Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz
Autor |
Správa |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
... a štartovať s plynom to si kde videl??? [/quote]
to michy: ja to bez plynu nenaštartujem ked mi to stojí v garáži trebárs aj den, fakt nenatočím, tak ako vraví karlito
to dusan: som myslel že v tom máš origo motor, tak teda ništ,

_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pon, 04.02.2008, 17:40 |
|
 |
Milos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
|
skusenost s nivou. ked bola studena stacil sytic. ked sa startovalo hocikedy inokedy trebalo pridat cca do polovice a ked nabeholmotor pustit plyn.
henten patrol co mame a dlhsie postoji hlavne v zime ma kusok starosti nastartovat. po tych hnusnych mrazoch na 10ty pokus co mas uz sralo.
ps: parkuje pod holym nebom. na tom istom mieste kde bola niva
_________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme
|
Pon, 04.02.2008, 22:54 |
|
 |
dusan
Koumák
Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18 Príspevky: 172 Bydlisko: Dolna Poruba
|
no ja som skusal cez tie mrazy a nakopol som to hned na prvy krat co som ani necakal...
|
Pon, 04.02.2008, 23:18 |
|
 |
Nightfighter
Učeň
Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13 Príspevky: 82 Bydlisko: Čadca
|
a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat a to kurwa zhavice skoro horia, aj trysky som menil. nakoniec som to vyriesil tak ze som kupil prietokovy ohrievac chladiacej kvapaliny a hotovo. akurat termostat musel ist prec...asi tak
_________________ 469 200 D
|
Pon, 18.02.2008, 13:22 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Nightfighter píše: a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat .......... ...nakoniec som to vyriesil tak ze som kupil prietokovy ohrievac chladiacej kvapaliny...asi tak
Skús zmerať tlaky vo válcoch. Či nie je vylágrovaný.Pravdepodobne má už dávno cez milión km  .
A ten prietokový ohrievač máš aký ? môžeš dať nejaké info ?
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pon, 18.02.2008, 22:26 |
|
 |
dusan
Koumák
Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18 Príspevky: 172 Bydlisko: Dolna Poruba
|
mne tiez trci z motora kabel n 220 ale nefunguje to.. asi spirala je zla.. ale cez zimu chyta ako slak... tak zatial to neriesim..
_________________ UAZ 469...
|
Pon, 18.02.2008, 22:57 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
dusan píše: no ale diesel sitic nema.. a startuje bez plynu... ono to chyt dobre aj ked je studeny alebo teply... problem je vtedy ked je dlho vytacany.. vtedy ako keby sa prehrial iked teplota vody tomu nenasvecuje a potom mi starter nemoze poriadne potocit motorom.. ale par minut pauza a potom uz sa nakopne bez problemov... 
Teraz som si všimol totok.... kostra - skontroluj a polaď kostru. Keď studený točí a teplý nie, tak čo mám skúsenosť, tak je niekde špatná kostra....
K chytaniu diesela tesne po záťaži - pení sa Ti nafta - asi by som checknul odvetranie nádrže, resp. sací koš a vedenie z nádrže k čerpadlu
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 19.02.2008, 7:42 |
|
 |
Nightfighter
Učeň
Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13 Príspevky: 82 Bydlisko: Čadca
|

Kapo píše: Nightfighter píše: a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat .......... ...nakoniec som to vyriesil tak ze som kupil prietokovy ohrievac chladiacej kvapaliny...asi tak Skús zmerať tlaky vo válcoch. Či nie je vylágrovaný.Pravdepodobne má už dávno cez milión km  . A ten prietokový ohrievač máš aký ? môžeš dať nejaké info ?
tlaky som meral este na povodnom motore, na tomto este nie, to mas pravdu ten motor uz ma cosi za sebou, lebo kez sme ho menili tak sme zistili ze na nom nikdy nebolo nic rozobrate, takze udrzba len menenie oleja a filtrov... zlate nemecke stroje...
a ten ohrievac ide kupit v kazdej mototechne, ak je tu niekto od cadce tak ja som to kupoval u majchraka, stoji okolo 500, 600 korun uz neviem, namontuje sa vsak do drziaka ktory si zrejme musis urobit, ja ho mam medzi chladicom a motorom, na hadici k termostatu, hrialo chladic a nie hlavu tak mi to ten prvy odjebalo, ale teraz termostat v sufliku a parada... naskenujem krabicu a dam foto...asi tak 
_________________ 469 200 D
|
Uto, 19.02.2008, 16:33 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
A to je len špirála? alebo aj nejaké obehové čerpadlo.
A na 220 alebo 12 V ?
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 19.02.2008, 17:21 |
|
 |
Nightfighter
Učeň
Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13 Príspevky: 82 Bydlisko: Čadca
|
Kapo píše: A to je len špirála? alebo aj nejaké obehové čerpadlo. A na 220 alebo 12 V ?
aha tak na toto som zabudol, ja to len spirala o výkone 1000 W, a je tam zásuvka na 240 V.
_________________ 469 200 D
|
Uto, 19.02.2008, 17:45 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
To vyhodenie termostatu sa mi inak nevidí, ako dobrý nápad  .
Lebo takto auto bude jazdiť stále podchladené, čo znamená rýchle opotrebenie a vädšia spotreba.
Autá majú zvädša dva okruhy. Jeden vnútorný, ktorý vodná pumpa tlačí cez motor, kúrenie okolo termostatu, a ked sa voda ohreje na pracovnú teplotu cca 82 C, tak termostat prepúšťa ohriatu vodu do druhého okruhu-chladiča.
A práve ten ohrev by chcelo namontovať do toho prvého okruhu, ale aj z nejakým podávacím čerpadlom. Potom by to bolo dokonalé.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 19.02.2008, 18:35 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
takze este jedna spomienka......Gaza som mal ina na leto...vzdy skoro 5 mesiacov stal u nasich v garazi...baterka stale v aute bez dobijania...dajaka ceska tusim najlacnejsie co bolo....na jar AC pumpa.....natahat benzin a asi po 3 otackach motora chytil.....absolutny sen...
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Uto, 19.02.2008, 21:37 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
Nightfighter píše: a ja ked je teplota pod 5 stupnov nemozem tu svinu nemecku-MB 200 D nastartovat a to kurwa zhavice skoro horia, aj trysky som menil.
ja kedysi podobne...  trysky nove,zhavice nove,starter po repasi,baterka nova,tlaky dobre ale ne a ne nastartovat ked bolo pod -5. ale po roztlaceni chytil na metri  vymenil som motor za 240D a ten bol trochu lepsi...
kapo: toto je ono.dat to do hlavy namiesto mrazovky a startuje... ale zas k tomu treba centralu http://www.aukro.cz/item296547615_novin ... anzit.html
|
Str, 20.02.2008, 0:29 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Aké máš čmoudy z výfuku keď ho štartuješ studený a nechce chytiť?
Inak pre Teba off topic, ale inšpirácia pro ostatných - nie je potreba vyhadzovať termostat - riešenie zapojenia už je
http://www.normans.cz/?idm=produkty&id=prutokove
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Str, 20.02.2008, 7:29 |
|
 |
Nightfighter
Učeň
Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 15:13 Príspevky: 82 Bydlisko: Čadca
|
viem že 240 štartujú lepšie, to je nevýhoda 200 D. o dvoch okruhoch viem, a nehovorím že to časom neprehodím na vnútorný okruh, ak však špirála predhreje vodu na +-40/60 stupňov v relatívne krátkom čase-pár minút potom to je podobné ako keby sa zohriala vo vnútornom okruhu a termostat otvoril vonkajší okruh- takže pri štartovaní by to nemal byť veľký problém, teda aspoň si myslím... ak to tak nieje tak sa asi mýlim...
a k tomu podchladeniu tiež neviem lebo keď uzavriem v chladnom počasí tu clonu pred chladičom
tak si motor drží stálu teplotu okolo 80/90 stupňov a potom ju otvorím, a celkovo sa mi ten motor dosť hreje v lete keď je teplejšie pri dlhšej jazde do kopca, z toho dôvodu mám v predu prídavný ventilátor zo Škodovky.
a k tomu dymu- klasický čierny, štipľavý a zo strašným pachom po nespálenej nafte. 
_________________ 469 200 D
|
Str, 20.02.2008, 19:14 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|