Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 19.06.2025, 15:04
Dnes je štvrtok 19. júna 2025, meniny má Alfréd a zajtra Valéria




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 57 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 UAZiiik 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
PETRIIK napisal:ja som nemal problem s vykonom, zatial to stacilo ale v terene som skoro ani nesiel



To sa da vysvetlit dvojako a ja som si to vysvetlil tak že to auto v terene nejde!!!!!že motor nestíha!!!!!

Sa nenafukujte chlapci hned!!!!!!

Asi som na hlavu ked som si myslel, že auto ktoré je terenne UAZ jazdí aj v terene!!!!!!!!!!
Maš pochytane manevre od Pabla,ktorý je drzí všede kde može byt./viz:viacere fora kde sa dostal do problemov/

Pre PABLA ::: ty čo tu točíš o mojich motoroch?????nechapem čo to tu pletieš.ja som reagoval petriikovi na jeho otazku tak ty čo tu tahaš moje motory!!!! si nafetovany??????

Pablo ešte raz ma urazíš pred niekym tu na fore bez pričiny,ponesieš si dosledky.

ZAMYSLI SA a nemut hlavu dalšiemu chlapcovi.


Petriik sorry zasral som ti vlakno,viac už na akykolvek tvoj a pablov príspevok nebudem reagovat.

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Uto, 04.01.2011, 23:01
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09
Príspevky: 122
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja by som tiez do Avie nesiel,prilis tazke.To treba taky motor,co aj ked sa posere tak sa zozene za facku druhy,cize MB piano.S tym sme nemali ziadny problem,ani pri starte ani ked sa uvaril...a samozrejme treba turbinu,cize 300TD.a ak niekto hlada tak najde,lebo ich je vela v garazach co ich nikto nechce.mali sme jeden a siel do srotu ,lebo ho nik nechcel,takze treba hladat.a este jedna rada skus z BMW 524TD, vykonu habadej,cista mechanika proste jednoduchost.


Uto, 04.01.2011, 23:38
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
iba som ti pisal moje skusenosti ale ak ti neda AVIA" spat ", mas este moznost,co tak AVIU turbo,vaha to iste teda +15kg ale ini smrnc. Videl som to na vlastne oci na traktore zadok PV3S+predok UAZ a to je uz o inom a bol to motor AVIA 31TD.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Str, 05.01.2011, 0:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
petersi píše:
O rozdiele v krútiacich momentoch (a i s tým spojených rizikách) chápem, ale váha? Keď nahodíš naviják, pevnosťáky,... tak sa to vyrovnáva a je to takmer to isté s Aviou, nie?...
ale ked das aviacky motor + pevnostak, navijak... tak bude to ovela viac nie?

blahos auto je stavane do terenu ale nebol cas na test v hore, siel som len po luke a tam to slo docela v pohode, uz sa stmievalo a nemal som zapojeny altik a ani baterku cize som nesvietil takze sme sli dom

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Str, 05.01.2011, 11:33
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57
Príspevky: 114
Bydlisko: Lipany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Veď hej. Ja som to myslel tak, že váhovo to nápravy, perá majú takmer rovnakú záťaž ak dáš do UAZ-a buď len AVIAcký motor (sám), alebo ak tam dáš nejaký iný ľahší (MB, Ford,...) ale navylíš k tomu navijáky, rámy,...


Str, 05.01.2011, 13:18
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.10.2010, 18:04
Príspevky: 204
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dobre Vám to ide len tak dalej :D


Str, 05.01.2011, 19:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Davaj pozor Peto aj ty možeš byt v tom rychlo namočený :D :D :D
lebo som počul že ten motor pochodil niekde od tvojich radov :lol: :roll: :roll:

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Str, 05.01.2011, 20:49
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49
Príspevky: 521
Bydlisko: Kežmarok
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TO Petrík: Pred pár rokmi som mal M461. Super auto až na tú spotrebu, kúpil som ho vtedy od ochranárov s origo motorom a spotrebou 30l / 100km. Samozrejme som ho vymenil za Indenor 2.3l diesel. Dvakrát naskočil normálne, potom jak by uťal. Len na cez rýchlosti. Vymenil som tiež x bateriek a všetko okolo, sem tam štartol , potom zase nič. Až som nakoniec vybral štartér. Bolo na ňom vychodené vajco pri záberovom koliese, keď sa dobre oprel roztočil, keď nie , síce točil, ale zobral toľko prúdu, že neotvorilo prívod nafty. Tak mi to vysvetlil elektrikár. Jak to vymenil, motor štartoval na brnk aj pri -15 s 80Ah baterkou.

_________________
Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!

Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla

Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,


Ned, 06.02.2011, 15:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
startery som vyskusal 3 cize starterom to nebolo, motor tam pojde dalsi dufam ze sa podari 250D tiez MB ten by mal chytat aj pri -100°C

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Ned, 06.02.2011, 21:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak sa nemylim mal by byt stale na predaj

http://mercedes-123.autobazar.eu/240-d-id1917261.html

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Pon, 07.02.2011, 0:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
4x som mu pisal a doteraz neodpisal, ale aj tak z tohoto by som motor nedaval do uazu, mal byt 250D ale ze uz je zajednany cize zhanam dalej

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Pon, 07.02.2011, 17:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vedel som aj o nejakom v pruskom skusim najst cislo mal ho vymontovany

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Pon, 07.02.2011, 20:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 57 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: