Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 20.06.2025, 5:01
Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 63 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 legenda z východu :-) 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... a štartovať s plynom to si kde videl??? :smt130 [/quote]




to michy: ja to bez plynu nenaštartujem ked mi to stojí v garáži trebárs aj den, fakt nenatočím, tak ako vraví karlito

to dusan: som myslel že v tom máš origo motor, tak teda ništ,
:oops:

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Pon, 04.02.2008, 17:40
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2565
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusenost s nivou. ked bola studena stacil sytic. ked sa startovalo hocikedy inokedy trebalo pridat cca do polovice a ked nabeholmotor pustit plyn.

henten patrol co mame a dlhsie postoji hlavne v zime ma kusok starosti nastartovat. po tych hnusnych mrazoch na 10ty pokus co mas uz sralo.
ps: parkuje pod holym nebom. na tom istom mieste kde bola niva

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Pon, 04.02.2008, 22:54
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18
Príspevky: 172
Bydlisko: Dolna Poruba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ja som skusal cez tie mrazy a nakopol som to hned na prvy krat co som ani necakal...


Pon, 04.02.2008, 23:18
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13
Príspevky: 82
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat a to kurwa zhavice skoro horia, aj trysky som menil. nakoniec som to vyriesil tak ze som kupil prietokovy ohrievac chladiacej kvapaliny a hotovo. akurat termostat musel ist prec...asi tak

_________________
469 200 D


Pon, 18.02.2008, 13:22
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Nightfighter píše:
a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat ..........
...nakoniec som to vyriesil tak ze som kupil prietokovy ohrievac chladiacej kvapaliny...asi tak


Skús zmerať tlaky vo válcoch. Či nie je vylágrovaný.Pravdepodobne má už dávno cez milión km :-) .

A ten prietokový ohrievač máš aký ? môžeš dať nejaké info ?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 18.02.2008, 22:26
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18
Príspevky: 172
Bydlisko: Dolna Poruba
Odpoveď s citáciou
mne tiez trci z motora kabel n 220 ale nefunguje to.. asi spirala je zla.. ale cez zimu chyta ako slak... tak zatial to neriesim..

_________________
UAZ 469...


Pon, 18.02.2008, 22:57
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dusan píše:
no ale diesel sitic nema.. a startuje bez plynu... ono to chyt dobre aj ked je studeny alebo teply... problem je vtedy ked je dlho vytacany.. vtedy ako keby sa prehrial iked teplota vody tomu nenasvecuje a potom mi starter nemoze poriadne potocit motorom.. ale par minut pauza a potom uz sa nakopne bez problemov... :?


Teraz som si všimol totok.... kostra - skontroluj a polaď kostru. Keď studený točí a teplý nie, tak čo mám skúsenosť, tak je niekde špatná kostra....

K chytaniu diesela tesne po záťaži - pení sa Ti nafta - asi by som checknul odvetranie nádrže, resp. sací koš a vedenie z nádrže k čerpadlu

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 19.02.2008, 7:42
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13
Príspevky: 82
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Kapo píše:
Nightfighter píše:
a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat ..........
...nakoniec som to vyriesil tak ze som kupil prietokovy ohrievac chladiacej kvapaliny...asi tak


Skús zmerať tlaky vo válcoch. Či nie je vylágrovaný.Pravdepodobne má už dávno cez milión km :-) .

A ten prietokový ohrievač máš aký ? môžeš dať nejaké info ?


tlaky som meral este na povodnom motore, na tomto este nie, to mas pravdu ten motor uz ma cosi za sebou, lebo kez sme ho menili tak sme zistili ze na nom nikdy nebolo nic rozobrate, takze udrzba len menenie oleja a filtrov... zlate nemecke stroje...
a ten ohrievac ide kupit v kazdej mototechne, ak je tu niekto od cadce tak ja som to kupoval u majchraka, stoji okolo 500, 600 korun uz neviem, namontuje sa vsak do drziaka ktory si zrejme musis urobit, ja ho mam medzi chladicom a motorom, na hadici k termostatu, hrialo chladic a nie hlavu tak mi to ten prvy odjebalo, ale teraz termostat v sufliku a parada... naskenujem krabicu a dam foto...asi tak :roll:

