Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 YJ KAO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						chlapci po maminke a gulabrok som už obzeral.    
					
						 _________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy ....... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.06.2010, 0:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pablo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no vidíš, na Rensa treba,,, požičiame     
					
						 _________________ ~`<| _________ oooo __  ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
  Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.06.2010, 12:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 YJ KAO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Takže prvá porucha - úplne povolený zadný kardan s kombináciou  strhanými závitmi na náboji zadnej nápravy - dôsledok výmena zadných nábojov /nemá cenu repasovať diery na náboji/cena repasu prevyšuje hodnotu nového náboja/
 
 Akú máte skúsenosť s automatickou uzávierkou robenou v CZ ??? 
					
						 _________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy ....... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 11.07.2010, 20:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RENSO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						to iste aj mne stalo posledne... kardan pri hruške uplne povolený, jednu som dokonca stratil... a zavity na poloosi mám v čudu aj ja      no len neviem či sa za lacný peniaz dostanem k poriadnym resp novým nabojom alebo narežem nove do tých  
					
						 _________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.07.2010, 17:14 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RENSO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Fajer, trochu kreslíš mno nie správne     Úchyty na náprave nesmú byť symetrické ako si kreslil, spodný bod úchytu má byť povedzme v strede nápravy a horný čo ty máš pod perom musí byť v úrovni tuším predného úchytu listu alebo zhruba v tej výške. Dlžková kompenzácia je na húpačke ramena v predu. Viacej bude asi zrozumitelnejšie ked to bude na YJ hotové.  Len pre inšpiráciu z ktorej vychádzame. A. Andrej tak ako teraz? tento týpek to robí tak ako písal Fajer čiže jeden úchyt zhora a druhý zdola
 http://www.youtube.com/watch?v=GX1zWqR6 ... re=related 
					
						 _________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.08.2010, 7:20 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 YJ KAO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Renso chvíľu vydrž, vyzerá to tak že urobený vrátim a budem si vyrábať nový /a potom môžem rovno dať spraviť 2ks. Chce to týždeň. 
					
						 _________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy ....... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.08.2010, 7:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RENSO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no tak daj robiť 2ks, sa vyrovnáme až si dojdem po to všetko      si ma potešil lebo nejako nemám čas sa ešte aj s tým babrať  
					
						 _________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.08.2010, 12:22 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 tak keď už teda budeš vracať ten náš, tak prosím nech je komplet a nepoškodený
 
 (ono sa potom ľahko kopíruje, keď už je podľa čoho, všakáno ?) 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.08.2010, 12:27 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 palino nepodj.ebavaj, mam za to ze podkladov a podporu som poskytol v max. moznej miere.. 
 
 netvrdim ze ste to nezmakli, ale netvrd ani ty ze to bolo cisto vase dielo.. 
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.08.2010, 14:42 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 peter 469 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.09.2009, 20:11 Príspevky: 67 Bydlisko: dolna micina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pekná práca     
To sa musí uznať, pekne ste sa s tým vyhrali, celé som to sledoval a ako vidieť tak sa podarilo prajem vela štastných km. po cestách a necestách a nech dlho slúží 
   
Nedá mi opýtať sa na ten pozdlžny stabík.
 Už som videl podobnú situaciu aj na prednej náprave, ako to chodí hore dole, ako sa to rieši v tom prípade   ,či je možné pdobný stabík aplikovať aj na predok?
 Dík    
					
						 _________________ Kde končí asfalt, začíname my. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.08.2010, 20:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RENSO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						je to možné, PEŤO-vi na YJ sa v Tisovci stalo že zapichol predok a listy mu zvlnilo ako papier, kola zastali v blatníkoch      vyriešil to prekopaním na vinuté a tým pádom popri dalších výhodách strún odpadá tento nechcený efekt  
					
						 _________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 18.08.2010, 21:10 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 YJ KAO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Táááááák páni a dámy,
 
po dlhšej odmlke  a váhaní ako pokračovať, alebo nepokračovať padlo rozhodnutie ako ďalej.
 Problémy ktoré som zozbieral boli následné :
 1. nápravy z M461 sú síce masívne, ale akosi sa stále vychrúmajú. Zarážajúce vsak bolo že sa vyhrýzli satelity a planety na ktorých nieje najväčšia záťaž.
 Jednoznačne z toho vyplynulo že opravované diffy niesu precízne opravené, konkrétne vymedzenie kôša, ako aj opačné použitie - otočenie diffu - použitie diffov z prednej nápravy na zadnú. 
 Je pravdou že to síce pasuje, ale pri zábere pôsobí sadanie zubov odstredivo a nie dostredivo 
 - pre vysvetlenie  
 Hruška predného diffu má zuby stáčané k stredovej osi v smere hodinových ručičiek a zadná náprava má zuby v protismere hodinových ručičiek.
 Riešenie : objednané nové bez akejkoľvek vôle s originálnymi nepoškodenými vymedzovacími podložkami .
 Ale to nebolo jediné čo ma na YJ KAO trápilo - takže, 
 vyváranie môže byť postupné ako rám tak aj karoséria a z tohoto dôvodu som si zabezpečil darcu orgánov ako cestu menšieho zla, aby sa čas potrebný na opravu skrátil.
  
 
 
  
					
						 _________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy ....... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 18.01.2011, 20:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 YJ KAO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy ....... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 18.01.2011, 20:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mam s teba radost     
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 18.01.2011, 23:32 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pejo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						YJ KAO píše: Táááááák páni a dámy,
  po dlhšej odmlke  a váhaní ako pokračovať, alebo nepokračovať padlo rozhodnutie ako ďalej.
  Problémy ktoré som zozbieral boli následné :
  1. nápravy z M461 sú síce masívne, ale akosi sa stále vychrúmajú. Zarážajúce vsak bolo že sa vyhrýzli satelity a planety na ktorých nieje najväčšia záťaž. Jednoznačne z toho vyplynulo že opravované diffy niesu precízne opravené, konkrétne vymedzenie kôša, ako aj opačné použitie - otočenie diffu - použitie diffov z prednej nápravy na zadnú.  Je pravdou že to síce pasuje, ale pri zábere pôsobí sadanie zubov odstredivo a nie dostredivo    
  Dovolím si nesúhlasiť. Podľa môjho skromného názory je to tým, že tie satelity sú tam iba dva a nie tak ako je bežné štyri. A najväčšia záťaž je práve na zuboch satelitov a planetových kolies. Kedysi, keď som spolupracoval s nebohým Romanom, ma požiadal o návrh 4 satelitového difu na ARO, ktorý by odstránil tento závažný nedostatok inak dobrých náprav. Realizácia sa už bohužiaľ nestihla.  
					
						 _________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 19.01.2011, 12:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |