Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Je to good. Klobouk dolů.
 Ty svody jsi dělal z nějakých starších svodů????
 A drobnost, dle těch hafo svárů ti to trvalo asi dost dlouho, řekl bych.
 To musela být celkem dojeb robota, Mimochodem, jsou silné stěny těch trubek a jsou všude stejné tloušťky? 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 10:52 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ako vravis, zozvarat to bola makacka, kedze je medzi sanim a silenblokom velmi malo miesta a ku tomu musia byt dzky zhodne a zalomenia minimalne.
 priruby som pouzil z origo zvodov, dalej uz kurenarske kolienka D=36 a trubky az kolektor 3 do 1, potom som uz pouzil hrubsiu rurky z vyfukov D=47. priemery a hrubky rovnake. Rury vstupujuce do tlmica a z tlmica D= 58. 
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 11:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Kurna tak si sa s tým teda hodne pohral     
Parada som docela zvedavý ked to uvidím vypočujem v reály.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 20:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 patrikovia 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.08.2008, 21:27 Príspevky: 267
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pekna    
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 20:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juro 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Parada, len pre info dal by sa namontovat do kastle 2.1 4.0 s at prevodovkou? Dakujem nech to fiči stretneme na kmotor akcii? 
					
						 _________________ LR Discovery 300tdi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 20:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Juro píše: Parada, len pre info dal by sa namontovat do kastle 2.1 4.0 s at prevodovkou? Dakujem nech to fiči stretneme na kmotor akcii?  
Joro dal, je to len o úchytoch, a prerobení vecí neviem ako to je rozmiestnené v tvojom pre 2,1 kasna je rovnaká.     
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 20:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juraj 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 23.02.2008, 18:18 Príspevky: 407 Bydlisko: Dolne Kysuce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Palino, to ty takyto koumak, super upravy    
a ja hladam niekoho co mi doladi moj motor, na Vah beriem klieste, sekac a kladivo a ide sa ladit    
					
						 _________________ Samik 1,3  Truck2000,Power 4,3t a ostatne co v aute ma byt... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 20:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 biker 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						taketo upravy sam i pacia.. znizovat hlavy,lestit kanaly...     
super pali    
 
este dotaz: kolko by stala taka uprava ked dodam motor?     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 14.12.2008, 23:52 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jaaj, to je na nezaplatenie    ale tak kamarat co robi hlavy (geminiRacing) vravel ze by za nu pytal 10. +vyfuk + sanie... 
 4.0 das do akejkovek kasne z cheera, len treba prehadzat komplet elektriku. Najlepsie mat ku tomu cele 4.0 auto  
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.12.2008, 0:23 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juro 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Dakujem 
					
						 _________________ LR Discovery 300tdi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.12.2008, 21:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Nejake novosti pribudli:
 -nove hrubostenne ramena s origo flexjointami
 -obutie Silvertone MT-117 Ext. 35x11.5 na 7kach plechacoch
 -pracovna zahradka
 +nahradny altrik v kufri   
 
  
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 30.04.2009, 21:49 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dindaj 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1810 Bydlisko: SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pal píše: +nahradny altrik v kufri    
A ten Ti je načo?Ved ty nevlezes do vody ani pohorny okraj okna.    
					
						 _________________ Bývalý offroadak 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 30.04.2009, 21:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 30.04.2009, 23:00 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						Dlho som koumal nad osadenim zadnej Pajerovej napravy do cheera. Az raz Aussie locker spolu s prevodmi a loziskami vypovedal sluzbu, bolo rozhodnute - teraz alebo nikdy! Naprava je z Pajera II, 2.8td wagon, pomer v dife 4.90:1, vzduchom ovl. uzavierka. Ku tomu nebol problem dopasovat prevody v D30 - 4.88:1 Motive Gear. Rozdiel v pomere medzi predkom a zadkom je 0.5%,  coz je v norme. Najtvrdsim orieskom bolo 6 dier na poloosi. Vyrobit podlozku zo 6na 5 dier je nemozne. Ine disky som nemal naladu zhanat. Po dlhom laborovani som osadil poloos do sustruhu a upravil osadzaciu plochu disku na jeep rozmer. Jednu povodnu dieru bolo treba vyvarit, zvysne 4 sa uz nekryli. Nova roztec 5x4.5´´. Povodne brzdy z Pajera som nemal - nahradili ich predne vetrane kotuce z cherokee. Po prehadzani celeho vrakacu sa ako najvhodnejsie ukazali predne stremene z Mazda 626. Osadit som ich musel az na platnu zvaranu o nahovicu. Pajero naprava je o skoro 50mm uzsia ako na XJ - pomohli podlozky. Unasac kardanu - platna 9mm + slip yoke unasac. Kardan origo predny z XJ bez rezania Hore na Acku je 30mm uniball s puzdrami, namiesto 20mm. Zatial to vyzera trvacnejsie. Zvysok uchytov je prezvarany zo starej D35C.
 Kopresor je origo z Pajera. 
 Zatial som velmi spokojny, diferak sa na rozdiel od jeho predchodcu neprehrieva, poloosy a diff su o kus bytelnejsie, takisto loziska kolesa su o niecom inom. Samozrejme uzavierka slape na 1. Lahke vypinanie, zapinanie.
 Predtym som jazdil 4.56:1 prevody. Tie 4.88 dodali autu na 33AT stratenu dynamiku. Pri 90km/hod tocim cca 2000 ot/min pri lockupe. Tam mi uz zacina oblast maximalneho krutiaceho momentu - auto nema problem akcelerovat na vyssiu rychlost pri zaradenej 4. Dolezite je, ze pre udrzanie rovnakej rychlosti ako pri 4.56:1, je potrebne mensie stlacenie plynoveho pedalu. Prosto sa mu lahsie dycha. Pri jazde na 35MT este vacsia spokojnost. 
 Prikladam zopar foto:
  
 
 
 
 
 
Hejhej, dolinka Tisovec....  
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.10.2009, 22:25 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Zůstalo ti tam vůbec ještě něco originálního na tom x-krát přerobeném Palostroji           .
 Ale jinak klobouk dolů tedy     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.10.2009, 7:08 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |