Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 25.06.2025, 16:23
Dnes je streda 25. júna 2025, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 62 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Lucky = GR Y61 
Autor Správa
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41
Príspevky: 132
Bydlisko: žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Radoffroad : poprosil by som nezabudnúť na moju prosbu o 1 ks z tých 35,

potrebujem ju na rezervu.


Ned, 08.02.2009, 11:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lucky ochutna 35´ a uz mensie nebude chciet :-D
v tejto uprave velryby sa to tam jednoznacne pyta, lebo vyzera s tymi "malymi" 33´ kolesami divne...


Ned, 08.02.2009, 12:17
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41
Príspevky: 132
Bydlisko: žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
S 35" -kami bude mať určite lepší look,

otázne je , čo na to povie prevodové, rozvodové a transmisné oné...


Ned, 08.02.2009, 12:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no prave, to je otazka... mne wrangler rozne caroval s automatom na velkych kolesach, kym sa mu nezmenili aj prevody...


Ned, 08.02.2009, 19:27
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2565
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dufam ze sa opat coskoro stretneme na ceste a nikto sa nebude ponahlat a nebude to suvisiet ani s nehodou :-D hadam dame potom kavu a pokocham sa :wink:

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Ned, 08.02.2009, 22:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Pratele ,kamaradi ... Prislo k najhorsiemu !
Majo Rescue sa podujal mi pozicaat 35ky za ucelom testovanie a ja som si tuto prilezitost pravdaze nedal uniknut.
A tak sme obuli ! Trosku sme testli aj nove pevnostaky v spolupraci s HiLiftom , ale to bude ina rozpravka...
Takto to dopadlo :

Obrázok

Obrázok

Gumy su Maxxis Trepador 35x12,5" na 15" hlinikacoch

Skusenosti :
1) AT radi v podstete normalne (cakal som , ze to bude tocit az niekam cez 3000RPM a narast bol o max 100otacok)
2) Tachometer po porovnani s GPS (dik Thunder) ukazuje cca 1km/h ako je realna rychlost ( cize v podstate presne)
3) Gumy su fajnovym kompromisom medzi vlastnostami na ceste (idu ticho) a zaberom (tam , kde AT uz mali problem toto islo)
4) spotrebu som zatial nemal sancu porovnat
5) drhne to iba vlavo o zasterku (nachapem preco iba na jednej strane), ale iba malicko a toto pilecka vyriesi sup sup ( krizili sme docela fest a v pohodeee)

Zaver :
Kua ! Asi budem chciet 35ky !

_________________
OFF the ROAD


Ned, 22.02.2009, 22:09
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
IvoLUCKY píše:
5) drhne to iba vlavo o zasterku (nachapem preco iba na jednej strane), ale iba malicko a toto pilecka vyriesi sup sup ( krizili sme docela fest a v pohodeee)

Zaver :
Kua ! Asi budem chciet 35ky !


predpokladam ze preto iba na jednej strane, lebo panhardka....

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Ned, 22.02.2009, 22:30
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja mam vlavo medzeru medzi zasterkou a kolesom o 2cm mensiu ako vpravo.

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Ned, 22.02.2009, 22:41
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41
Príspevky: 132
Bydlisko: žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak tak, Lucky, ochutnáš, zachutí, a si tam !

zbohom 33 AT...


Ned, 22.02.2009, 23:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Takze doplnujem finalne skusenosti na pozicanych Trepadoroch :
1) realny rozmer tychto 35tiek mal 86cm = 33,85" takze so mtestoval vlastne nieco menej ako 34ky !
2) gumka je to naozaj na ceste extremne ticha a v terene je naozaj lepsia ako BFG AT (ale nie nejako priepastne = na AT sa prosto musim viac rozbiehat a tu to slo pomaly a plynule , proeste v zabere)
3) spotreba stupla cca o 1,5 litra na 100km (asi nic hrozne !)
4) auto bolo take akesi "tupe" velrybovite , lenive , ale neda sa povedat , ze by neslo a netahalo

To najhorsie prislo az ked som prezul nazad na moje ATcka !
- DYNAMIKA sa mi teraz zda ako na lietadle ( proste to vzlietlo )
- spotreba opat starych dobrych 12litrikov
- ide to podstatne citelnejsie za plynom

Takze emotivne argumenty :
Kua , na tych velkych gumach to vypada ako ozajstny OFF !
Fsetci , ktori uz moje auto poznaju sa aj tak otacali a valili oci
A toto este neboli realne 35ky = to teprf na nich by to bolo GUUT
Pragmaticky :
na 35kach ziskam 2,54 cm pod diferakom (to nie je malo)
ak to budu MTcka tak trakcia bude uplne niekde inde
auto bude viac zrat, pojde pomalsie,asi aj opotrebovanie lozisk bude vacsie

Tak a toto je moja sucasna nocna mora , dusa mi pisti , ze chce 35ky a rozum mi vravi , ze to za tie prachy neprinesie okrem dizajnu nic moc.
Rozhodol som sa este skusit tie BFG MT real 35ky (89cm) v Tisovci.
Potom sa rozhodnem ...

velmi budem vdacny za nazory ( a pre tych co ma nepoznju = pls zaujimaju ma pragmaticke , realne a podlozene veci , tlachy ee)
Ivo

_________________
OFF the ROAD


Str, 04.03.2009, 12:57
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusim....
v prvom rade si daj fooora aspom niekolko dni na tych 35kach pred tisovcom aby so neskoncil doma bez naraznikov, pripadne na ATckach , nakolko realne obut 35 a k tomu krizit moze byt ozaj problem.. ale to predsa vies.

po druhe... nemam pocit ze okrem dizajnu ziskas nieco co by si nemal, ano 2,5cm pod diffom je dost, ALE KDE si ho ty chital??? ( na trase TN-ZIAR??)
a to si este neskusil 37" a neaku tu 4,2TD...
co potom??

podla mna je na ten patrol rozumne nechat 33" aj v MT , nie viac. Bud rad ze ti to funguje pri tom rozmere.. (uz pocujem tie hlasky ako aj 2,8ka chodi bez problemov na 35-37.. )

Nezabudaj NA CO pouzivas primarne to auto.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 04.03.2009, 14:23
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nepremyslal si nad dvoma sadami? 33AT a 35MT. v terene nejde len o tych 2,5cm pod difom. pri rovnakom podhusteni mas vacsiu stycnu plochu, takisto rafku je bezpecnejsie lezat vyssie nad zemou.

_________________
zelena mrdka


Str, 04.03.2009, 14:29
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
Príspevky: 135
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tiez som mal na Patrole 33AT na jazdenie a 35MT pre radost do terenu a je to neporovnatelny rozdiel a dynamika auta vyrazne nepoklesla.

_________________
Nissan Patrol GR Y61
ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT


Str, 04.03.2009, 14:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
AHA = vidim , ze som zabudol napisat vstupne podmienky
a) auto na kazdodenne jazdenie
b) co najvacsia univerzalnost (preto chvalim trepador , ze su tiche na ceste) a u gum aj slusny kilometrovy nabeh (tiez vam vychadza BFG?)
c) tak trochu civilny vzhlad ( Patrol chcem na ceste nenapadne a v terene aspon 80%) = trial v Dolinke kludne opat vynecham
d) prezuvat nechcem a nebudem (som ochotny radsej viac hucat na nejakych univerzalnych MT ako fuurt hore dole prezuvat a koniec koncov uz som offroadil aj v obleku v momente ked by som to urcite neplanoval)

_________________
OFF the ROAD


Naposledy upravil IvoLUCKY dňa Str, 04.03.2009, 14:49, celkovo upravené 1



Str, 04.03.2009, 14:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
este ma napadlo - na BFG MT to urcite pojde lahsie ako na tych trepadoroch, zozen si ich realne hmotnosti. Takisto sirka a hlavne agresivita dezenu vyrazne vpliva na na odpor vzduchu! Ako pisem, pri takychto gumach je odpor vzduchu vyraznajsia protisila ako ich valivy odpor. Samozrejme pri 2,5 baru. Zvysenu hmotnost pocitis iba pri rozbehoch a v kopcoch.

_________________
zelena mrdka


Str, 04.03.2009, 14:47
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 62 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: