Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 21.07.2025, 1:48
Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Ďalší
 Y60 TD42 - Red banditos 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No problém borec :wink:

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Uto, 15.05.2012, 23:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1296
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jozefe hadice na servo a brzdy upravené dneska ti ich dosmičím.

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Str, 16.05.2012, 9:16
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1296
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Lucky píše:
No krásne vám to ide len tak dalej lebo na rok ide aj do mojho kraťasa 4,2 a dufam že Jojo bude hlavný mechanik :-D


už máš doma engine či lovíš ešte v UK vodách,
potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Str, 16.05.2012, 11:06
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35
Príspevky: 352
Bydlisko: púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:D jaj veru lucky neni si jediny kdo chce do svhojho kratasa narvat 4.2 :D len nemam ponatia ako to zvladnem:D budem muset dakomu sikonemu zaplatit nech to porobi

_________________
patrol gr y60,2.8, 1990


Str, 16.05.2012, 17:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, v blizkej dobe aj moj kratas Y61 dostane 4,2D. Budem to mat kus zlozitejsie, lebo origo 4,2 prevodovka sa mi tam nezmesti, tak pouzijem prevodovku s 3,0Di. V juni by som mohol zacat.
Inak nevie niekto od ktoreho roku sa uz davali rotacne cerpadla?

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 16.05.2012, 20:01
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Little PEPE píše:
potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat

:shock: aky ma vplyv cerpadlo na oturbovanie?....ved motor je presne ten isty pri radovke aj roto

a ak uz by bol vyber medzi roto a radovkou,tak ja by som jednoznacne radovku

AndyNM...cca od 1994,ale nie som isty

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Str, 16.05.2012, 21:37
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslim ze na radovke nespravis ziadnu regulaciu v zavislosti od turba, teda pojde ti tam rovnaka zmes stale bez ohladu na tlak turba, teda v nizkych otackach bude moc bohata a vo vyssich pri vacsom talku turba bude zas chudobna alebo tak nejak. Na rotacnom to pojde ak vymenis tu vrchnu cast za cast s regulaciou. Neviem presne ale myslim, ze je to prave toto, mozno sa mylim tak ma opravte.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 16.05.2012, 22:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dovolim si citovat cloveka,ktory sa zivi len tym,ze skupuje patroly 4.2 z celeho sveta a predava do celho sveta...tak nemam dovod mu neverit :


´´Pompa rzedowa steruje dawka paliwa, super sprawa do turbo.

Poza tym jest bardziej zywotna i moze wtrysnac kazde paliwo.



W rotacyjnej przy turbo musisz zwiekszyc dawke paliwa na pompie

na stale, nie bedziesz mial regulacji dawki paliwa.´´


mimochodom,na opacnej strane zemegule to dako neriesia,ci je rotacne,alebo radove...

moj nazor,kazdy,co ma roto,tak bude tvrdit,ze roto je naj...a opacne....len s tym,ze radovku uz asi tak lahko nekupis

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Štv, 17.05.2012, 5:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1296
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vladlm píše:
Little PEPE píše:
potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat

:shock: aky ma vplyv cerpadlo na oturbovanie?....ved motor je presne ten isty pri radovke aj roto

a ak uz by bol vyber medzi roto a radovkou,tak ja by som jednoznacne radovku

AndyNM...cca od 1994,ale nie som isty


na 3.3TD mam radové a nemáM s nim problém ale rotačné by malo byt predsa len presnejšie

vidíš skús ho citovat poslovensky nerozumím :-)

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Štv, 17.05.2012, 8:58
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18
Príspevky: 22
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jedno s radovym by tu bolo..


Pia, 18.05.2012, 0:28
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
´´radove cerpadlo riadi davku paliva,super vec na oturbovanie
okrem toho je viac odolnejsie,moze vstrekovat kazde palivo
u roto pri oturbovaniu musis zvacsit davku paliva nastalo,nebudes mat regulaciu davky paliva´´

internet mam len v praci,tak nemam tolko priestoru pohladat a dat sem ako to jazdi na tom a tom cerpadle

radove je jednoduchsie,spolahlivejsie,nie je na nachylne na kvalitu nafty,je trvanlivejsie...niektore maju dokonca aj altitude compensator,ktorym si nastavujes zmes podla nadmorskej vysky od 0 do 3400mnm
akurat niekedy sa kazi IPC(injection pump controller),co je aj moj pripad,uz som to tu riesil...ale na funkciu to nema ziadny vplyv,jazdia bez toho aj v arktickych oblastiach...akurat,ze zhasas motor ako na traktore :)

roto ma podla niektorych trocha viac koni,ale sam tomu neverim...ved i v novych Y61 sa uvadza 85kW a tam uz nebude asi radovka

tiez som to chcel napisat,ze v 160ke mas turbo a radove cerpadlo a ziadny problem

ono by to chcelo sa opytat nejakeho dobreho cerpadlara,ako to vlastne je

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Pia, 18.05.2012, 1:39
Profil
Koumák

Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15
Príspevky: 183
Bydlisko: Rajecke Teplice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
suhlasim s Vladlm zase sa dostaveme k situacii ked sa mudruje a tych co s tym robia sa nikto nepyta. :D

_________________
Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643


Pon, 21.05.2012, 13:18
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18
Príspevky: 22
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vladlm píše:

mimochodom,na opacnej strane zemegule to dako neriesia,ci je rotacne,alebo radove...

moj nazor,kazdy,co ma roto,tak bude tvrdit,ze roto je naj...a opacne....len s tym,ze radovku uz asi tak lahko nekupis



tam riesia uz ine veci - Nissan Patrol TD42 Turbo Diesel + NOS = 291HP

http://youtu.be/hMlrjRbynFQ

:twisted: :twisted: :twisted:


Pon, 21.05.2012, 18:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1296
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
už len dorabky elektro korienčia :smt139 :smt139 :smt139 a deme frézovat :-D

Obrázok

Obrázok

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Pon, 04.06.2012, 21:10
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 22:37
Príspevky: 15
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Little PEPE píše:
už len dorabky elektro korienčia :smt139 :smt139 :smt139 a deme frézovat :-D

Obrázok

Obrázok
Jak frzovat sak to je pre Denisu aby sa mohla vozit na barak a ne aby si ty na tom frezoval ! :lol:


Uto, 05.06.2012, 22:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron