Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna
Autor |
Správa |
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
No problém borec 
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Uto, 15.05.2012, 23:40 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
Jozefe hadice na servo a brzdy upravené dneska ti ich dosmičím.
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Str, 16.05.2012, 9:16 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
Lucky píše: No krásne vám to ide len tak dalej lebo na rok ide aj do mojho kraťasa 4,2 a dufam že Jojo bude hlavný mechanik 
už máš doma engine či lovíš ešte v UK vodách,
potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Str, 16.05.2012, 11:06 |
|
 |
damballa
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35 Príspevky: 352 Bydlisko: púchov
|
 jaj veru lucky neni si jediny kdo chce do svhojho kratasa narvat 4.2  len nemam ponatia ako to zvladnem:D budem muset dakomu sikonemu zaplatit nech to porobi
_________________ patrol gr y60,2.8, 1990
|
Str, 16.05.2012, 17:24 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
No, v blizkej dobe aj moj kratas Y61 dostane 4,2D. Budem to mat kus zlozitejsie, lebo origo 4,2 prevodovka sa mi tam nezmesti, tak pouzijem prevodovku s 3,0Di. V juni by som mohol zacat.
Inak nevie niekto od ktoreho roku sa uz davali rotacne cerpadla?
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 16.05.2012, 20:01 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
Little PEPE píše: potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat
 aky ma vplyv cerpadlo na oturbovanie?....ved motor je presne ten isty pri radovke aj roto
a ak uz by bol vyber medzi roto a radovkou,tak ja by som jednoznacne radovku
AndyNM...cca od 1994,ale nie som isty
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Str, 16.05.2012, 21:37 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Myslim ze na radovke nespravis ziadnu regulaciu v zavislosti od turba, teda pojde ti tam rovnaka zmes stale bez ohladu na tlak turba, teda v nizkych otackach bude moc bohata a vo vyssich pri vacsom talku turba bude zas chudobna alebo tak nejak. Na rotacnom to pojde ak vymenis tu vrchnu cast za cast s regulaciou. Neviem presne ale myslim, ze je to prave toto, mozno sa mylim tak ma opravte.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 16.05.2012, 22:24 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
dovolim si citovat cloveka,ktory sa zivi len tym,ze skupuje patroly 4.2 z celeho sveta a predava do celho sveta...tak nemam dovod mu neverit :
´´Pompa rzedowa steruje dawka paliwa, super sprawa do turbo.
Poza tym jest bardziej zywotna i moze wtrysnac kazde paliwo.
W rotacyjnej przy turbo musisz zwiekszyc dawke paliwa na pompie
na stale, nie bedziesz mial regulacji dawki paliwa.´´
mimochodom,na opacnej strane zemegule to dako neriesia,ci je rotacne,alebo radove...
moj nazor,kazdy,co ma roto,tak bude tvrdit,ze roto je naj...a opacne....len s tym,ze radovku uz asi tak lahko nekupis
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Štv, 17.05.2012, 5:36 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
vladlm píše: Little PEPE píše: potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat  aky ma vplyv cerpadlo na oturbovanie?....ved motor je presne ten isty pri radovke aj roto a ak uz by bol vyber medzi roto a radovkou,tak ja by som jednoznacne radovku AndyNM...cca od 1994,ale nie som isty
na 3.3TD mam radové a nemáM s nim problém ale rotačné by malo byt predsa len presnejšie
vidíš skús ho citovat poslovensky nerozumím 
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Štv, 17.05.2012, 8:58 |
|
 |
pv
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
|
Jedno s radovym by tu bolo..
|
Pia, 18.05.2012, 0:28 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|

´´radove cerpadlo riadi davku paliva,super vec na oturbovanie
okrem toho je viac odolnejsie,moze vstrekovat kazde palivo
u roto pri oturbovaniu musis zvacsit davku paliva nastalo,nebudes mat regulaciu davky paliva´´
internet mam len v praci,tak nemam tolko priestoru pohladat a dat sem ako to jazdi na tom a tom cerpadle
radove je jednoduchsie,spolahlivejsie,nie je na nachylne na kvalitu nafty,je trvanlivejsie...niektore maju dokonca aj altitude compensator,ktorym si nastavujes zmes podla nadmorskej vysky od 0 do 3400mnm
akurat niekedy sa kazi IPC(injection pump controller),co je aj moj pripad,uz som to tu riesil...ale na funkciu to nema ziadny vplyv,jazdia bez toho aj v arktickych oblastiach...akurat,ze zhasas motor ako na traktore
roto ma podla niektorych trocha viac koni,ale sam tomu neverim...ved i v novych Y61 sa uvadza 85kW a tam uz nebude asi radovka
tiez som to chcel napisat,ze v 160ke mas turbo a radove cerpadlo a ziadny problem
ono by to chcelo sa opytat nejakeho dobreho cerpadlara,ako to vlastne je
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Pia, 18.05.2012, 1:39 |
|
 |
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
suhlasim s Vladlm zase sa dostaveme k situacii ked sa mudruje a tych co s tym robia sa nikto nepyta. 
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Pon, 21.05.2012, 13:18 |
|
 |
pv
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
|
vladlm píše: mimochodom,na opacnej strane zemegule to dako neriesia,ci je rotacne,alebo radove...
moj nazor,kazdy,co ma roto,tak bude tvrdit,ze roto je naj...a opacne....len s tym,ze radovku uz asi tak lahko nekupis
tam riesia uz ine veci - Nissan Patrol TD42 Turbo Diesel + NOS = 291HP
http://youtu.be/hMlrjRbynFQ

|
Pon, 21.05.2012, 18:06 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Pon, 04.06.2012, 21:10 |
|
 |
SNAKE KILLER
Učeň
Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 22:37 Príspevky: 15 Bydlisko: SE
|
Jak frzovat sak to je pre Denisu aby sa mohla vozit na barak a ne aby si ty na tom frezoval ! 
|
Uto, 05.06.2012, 22:17 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|