_________________
469 200 D


Uto, 19.02.2008, 16:33
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A to je len špirála? alebo aj nejaké obehové čerpadlo.
A na 220 alebo 12 V ?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 19.02.2008, 17:21
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13
Príspevky: 82
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
A to je len špirála? alebo aj nejaké obehové čerpadlo.
A na 220 alebo 12 V ?


aha tak na toto som zabudol, ja to len spirala o výkone 1000 W, a je tam zásuvka na 240 V.

_________________
469 200 D


Uto, 19.02.2008, 17:45
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To vyhodenie termostatu sa mi inak nevidí, ako dobrý nápad :? .
Lebo takto auto bude jazdiť stále podchladené, čo znamená rýchle opotrebenie a vädšia spotreba.

Autá majú zvädša dva okruhy. Jeden vnútorný, ktorý vodná pumpa tlačí cez motor, kúrenie okolo termostatu, a ked sa voda ohreje na pracovnú teplotu cca 82 C, tak termostat prepúšťa ohriatu vodu do druhého okruhu-chladiča.
A práve ten ohrev by chcelo namontovať do toho prvého okruhu, ale aj z nejakým podávacím čerpadlom. Potom by to bolo dokonalé.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 19.02.2008, 18:35
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze este jedna spomienka......Gaza som mal ina na leto...vzdy skoro 5 mesiacov stal u nasich v garazi...baterka stale v aute bez dobijania...dajaka ceska tusim najlacnejsie co bolo....na jar AC pumpa.....natahat benzin a asi po 3 otackach motora chytil.....absolutny sen...

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Uto, 19.02.2008, 21:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1239
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Nightfighter píše:
a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat a to kurwa zhavice skoro horia, aj trysky som menil.


ja kedysi podobne... :lol: trysky nove,zhavice nove,starter po repasi,baterka nova,tlaky dobre ale ne a ne nastartovat ked bolo pod -5. ale po roztlaceni chytil na metri :lol: vymenil som motor za 240D a ten bol trochu lepsi... :roll:

kapo: toto je ono.dat to do hlavy namiesto mrazovky a startuje... ale zas k tomu treba centralu :-D http://www.aukro.cz/item296547615_novin ... anzit.html

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Str, 20.02.2008, 0:29
Profil ICQ WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aké máš čmoudy z výfuku keď ho štartuješ studený a nechce chytiť?

Inak pre Teba off topic, ale inšpirácia pro ostatných - nie je potreba vyhadzovať termostat - riešenie zapojenia už je :-D

http://www.normans.cz/?idm=produkty&id=prutokove

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 20.02.2008, 7:29
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13
Príspevky: 82
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
viem že 240 štartujú lepšie, to je nevýhoda 200 D. o dvoch okruhoch viem, a nehovorím že to časom neprehodím na vnútorný okruh, ak však špirála predhreje vodu na +-40/60 stupňov v relatívne krátkom čase-pár minút potom to je podobné ako keby sa zohriala vo vnútornom okruhu a termostat otvoril vonkajší okruh- takže pri štartovaní by to nemal byť veľký problém, teda aspoň si myslím...ak to tak nieje tak sa asi mýlim... :P

a k tomu podchladeniu tiež neviem lebo keď uzavriem v chladnom počasí tu clonu pred chladičom
tak si motor drží stálu teplotu okolo 80/90 stupňov a potom ju otvorím, a celkovo sa mi ten motor dosť hreje v lete keď je teplejšie pri dlhšej jazde do kopca, z toho dôvodu mám v predu prídavný ventilátor zo Škodovky.

a k tomu dymu- klasický čierny, štipľavý a zo strašným pachom po nespálenej nafte. ;-)

_________________
469 200 D


Str, 20.02.2008, 19:14
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 63 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: