Dnes je nedela 6. júla 2025, meniny má Patrik, Patrícia a zajtra Oliver
Autor |
Správa |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
ausina v prednom dife nahodena,/coskoro dodam fotos / s tym spojene komplet vycistenie napravy, vymena oleja ,vazelin,
vymena oleja aj v zadnom diferaku. 
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Sob, 05.02.2011, 21:36 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
par foto z montaze
pri montazi do K160 a K260 je dolezite asi o 3-4mm skratit poloosy zo strany diferaku ,
rozobratie a poloosy von, vycistenie premazanie
olej von
demontaz skoro mrtveho člena
install axlelock a test na zdvihaku

_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Pon, 07.02.2011, 10:10 |
|
 |
Lucky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38 Príspevky: 698
|
Pepe riadne fintíš toho tátoša  daj dáke info potom 
_________________ Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.
|
Pon, 07.02.2011, 21:40 |
|
 |
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Paľo. Napíš aj o tom vrtáku 
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Pon, 07.02.2011, 22:50 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
Tunki píše: Paľo. Napíš aj o tom vrtáku 
no pri vypustani oleja som vypustil s matuleem aj 4,8 vrtak zalomeny ktory
tam nejaky kaskader dal namiesto 5 ky koliku co tam zaistoval čap.
uz je to jak ma byt tak to tisovec snad vydrzi bez ujmy na zdravi
to Lucky: prezujem swampre a pojdeme to odtestovat hodim sem potom nejake video ako sa zlepšila trakcia 
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Uto, 08.02.2011, 9:33 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Skus porátať celkové náklady a stručne popíš výhody a nevýhody oproti 100% uzávierke. Celkom by ma to zaujímalo. Dik
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Štv, 10.02.2011, 9:53 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|

jaroD40 píše: Skus porátať celkové náklady a stručne popíš výhody a nevýhody oproti 100% uzávierke. Celkom by ma to zaujímalo. Dik
axlelock je 100% uzavierka , len nie je rucne ovladana tlacitkom,
vyhody:
znatelne zlepsena priechodnost terenom bez tyrania motora
/cuvanie hore dolu do bezvedomia  /
netreba sa v terene rozptylovat a premyslat kedy zapnut , vypnut / proste hrabe
nerovnosti kde s klasickym difom alebo len zadnou uzavierkou musis ist z rozbehom tu ides na klepaka pomaly/ mensia sanca ze neco urves klb alebo neco ine. /nehrozi to robit ako experti volant dolava doprava plny kotel a dat klbom na pi..
nevyhody:
davat bacha jak hlboko sa zahrabes, lebo potom uz sa nevola traktor ale lakatoš pripadne pasak
na ceste idealne vypnut manualne volnobezky, (da sa s tym ist ale treba davat pozor, obcas moze sklbnut jemne volantom pri diferovani pootoceni o zub , dva) ked drzis volant 2 rukami sa da zvyknut.
auta u ktorych nie je mozne vypnut predok / treba jazdit len v terene / pripadne kratsie prejazdy po ceste./
12ooo CZK + montaž
P.S.
do terenu sa len chystam v nedelu tak potom detailnejsie.
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Štv, 10.02.2011, 21:43 |
|
 |
Ondrej PO
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33 Príspevky: 274 Bydlisko: Šoma
|
paradna vec tel aussielock. Odkial si to objednaval? Ak mas link tak to hod sem. Dik a drzim palce nech funguje lepsie ako si cakal 
_________________ 1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...
|
Štv, 10.02.2011, 23:47 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
Ondrej PO píše: paradna vec tel aussielock. Odkial si to objednaval? Ak mas link tak to hod sem. Dik a drzim palce nech funguje lepsie ako si cakal 
ty si mozes dat na jeepku original ausiie locker, tie sa pre Jeep vyrabaju
pre NISSAN v USA nerobia lebo tam s tym nejazdia .
ja som objednaval u www.axlelock.cz, dodaci termin cca 14 dni treba mu dodat koš diferaku aby to tam nahodil, montaž si už robiš doma.
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Pia, 11.02.2011, 8:39 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
V ramci pripravy na tisovec sme Nahodili s tunkim dieslovy teplovzdusny bufik Webasto Air top 2000 Diagnose nech v lesoch nepomrzneme
foto dodam zajtra a asi aj nejake fotos prihodí kolega montaznik. 
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Ned, 20.02.2011, 18:50 |
|
 |
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Tak prihodím teda.
Paľo vŕta PEPEmu dziery .........
A verte, že aj zadymilo. Hasičák tam bol po ruke
PS: Dymenie spôsobila nafta v spaľovacej komore, s ktorou sa nepočítalo............ Kúrenie beží jak sa patrí.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 20.02.2011, 19:22 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
tak tu je par fotos z montaze, to blato okolo si nevsimajte
tahanie kablov napajania a ovladania popd prahy , pridali sa ku silovym kablom co idu na rampu.
ovladaci čudlik som osadil na miesto el. zapalovacu po drobnej uprave plechov tam voslo
sem sa dotiahli kable, snad sme umiestnenie zvolili dobre. vsade inde bol dost zranitelny tam sa aj vrtala diera na vyfukove potrubie.
takto tam asi zapasoval, este spravim nejaky krici plech nech to je blbuvzdorne
momentalny stav funguje bufik aj na ohrev motora aj tento na ohrev interieru.
vo vyrobe je u kamarata uchytenie štekte na zadny naraznik, rezervy, hiliftu bandasky dodam fotos.
nakeket je ze sa mi rozbilo v garazi same od seba zadne sklo na kufri /vyklapacie , tak musim vyrobit druhe z plastu/ to bude porod 
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Pon, 21.02.2011, 11:52 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Čo a koľko to žerie? Môže sa do toho dať aj fritovací olej?
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 21.02.2011, 12:02 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
pejo píše: Čo a koľko to žerie? Môže sa do toho dať aj fritovací olej?
mam na to separat nadrz len s naftou, pri tej spotrebe netreba spekulovat
zere to podla toho ako musi valit podla teplot ale cca 0.25 l/hod pri strednom vykone , na minimum ked netreba moc valit 0.1 nafty a je to velmi inteligentne, ked netreba vypina sa a zapina podla potreby aby palil co najmenej. a zbytocne sa nestartoval zhavenie udrzuje minimalny pritok
spaliny vobec neni vidno, az som bol prekvapeny 
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Pon, 21.02.2011, 12:33 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
v ramci upravy narazniku na drziak rezervy
tieto štekle pojdu uchytit durch zadny naraznik priamo o šasy,
do neho sa vyfrezuju diery presne na to
ked sa bude trhat nech to vydrzi co nejvic.

_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Pon, 21.02.2011, 21:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|