Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Jojo GR 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 461 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No problém borec     
					
						 _________________ Toyota HDJ 80 4.2TD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.05.2012, 23:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Little PEPE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1291 Bydlisko: Myjava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jozefe hadice na servo a brzdy upravené dneska ti ich dosmičím. 
					
						_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 16.05.2012, 9:16 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Little PEPE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1291 Bydlisko: Myjava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Lucky píše: No krásne vám to ide len tak dalej lebo na rok ide aj do mojho kraťasa 4,2 a dufam že Jojo bude hlavný mechanik     
už máš doma engine či lovíš ešte v UK vodách,
 potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat  
					
						_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 16.05.2012, 11:06 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 damballa 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 10.07.2010, 17:35 Príspevky: 352 Bydlisko: púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						  jaj veru lucky neni si jediny kdo chce do svhojho kratasa narvat 4.2    len nemam ponatia ako to zvladnem:D budem muset dakomu sikonemu zaplatit nech to porobi  
					
						 _________________ patrol gr y60,2.8, 1990 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 16.05.2012, 17:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No, v blizkej dobe aj moj kratas Y61 dostane 4,2D. Budem to mat kus zlozitejsie, lebo origo 4,2 prevodovka sa mi tam nezmesti, tak pouzijem prevodovku s 3,0Di. V juni by som mohol zacat.
 Inak nevie niekto od ktoreho roku sa uz davali rotacne cerpadla? 
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 16.05.2012, 20:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vladlm 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Little PEPE píše: potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat  
    aky ma vplyv cerpadlo na oturbovanie?....ved motor je presne ten isty pri radovke aj roto
 a ak uz by bol vyber medzi roto a radovkou,tak ja by som jednoznacne radovku
 AndyNM...cca od 1994,ale nie som isty  
					
						 _________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 16.05.2012, 21:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Myslim ze na radovke nespravis ziadnu regulaciu v zavislosti od turba, teda pojde ti tam rovnaka zmes stale bez ohladu na tlak turba, teda v nizkych otackach bude moc bohata a vo vyssich pri vacsom talku turba bude zas chudobna alebo tak nejak. Na rotacnom to pojde ak vymenis tu vrchnu cast za cast s regulaciou. Neviem presne ale myslim, ze je to prave toto, mozno sa mylim tak ma opravte. 
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 16.05.2012, 22:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vladlm 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 dovolim si citovat cloveka,ktory sa zivi len tym,ze skupuje patroly 4.2 z celeho sveta a predava do celho sveta...tak nemam dovod mu neverit :
 
 
 ´´Pompa rzedowa steruje dawka paliwa, super sprawa do turbo.
 
 Poza tym jest bardziej zywotna i moze wtrysnac kazde paliwo.
 
  
 
 W rotacyjnej przy turbo musisz zwiekszyc dawke paliwa na pompie
 
 na stale, nie bedziesz mial regulacji dawki paliwa.´´
 
 
 mimochodom,na opacnej strane zemegule to dako neriesia,ci je rotacne,alebo radove...
 
 moj nazor,kazdy,co ma roto,tak bude tvrdit,ze roto je naj...a opacne....len s tym,ze radovku uz asi tak lahko nekupis 
					
						 _________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 17.05.2012, 5:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Little PEPE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1291 Bydlisko: Myjava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						vladlm píše: Little PEPE píše: potom ber radšej s rotačným čerpadlom v prípade že by si to chcel v budúcnosti turbovat      aky ma vplyv cerpadlo na oturbovanie?....ved motor je presne ten isty pri radovke aj roto a ak uz by bol vyber medzi roto a radovkou,tak ja by som jednoznacne radovku AndyNM...cca od 1994,ale nie som isty  
na 3.3TD mam radové a nemáM s nim problém ale rotačné by malo byt  predsa len presnejšie
 vidíš skús ho citovat poslovensky nerozumím     
					
						_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 17.05.2012, 8:58 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pv 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jedno s radovym by tu bolo.. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 18.05.2012, 0:28 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vladlm 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						´´radove cerpadlo riadi davku paliva,super vec na oturbovanie
 okrem toho je viac odolnejsie,moze vstrekovat kazde palivo
 u roto pri oturbovaniu musis zvacsit davku paliva nastalo,nebudes mat regulaciu davky paliva´´
 internet mam len v praci,tak nemam tolko priestoru pohladat a dat sem ako to jazdi na tom a tom cerpadle
 radove je jednoduchsie,spolahlivejsie,nie je na nachylne na kvalitu nafty,je trvanlivejsie...niektore maju dokonca aj altitude compensator,ktorym si nastavujes zmes podla nadmorskej vysky od 0 do 3400mnm
 akurat niekedy sa kazi IPC(injection pump controller),co je aj moj pripad,uz som to tu riesil...ale na funkciu to nema ziadny vplyv,jazdia bez toho aj v arktickych oblastiach...akurat,ze zhasas motor ako na traktore    
roto ma podla niektorych trocha viac koni,ale sam tomu neverim...ved i v novych Y61 sa uvadza 85kW a tam uz nebude asi radovka
 tiez som to chcel napisat,ze v 160ke mas turbo a radove cerpadlo a ziadny problem
 ono by to chcelo sa opytat nejakeho dobreho cerpadlara,ako to vlastne je  
					
						 _________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 18.05.2012, 1:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kajoirsko 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						suhlasim s Vladlm zase sa dostaveme k situacii ked sa mudruje a tych co s tym robia sa nikto nepyta.     
					
						_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, =  www.autokem.sk , 0903 033 643  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 21.05.2012, 13:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pv 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						vladlm píše:  mimochodom,na opacnej strane zemegule to dako neriesia,ci je rotacne,alebo radove...
  moj nazor,kazdy,co ma roto,tak bude tvrdit,ze roto je naj...a opacne....len s tym,ze radovku uz asi tak lahko nekupis
  
tam riesia uz ine veci -  Nissan Patrol TD42 Turbo Diesel + NOS = 291HP 
 http://youtu.be/hMlrjRbynFQ
         
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 21.05.2012, 18:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Little PEPE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1291 Bydlisko: Myjava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 04.06.2012, 21:10 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 SNAKE KILLER 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 22:37 Príspevky: 15 Bydlisko: SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						  Jak frzovat sak to je pre Denisu aby sa mohla vozit na barak a ne aby si ty na tom frezoval !    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.06.2012, 22:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |