4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

romo11 - Galloper
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3305
Stránka 4 z 5

Autor:  romo11 [ Ned, 29.06.2008, 20:12 ]
Predmet príspevku: 

Pribeh s prehrievanim pokracuje. Od vycistenia chladica som sa konecne dostal k testu s karavanom a zistil som ze som na tom na com som bol na zaciatku. Teplota sla hore a takmer celu cestu som musel mat pustene kurenie aby som neuvaril motor. Cestou anspat bez karavanu sa mi to dokonca hrialo tiez ked som siel okolo 100km/h...akonahle som spomalil na 80km/h teplota sa po chvilke ustalila. Takze idem zajtra riesit tu viskospojku, skusim vtrulu zafixovat napevno ako to tu pisal thunder.

Autor:  MARTINO [ Ned, 29.06.2008, 20:24 ]
Predmet príspevku: 

Romo niekedy som aj ja riešil ,,visko,, na Cherokeem na pevno ,ale zmenil som po diskusii nazor..... neviem ako je to s Galloperom ,ak to pojde bez problemov tak som nič nepovedal,tak nech to funguje :oops: :wink: tu je ta moja diskusia:

viewtopic.php?t=2238&start=0

Autor:  MoostanQue [ Ned, 29.06.2008, 20:44 ]
Predmet príspevku: 

Vrtula napevno priserne zerie vykon. Odskusane na dvanastotrojke, kde po odstraneni origo vrtule (orezanim :-D ) a montaze chladica zo stodvaciny aj s elektrickou saharou isiel vykon (nesmejte sa oslove :-D ) citelne hore, proste bol ten motor zivsi. Aj na 4.2D Patrole citim ked sa zapne vrtula - teda jendak randal jak prase, ale je citit ze to kladie odpor. Visko napevno ako docasne riesenie samozrejme ano, ale na dlhodobejsie jazdenie by som to moc nevidel.

Autor:  romo11 [ Ned, 29.06.2008, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

tak som precital Martino tu tvoju diskusiu a musim povedat ze si ma zneistil :roll: thunder pisal ze ma visko napevno a ze je s tym spokojny...ja to zrejme tiez vyskusam a ked sa tym odstrani problem mojho prehrievania tak pozhanam origo novu viskospojku, takze to bude kretkodobe riesenie

Autor:  thunder [ Ned, 29.06.2008, 21:02 ]
Predmet príspevku: 

MoostanQue píše:
Vrtula napevno priserne zerie vykon.


no, priserne... v rovnakom case som dal vrtulu napevno a zaroven vymenil kolesa z origo 235x75 na 31x10,5. na dynamike auta to sice poznat, ale nie je to ziadna katastrofa a je dost zive aj po tychto zmenach.
spotreba isla hore z povodnych 11-12 na terajsich zhruba 12-13, cize asi o liter a to este neratam vacsi obvod novsich pneu, takze to tiez neukazuje na drasticke ubratie na vykone...
ale este raz, toto riesenie ma svoje nesporne nedostatky. fungujuca viskospojka je urcite vhodnejsia...

Autor:  MoostanQue [ Ned, 29.06.2008, 21:05 ]
Predmet príspevku: 

Tak 'priserne' je relativny pojem, skor sa zhodneme na termine ze 'je to poznat' - takze tak zanedbatelne to nebude. Samozrejme zit sa s tym da a kratkodobe urcite. Tak nech sa ti auticko uzdravi.

Autor:  thunder [ Ned, 29.06.2008, 21:25 ]
Predmet príspevku: 

romo11: som fakt zvedavy, ze ci to pomoze, alebo je problem inde. inak s tym hlukom maju pravdu, huci to ako lietadlo, ale nastastie to vnutri moc nepocut. jazdim s tym uz asi rok a za druhu visko som to nevymenil z cirej lenivosti. ked to chces pocut, tak si pozri (vypocuj) toto:
http://www.youtube.com/watch?v=mgRniWVu9hY

MoostanQue: teraz si to trafil presnejsie: ano, je to urcite poznat a keby som s tym autom mal jazdit dlhe trasy a vela km, urcite by som to co najskor vymenil :D

Autor:  romo11 [ Pon, 30.06.2008, 22:05 ]
Predmet príspevku: 

Dnes som zas absolvoval rozborku - zborku chladica...vykuchal som viskospojku a po dokladnom ocisteni absolvoval maly test...uchytil som ju do zveraka a skusal ohrievat teplovzdusnou pistolou, pricom otec otacal vrtulou a skumali sme co sa bude diat...za studena sa nam zdalo ze viskospojka ide trosku ztuha, ale co prekvapilo po miernom zohriati zacala ist uplne zlahka a nereagovala uz na dalsie ohrievanie ziadnou zmenou viskozity.
Takze nasledovala rozborka viskospojky spojena s odvrtavanim srobov ktore nesli ani za boha povolit..po uspenom rozobrati som skusal vsakovake podlozky ktore by tam mohli pasovat...napokon som vystrihol kruzok z hrubej gumy, povodne to bola zasterka, a napevno zosroboval...
je to nahodene v aute ale nebol este cas na testovanie teploty...hluk nejak citit nebolo nkolko svoj hluk maju aj pneumatiky a aj turbo si popiskuje...pri zavretych oknach neni pocut nic...a s otvorenymi oknami sa aj tak neda moc jazdit...prievan mi nerobi dobre
Zajtra potestujem niekde na obchvate BA, trosku mu prikurim a uvidim ako sa bude spravat teplomer

Autor:  romo11 [ Uto, 01.07.2008, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

otestovane dnes na dialnicnom obchvate, pri 120 ani pri 130 sa rucicka teplomera ani nepohla, pritom v nedelu sa mi to hrialo uz pri 100ke...takze problem bol asi v tej viskospojke...chvilu to hadam vydrzi takto napevno a po dovolenke idem zhanat novu funkcnu :wink:

Autor:  servo2 [ Pon, 04.08.2008, 23:03 ]
Predmet príspevku: 

Zda sa, ze mam podobny problem. Akurat, ze siel som s Galloprom cez cele SK, takze aj kopce (Soroska) a rucicka tepl. sa ani nepohla. Potom pri vystupe na Cergov po asfaltke mi buchlo chladenie (roztrhlo celu hadicu od motora do chladica).
Tak som vybral termostat, nepomohlo (zahrial sa par krat na OFF ROAD v Rimavskej 2008).
Pri jazde po meste sa nezahrieva, iba ak velmi malo na tu "hornu bodku".
V terene je to uz horsie, ale nie stale. A spozoroval som, ze ked podradim a drzim vyssie/vysoke otacky, tak teplota mierne klesne. Zeby vtedy zaplo viskospojku teda vrtulu a inak ju sem-tam vypina???
Ale kolkokrat som otvoril kapotu pri zahriati, tak sa vrtula tocila.
Mozno je zaneseny chlad. system a pri vysokom tlaku, prerazi a chladi, mozno tesnenie pod hlavou, mozno hlava... snad nie...uvidime.
Teraz som vycistil/premyl chladic...nic zvlastne, len trochu hneda voda vysla.
Ako dalsie precistime zbytok chlad. systemu a uvidime.
Drzim palce ostatnym s podobnymi problemami .-) :oops:

Autor:  romo11 [ Uto, 05.08.2008, 7:24 ]
Predmet príspevku:  Zdravim dalsieho galloperistu

Servo2: zdravim ta a vitaj medzi nami galloperistami...ako sa nam tu rodinka utesene rozrasta...coskoro nam tu budu moct vytvorit samostatnu sekciu :-D
PS: dufam ze aj ty problemy s chladenim uspesne vyriesis

Autor:  servo2 [ Štv, 07.08.2008, 13:59 ]
Predmet príspevku:  viskospojka!

bingo!
Je to viskospojka aj u mna. Dam to teraz natvrdo pomocou gumy alebo nejakeho tmelu. Pri zahriati ledva toci vrtulu, takze nechladilo to!!!
Vdaka bikerkirimu za najdenie tohto vlakna a ostatnym za prispevky, ktore fakt pomohli!
Galloperu zdar! :D

Autor:  servo2 [ Pia, 08.08.2008, 11:58 ]
Predmet príspevku:  Chlad. vrtula

Zistil som este 1 azavadu. Chladiaca vrtula (ta na viskospojke) ma vsetky lamely popraskane skoro do polovice na mieste, kde lamely prechadzaju na naboj vrtule. Takze radsej ju vymenim.

Autor:  romo11 [ Pia, 08.08.2008, 14:33 ]
Predmet príspevku: 

vrtulu som aj ja menil kvoli tomu co pises...nasmu kolegovi sa uplne rozpadla na kusky...je to tu v niektorom susednom vlakne aj s fotkami ako dopadol

Autor:  servo2 [ Pia, 08.08.2008, 21:35 ]
Predmet príspevku:  Poruchy

Hm...no ved uz zistujem ako to je, ked raz zacne clovek s opravami, je to ako retaz. Chladenie (viskospojka) - vrtula - cerpadlo - ....dufam, ze tu to zatial skonci :-D

Stránka 4 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/