Dnes je utorok 1. júla 2025, meniny má Diana a zajtra Berta
Autor |
Správa |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Menej roboty je to cele prehodit ako by to malo byt u nas, ci nie? A clovek nemusi spekulovat kazde 2 roky 
|
Ned, 03.11.2013, 11:12 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
VladoKE píše: Ako jednoduché riešenie by stálo zato domontovať lacné oranžové guľaté smerovky, v zadnom združenom svetle odpojiť konektor z červených smeroviek, a snáď by to šlo Brzda by ostala blikať, ale na STK sa skúšajú smerovky bez stlačenej brzdy No a po STK všetko zase späť  no zase tak jednoduché to nie je lebo brzda a smerovka používa to isté vlákno Ja to mám tak že z konektora združeného prepínača je prerušený signál smeroviek a privedený na cúvačky (s oranžovou žiarovkou) Ale ak si to myslel na tú vitaru tak samozrejme tam to budú oddelené žiarovky
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 03.11.2013, 12:27 |
|
 |
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
no myslim ze poklial si alebo mas sikovneho elekrikara tak by to nemal byt problem s tymi gulatymi lacnymi smerovkami ako spominal tuto kolega(resp. obldlznikovymi..ake chces). jasne ze kablik ktory vedie signal na smerovky odpojis od zdruzenych svetiel a privedies ho do dokupeneho svetla. ale potom je otazka ze ci mas vzadu dvojvlakovku a teda to iste svetlo aj na obrysove svetlo aj na brzd. ale predpokladam ze asi vsetky ameriky to maj rovnako a teda vsetko spolu. ale ani to by nemalo vadit pretoze ked v ˇˇnavode´´ by si mal mat aj elektroinstalaciu a teda mao by ti tam pisat ktore prerusovacie rele je na smerovky. potom uz len staci vymenit dane rele za rele so spravym pocton pinov a zapojenim a kabel ktory ti ide do relatka od hlavnych svetiel jednoducho prepojit mimo tohto relatka a mas vybavene. ked si z KE a nevedel by si si s tym rady rad ti pomozem.  ale urcite sa to da. vsetko musi ist cez prerusovacie rele a to sa da obist resp. vymenit 
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´  E.M.Remarque
|
Sob, 28.12.2013, 2:22 |
|
 |
robin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 21.07.2008, 7:51 Príspevky: 540 Bydlisko: Trenčín
|
Niesom moc zrucny autoelektrikar,ale viem urcite ze brzda svieti s jednym vlaknom jak aj blinker.
_________________ Jeep grand cherokee 4,7 V8
|
Sob, 28.12.2013, 9:36 |
|
 |
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|

no jak tak rozmyslam tak ked rozmyslam spravne tak do svetla by ti mali ist tri kable(svetlo,brzda,kostra). Pokial je to tak, tak v tom pripade ti ak najdes to prerusovacie rele mal by si tam mat ked dobre pocitam tak 6 pinov (ked som sa nezmylil  ) a teda dva na svetlo a brzdu vstupne a dva vystupne, jeden na vstup od packy blinkrov a jeden kostrovy. to je na jednu stranu. takze pokial sa aspon trosku rozumiem elektrike tak by si mal mal v ovode zapojene dve rovnake prerusovacie relatka(prava strana a lava strana) plus by mali byt aj nejakym sposobom prepojene kvoli vystraznym. len rozmyslam e jak by to mohlo byt napojede na predne blinkre. skratka. jak najdes to rele, tak jednoducho od neho musis odpojit kabliky ktore idu do svetla a do brzdy a spojit ich mimo tohto rele. a druhy krok bude zapojenie kablika od packy do prerusovacieho rele a od tohto rele natiahnut dalej kabliky k novym zadnym blinkrom a tak isto k prednym(resp. pripojit kalik ktory ti od prednych blinkrov ostane. co sa tyka prerusovacieho rele uplne bohate ti postaci obycajne na skodu 120 ktore kuis za nejake smiesne drobaky v kazdej ´´mototechne´´. a schema zapojenia je uplne jednoducha 
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´  E.M.Remarque
|
Pon, 30.12.2013, 2:20 |
|
 |
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
vies co alebo vsak napis co to mas vlastne za ameriku, alebo este lepsie skus prelistovat ten uzivatelsky manual. urcite tam nieco vycitas.a ked tak to dajak kvalitne odfot a hod to tuna. a urcite ti s tym dajako my chalani tunak poradime... 
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´  E.M.Remarque
|
Pon, 30.12.2013, 2:22 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Kajsi máš to pomýlené alebo si ešte nevidel originál US zapojenie svetiel Originál US svetlá majú predné blinkre zapojené spolu s parkovačkami,v parkovačke je dvojvláknová žiarovka a pri zapnutí parkovačiek svietia obidve vlákna a pri zapnutí blinkrov striedavo preblikávajú Zadné svetlá používajú takisto dvojvláknovku, ale parkovačka je samostatne a blinker má spoločné vlákno s brzdou. Takže ak máš blinker, tak bliká TO ISTÉ VLÁKNO ako pri brzde. Takisto pri prudkom brzdení (ak to je vo výbave) BLIKAJÚ OBIDVE zadné brzdové svetlá. Takže na jedno vlákno idú DVE RôZNE napájania. Používa to jeden a ten istý prerušovač (často zdvojený kvôli výstražným smerovkám, prípadne výstražné majú SAMOSTATNÝ prerušovač) Ak má auto fabrické ťažné, tak toto je zapojené samostatne - má svoje relé na svetlá aj svoj prerušovač. A čím novšie auto, tým viac je to prepojené medzi sebou - napríklad signál od brzdového pedála je prepojený s riadiačkou AT a tak podobne
|
Pon, 30.12.2013, 14:16 |
|
 |
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
fuck...  tak otom zostava uz len tak jak som pisal zrusit tie relatka a nanovo natiahnut kabel dozadu k brzdam a tak isto k blinkrom dopredu aj dozadu...a vpredu uz jedine dat zvlast parkovacky a patku vymenit za obycaju blinkrovu a hotovo..to je najjednoduchsie co mi napada...a vlastne aj jedine...a co sa tyka tej riadiacky pokial je od blinkrov vyvedeny signal aj do riadiacky (tí amíci sú fakt je*nutí  ) tak s tym potom neviem ako dalej. ale podla mna ked je to aj cez riadiacku fuknute tak pokial sa ten sytem odpoji a zapoji sa na normalne prerusovacie relatka s tym ze sa upravi aj ten predok tak maximalne to mu bude vyblikavat vypalenu ziarovku alebo tak nieco...ale zas u maikov nikdy nevies taze kludne kvoli blinkru nebude moct nastartovat 
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´  E.M.Remarque
|
Pon, 30.12.2013, 17:07 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
KajsiKE píše: tí amíci sú fakt je*nutí .... Ani by som nepovedal. Vôbec to nemajú zle vymysleé. Striedavé blikanie vpredu je oveľa výraznejšie a napríklad blikanie bŕzd pri prudkom brzdení (čo majú US autá zo 60 rokov) teraz niektoré EU automobilky zavádzajú ako brutálnu novinku. Objavili ameriku. Prerobiť US na EU vôbec nie je zložité. Len to treba správne zapojiť. Sú to len blbé svetlá A pre nové autá (plné počítačov a elektroniky) je tiež riešenie. Je to jedna blbá (chytrá) krabička, ktorú zapojíš namiesto US zadných svetiel a z nej máš vyvedené všetky signály ktoré treba pre EU svetlá.
|
Pon, 30.12.2013, 23:11 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pon, 30.12.2013, 23:15 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|