4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Ford Bronco XLT
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=10712
Stránka 1 z 24

Autor:  marisko [ Sob, 15.05.2010, 6:53 ]
Predmet príspevku:  Ford Bronco XLT

Urobil som si radosť a na výlety mimo cesty som si kúpil poriadnu ameriku:

Obrázok

Je to 1989, výbava XLT, 5.8 liter automat, na GY Wrangler 33x12,5.

Autor:  ORKO [ Sob, 15.05.2010, 9:44 ]
Predmet príspevku: 

gratulujem k novej kupe.....nech sluzi....je to krasavec.....uploadni este daake fotky....

Autor:  marisko [ Sob, 15.05.2010, 12:17 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem.

Obrázok

sorento sa trocha scvrklo pri ňom...

Autor:  gulvas [ Sob, 15.05.2010, 15:24 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:

sorento sa trocha scvrklo pri ňom...


toto si urcite upravoval vo Photoshope :-D

Autor:  marisko [ Sob, 15.05.2010, 16:21 ]
Predmet príspevku: 

To vieš že hej :)

Aj táto fotka vyzerá byť upravená?

Obrázok

Autor:  gulvas [ Sob, 15.05.2010, 16:23 ]
Predmet príspevku: 

No teda .... to je riadne hoviadko ten Ford

Autor:  roman lh [ Sob, 15.05.2010, 16:52 ]
Predmet príspevku: 

Tak to je naozaj kus auta,ako sa to sprava v terene?

Autor:  marisko [ Sob, 15.05.2010, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

to by ti vedel povedať remco, on má rovnaké auto a bol s ním v teréne, ja som to svoje práve kúpil, pozri si na youtube nejaké videá čo všetko s ním robia amíci

Autor:  laci73 [ Ned, 16.05.2010, 2:09 ]
Predmet príspevku: 

roman lh píše:
Tak to je naozaj kus auta,ako sa to sprava v terene?


Je to full size ford. Ma slusne krizenie naprav, ak na to das poriadne gumy je to tank. redukciu takmer ani nepouzijes, jedine ze niekde velmi pomaly a velmi opatrne musis ist, tak hadam vtedy. Ja mam sice F150, ale redukciu som pouzil len raz, skoda ze z toho miesta nemam videa, ale ludia tam radsej bycikle niesli na ramene kadial som siel autom.

Samozrejme, je to tazke auto, dobre na tahanie privesov. V snehu doporucujem zimne pneu......lebo co neubrzdis rozvalcujes.

33 pneu by ti mali vojst aj bez liftu, ale nie som si tym isty, na 35 budes potrebovat lift.

Spotrebu by som neriesil. od 6 litra necakajte ze bude jazdit ako tdi fabia, aj ked na dlhe trasy kludnou nohou vas mozno prekvapi.

Autor:  marisko [ Ned, 16.05.2010, 10:08 ]
Predmet príspevku: 

teraz mám 33-jky a bez liftu, jediné čo robí problém je šúchanie plášťa o predné pozdĺžne rameno, ale to je skôr šírkou gumy ako výškou. Pri otáčaní si musím nadísť a otáčať sa na dvakrát. Viac mi prekáža že na tých 33-jkách motor nemá takú silu akú by som čakal od papierových hodnôt. Teraz mám dilemu že čo robiť a uvažujem nad týmito alternatívami:
-obuť 32x11,5 - bude menej šúchať, možno vôbec, ale dynamika sa zlepší len mierne
-obuť 31x10,5 - zlepší sa zrýchlenie, otáčky zmeny stupňa sa priblížia optimálnym, ale bude to vyzerať horšie opticky (tie 33 tomu sedia)
-kúpiť prevody 4,11 plus potrebný materiál (guferá a pod) a nechať to niekoho čo má na to vybavenie vyskladať (netuším koľko to môže stáť vo výsledku) a nechať 33-jky (možno kúpiť nové)

Laci ty máš asi tú novšiu 150tku čo má predok ako Expedition, alebo tú do 1996 čo má predok ako Bronco?

Autor:  roman lh [ Ned, 16.05.2010, 18:26 ]
Predmet príspevku: 

Laci ďakujem ;-)

Autor:  Juraj Surovec [ Ned, 16.05.2010, 18:31 ]
Predmet príspevku: 

Gratulujem Bronco je super volba sám by som ho bral .

Autor:  laci73 [ Pon, 17.05.2010, 4:16 ]
Predmet príspevku: 

Marisko:

Dynamiku od forda necakaj, to je ford a nie jeep, alebo chevy alebo dodge. Je to lenive ale silne a hlavne drzak. Ja mam na svojom pomalsie prevody 3,73 namiesto povodnych 3,55 koli jemne vecsim pneu...ziadna zmena. Pridas a nic sa nedeje. zo vsetkych aut asi najlenivejsie. Ale zase velmi dobre drzi rychlost do kopca, malokedy podraduje. V BC su len dve moznosti...ides hore alebo dole kopcom. Ak mu vypnem overdrive tak okolo 50 km za hodinu toci 1200 otacok a drzi rychlost aj do prudkych kopcov. so zapnutym overdrivom je to 1500. a sem tam sa nevie rozhodnut pri tak pomalej rychlosti. Predpisy...

ja mam 2004, (modely 2004-2008) lenive ci prazdny alebo plny...ide rovnako. Ale vsetky fordy su zname ako drzaky a work horse a nie pretekarske auta. Moj ma papierovu nosnost nejakycj 670 kg...ale ak nalozim 670 kil ani nesadne ak, mozno 1-2 cm. Pri tone ma este rezervu asi 5-7 cm na dorazy, pri 2 tonach uz sedi na dorazoch. Do kopca ani s dvomi tonami na korbe ziaden problem.

Marisko...vychutnaj si pohodlnu jazdu na nom. Ja som dnes urobil cca 500 km, z toho asi 200 po lesnych cestach...a nie som nejako vytraseny :-)

Autor:  efendi [ Pon, 17.05.2010, 6:32 ]
Predmet príspevku: 

huu tak to je pekny cukriik, to len tisko zavidim,,a ten motor, , uz obsah hovory zaseba,,hodne stastnych km...

Autor:  PATaMAT [ Pon, 17.05.2010, 7:51 ]
Predmet príspevku: 

Gratulujem ku kupe a prajem vela stastlivých kilometrov...
K tomu motoru patri asik len jedna hlaška : Obsah ničím nenahradíš :wink:

Stránka 1 z 24 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/