4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Drobec DoubleCab
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=16401
Stránka 1 z 1

Autor:  mito.al [ Sob, 05.01.2013, 1:22 ]
Predmet príspevku:  Drobec DoubleCab

Ahojte som tu nový, forum čítam pár dní a zaujali ma vaše projekty. Tak sa vám chcem trocha predstaviť nech viete čo mám a v čom sa vrtam.

Takže Nisan DoubleCab 2,5 Hladký naftáčik 61Kw

Auto mame hlavne kôli chate, priprave dreva na zimu a tahanie vozíka. Osvečil sa mi ako velmi spolahlivý stroj aj ked niekedy trocha pohnevá ale v zápetí si to vyžehlí takže mu viem vela odpustiť. Jediná extra výbava je nezavysle kurenie a trochu zvlašte že benzínové :D

Behame 95% asfalt alebo spevnené cesty tomu svečí aj obudtie Izzardy 205/80 r16


Obrázok

Cestou skušaný na viac ako 250k km takže sem tam treba aj dáku udržbu. Na repase už bolo čeradlo, jedna tryska, menil som čapy na prednej náprave, par sylenov a gúm, homokynetak, kardanový kríž, všetky tlmiče.
Asi najvačším nepriatom tohto auta je však hrdza. Po tom ako sa obiavil velké diery v ráme sme s ocom odrezali rám za kabínov a navarili nové jokle a všetky uchyty, čo výrazne zlepšilo torznú tuhosť hlavne pri pnom zatažení :)

čo mi ešte na aute asi tak najviac chýba je uzavierka zadného dif. a sem tam by sa šikol aj daky navijačik.

Momentálne riešim retiazky na zimu a na jar sa chystam vysporiadať sa s hrdzou na valníku a v predu pri motore. Poriešiť geometriu a nezáme pukanie prednej nápravy

Autor:  Hesh [ Sob, 05.01.2013, 2:31 ]
Predmet príspevku: 

Tak ťa tu vítam medzi nami. Na foto vyzerá byť Nissanček zachovalí :smt023 a prajem vela OFF aj ON kilometrov bez nehody :)

Autor:  mito.al [ Sob, 05.01.2013, 10:23 ]
Predmet príspevku: 

Noo staráme sa o neho :) da sa povedať že zažíva svoj dôchodok :D Je ako druhé auto v rodine takže chodí len cez víkedny, somnou do školy alebo do roboty. Zo spotrebou to tiež nieje nič hrozhé uživím ho aj zo študenskej mzdy. Na to kolko ho je pyta si pomerne málo.

Hodím potom dake fotky, musím ich poupravovať a hlavne zmenšiť.

Autor:  tomasb [ Sob, 05.01.2013, 10:56 ]
Predmet príspevku: 

no tak ta tu vitam, ja mam tiez DCab, my sme tam dorabali central,vyhrievane sedacky, vyvareny,nastriekany, a tu nejaka fotka pre inspiraciu

Obrázok

Obrázok

na fotkach je na 31x10,5x15 BFg MT, teraz pred zimou sme ich predali a obuli sme fedimy T3 31x10,5x15 je to trosku lenivsie, nakolko realny rozmer je skoro 33 ale vsak to nie je na preteky,a aj tak vacsinou jazdime len po meste a okoli ..... tak vela zdaru pri udrzbe

Autor:  Peto24 [ Sob, 05.01.2013, 11:17 ]
Predmet príspevku: 

nostalgia , presne také isté sme mali v rodine , kupované ako nové :wink: bezudržbové auto , len raz za 10 rokov vyvariť celu karoseriu..

Autor:  mito.al [ Sob, 05.01.2013, 11:59 ]
Predmet príspevku: 

tomasb aký maš motor ? slabší či to čo ja 61kw?

Inak tiež pekný staraný :)

Central som už na nom mal, je tam aj nejaký alarm ale nedostal som dialkove k nemu.

Poteboval by som daky zdroj na NH, mam rosypane zadne dviekra na korbe, prasknute budíky sere ma nefunkčný otačkomer. Vodičova sedačka je tiež na maderu..:/

Auto mala nejaka telekomunikačná spoločnosť, pokial viem a podla zanamov dala na nom spraviť generalku za slušné prachy aj ked niektoré opravy su podla všetkého len na papiery. Potom to od firmy odkupil nejaký jej spolumaitel a ten na nom postavil chatu :) Bol to nejaky lepšie urobený chlap takže asi on sa podielal na devastáci sedadla:( Po nom ho mal chlapík čo na tom vozil auta zo zahraniča a teraz my :) Takže hystoria slušná ... Preto hovorím že je na dôchodku ... jadzáme tak 3-5000 ročne.

Autor:  tomasb [ Sob, 05.01.2013, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

kvoli tomuto vyzera starany, pred 2rokmi vyvareny a nastriekany, motor je tam 61kw

k tym ND, ide o to ze neni moc k dostaniu (inak ten otackomer prestal ist aj nam asi mesiac dozadu, sem tam sa zobudi a znovu zdochne,a este som nemal cas pozret) a co sa tyka inych dielov mam este jeden na dvore na ND, teda co z neho zostalo :roll: . ta sedacka je blbo riesena, my sme za 2 roky znicili dve, a to s nim otec chodi denne do prace, polovacky a ja sem tam vyjazd, budem riesit v buducnosti z L200 asi, vydrzia viac a konstrukcne skoro rovnake, pripadne kolajnice prehodim.

tie zadne dvere myslis plechove na korbe ? ak hej, s tym by som ti vedel pomoct, len by si musel na nich trochu zapracovat ale su OK

Autor:  mito.al [ Sob, 05.01.2013, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

nema vyznam to riešiť.. asi maš rovnaky prloblem ako ja. Tiež sa mi sem tam zobudil a potom zase nič. Kable som premeral od budíku až po čidlo... všetko v poriadku atak som sa pustil do čidla ... aj tak som vedel že chyba musí byť v nom. Je to proste jedna cievka s kovovým jadom a ten závi cievky bol prerušený. Opraviť sa to nedá je tam viac ako 100 zavitov nedá sa to previnúť ani nič podobné.

Zadné dvere mam hliníkové prehnuté ako luk. najviac ma hneva že od nej nemám kluč.

Ak maš druhý na ND tak kuknem čo by sa mi šiklo či maš ešte niečo z toho a pošlem ti správu ...

Autor:  mito.al [ Pon, 28.01.2013, 22:02 ]
Predmet príspevku: 

Dnes sa mi podarilo kupiť velmo výhodne nejake retiazky PV3S :D

Hned sme sa do nich s tatinom pustili :D


Nepáčilo sa nám ako vyseli na kolese tak sme rebrík troška zahustili :)

Takto vizerá prvá retiazka :)

Obrázok


Obrázok

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/