Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						to mas pravdu, myslim, ze s tymto aj ZIL by bol zihadlo, co moze nahanat niektore osobaky     
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.04.2010, 13:58 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak som sa rozhodol trochu oživiť moje vlákno - alebo ide skôr o zmŕtvychvstanie    . Časom sa porobili nejaké drobnosti údržbového charakteru. Podstatná bola montáž LPG, o tej som sa rozpísal vo všetkých možných témach, len nie vo svojej. Takže tu je aktuálny stav:   Na oknách sú fólie, tak už to nevyzerá ako pojazdný výklad, hagusy zo strechy sú preč aby som sa vošiel do garáže. Nahodené sú plechové disky s BFG AT 31/10,5 R15. V pláne je aj povýšenie - mám očistené a natreté struny z Y60 a tlmiče IM Nitrogas:   Ale aby to nebolo také ružové, tak austrálsky súdruhovia "udělali chybu" a poslali mi takéto zadné tlmiče:   Číslo na krabici rovnaké, číslo na tlmičoch tiež, len oká rozdielne! Nuž, aj majster tesár sa utne...    
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.02.2013, 14:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pekne pekne rad budem sledovat nove inspiracie    
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.02.2013, 15:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 IgorLM 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 08.12.2006, 4:35 Príspevky: 114 Bydlisko: LM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ako to dopadlo s LPG    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.02.2013, 16:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						LPG mi robili v Hlohovci - MP GAS. Z mojej strany maximálna spokojnosť. Zopár pôrodných bolestí bolo, ale všetko riešili operatívne. Pri starších autách treba počítať, že sa niečo pose... nepodarí    .  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.02.2013, 16:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Inšpirácie: ďaľšie v poradí budú pevnostné nášlapy. Tieto "frajerské" chrómové mi nevyhovujú.  A potom sa presuniem do interiéru - prídavné budíky. Na jeseň by sa patrilo poriešiť naviják, ale ešte uvidíme ako sa urodia €-čka    . Keby mi niekto obetavo rozbil predný nárazník, tak by som poriešil aj pevnosťák       . Žiadny dobrovoľník?  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.02.2013, 16:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Poslem titam nejaku feldu z trencina ?    
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.02.2013, 16:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Martin, uz dlhsie som sa chcel spytat, kam sa stratila L200 ?? 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 8:40 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Nikam, stále jazdí. Získala len zopár "bojových" šrámov.     A má jeden rekord - previezla na jeden raz 1,5t cementu     .  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 9:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mám tu pár otázok cez PM, tak na ne odpoviem tu: Citácia: mozes mi poslat foto ako mas zabudovanu nadrz Nádrž mám v kufri na strane vodiča 80L - 20%=64L. Spravím na to cca 400km.   Pokukujem po jednom anglickom riešení: http://translate.google.sk/translate?hl ... CDoQ7gEwAQNa ľavej strane si treba kliknúť na Shogun maxi-Cradle - je to 24L nádrž na benzín a 96L LPG. Odkedy jazdím na LPG tankujem benzínu len za 20€ - zvyšovaním ceny so mnou nevydrbú    . 24L benzínu je zhruba na 150-170km.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 9:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: aku mas spotrebu na LPG Jazdím priemerne 16-17l/100km, podľa toho ako mu šlapem na krk. A že sa pri tomto motore občas  nedá odolať dupnúť na plyn Ti potvrdia všetci čo ho majú    .  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 9:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: nevies ake su intervaly na vymenu rozvodov, zapalovacich sviecok a oleja automatu Rozvody sa menia po 90.000km, alebo 4 rokoch - podľa servisnej knižky. Držím sa kilometrov. Sviečky (* platinové) sa menia po 90.00km - *poznámka v knižke. Pri montáži LPG treba dávať sviečky podľa špecifikácie výrobcu, žiadne plynové chujoviny. Najlepšie asi NGK. Olej v automate sa mení po 45.000km. Je dobré občas skontrolovať stav hladiny a farbu oleja. Mal by byť červený, spálený je do hneda až hnedý. Olej v diferenciáloch sa mení po 45.000km. Motorový olej 10w40 polosyntetika má interval 15.000km, doporučujem však skrátiť na 10.000. Rozvody a všetky tekutiny som vymenil hneď po kúpe - nikdy nevieš ako sa o auto staral predošlý majiteľ. Takto mám pokoj na duši a viem, že intervaly budú dodržané.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 10:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Citácia: ake su komplikacie pri zabudovani LPG Komplikácie sú pri montáži s rozobratím vrchnej časti motora - sanie a ostatný cirkus okolo    . To je však práca pre technikov. Ja som pred montážou LPG dal vymeniť sviečky - bola práca na celý deň (pozdravujem Rolanda    ). Teraz by som to riešil priamo pri montáži - určite Ti to montážnici radi vymenia, beztak to budú mať rozobraté. Takisto si pred montážou kúp tesnenie pod sanie - je prkotina za pár €, ale zase som to musel riešiť, pre istotu po montáži (zase pozdravujem Rolanda    ). No a pri týchto všetkých manévroch sa stalo, že sanie priškriplo 2 hadičky vstrekovačov LPG. Takže zase naspäť do LPG servisu. Chlapci mi operatívne prepli priseknuté LPG vstrekovače na benzín a objednali ma o pár dní na definitívne riešenie (zase práca na celý deň). Tak som chvíľu jazdil 4valce na LPG a 2 na benzín.  S LPG som veľmi spokojný, pokles výkonu nepociťujem, naopak, pri LPG mám pocit mierneho zvýšenia - chlapci z MP GAS mi to potvrdili, pri niektorých motoroch si to vraj tiež všimli. Možno je to len subjektívny dojem, pretože pri prepnutí na LPG sa motor stíši a chod je celkovo hladší a kultivovanejší. Citácia: aku mas spotrebu na LPG   Ako som písal vyššie, jazdím v priemere 16-17l/100km. Keďže u nás stojí LPG 0,67/L, vychádza to medzi 10,7-11,40€/100km. Pri takomto motore ťažká pohoda. LPG tankujem Tomegas, Slovnafťácky mi nechutí, mám na ňom trochu vyššiu spotrebu.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 10:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak tento vyzerá fakt cukríkovo. Je to faceliftový model, má trochu iný motor (143kW). Viac Ti o ňom povie Jenki, on má takého kraťasa.  Nemať moje, bežím ho pozrieť. Neveril by som, že sa na Slovensku nachádza takýto kúsok. Edit: Môžte sa kľudne pýtať v tomto vlákne, rád sa podelím o skúsenosti.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 28.02.2013, 10:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 IgorLM 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 08.12.2006, 4:35 Príspevky: 114 Bydlisko: LM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						na foto vyzera cukrikovo, ale tie su rok stare a skutocnost je trochu ina trochu zanedbane trochu obuchane trochu rozkvitnute (napr. VIN  som po smirgli horko tazko precital poslednych 6 znakov    )  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 07.03.2013, 18:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |