4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Pajero II, po upravách
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=17700
Stránka 1 z 2

Autor:  kolik778 [ Uto, 06.08.2013, 22:27 ]
Predmet príspevku:  Pajero II, po upravách

Predstavujem moje Pajero II, r.v 1993, 2.5 TD. Dovezené z Talianska, úplne bez korózie. Po kúpe (mačka vo vreci) boli dosť veľké problémy ale dal som ho do poriadku.

Po kupe asi druhy deň:


Obrázok


Tlmiče Iron Man Nitro Gas, nové pružiny Patrol Y60, podložka pod kardan, ešte sa menila brzdová hadička

Obrázok


Po úprave + španovanie torznych tyčí. zad šiel hore o 11 cm a pred o 6 cm

Obrázok


Nové pneu a disky, 265/70 R16

Obrázok


A v dnešnej dobe je to takto:

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  tomato [ Uto, 06.08.2013, 22:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Naco ta podlozka pod kardan? :smt017
Inak pekne pajerko...

Autor:  kolik778 [ Uto, 06.08.2013, 22:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Pdložka preto, lebo keď sa dávajú tie struny z Patrola, tak som sa niekde dočítal že je dobre dať tam aj podložku pod kardan, lebo kardanový hriadeľ je tým pádom kratší a prenáša potom vybrácie do kabíny a je malo zasunutý do prevodovky a pri krížeí by hrozilo vytiahnutie. Najskôr som ju tam nedával, ale tie vybrácie boli naozaj dosť velke a hneď mi aj odišiel kardanový kríž. Takže dal som tam podložku, vymenil som kríž a do dnešného dňa je všeko OK.

Autor:  tomato [ Str, 07.08.2013, 5:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Zaujmave....
Neviem mam to takisto zdvihnute a vibracie necitim...
Krizi mi to o nieco viac a kardan este vonku nebol...
Tak asi to nebude az tak tragicke.

Autor:  kolik778 [ Str, 07.08.2013, 10:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Tak nie že by to bolo tragické, ale mne to pomohlo a koniec koncov mal som možnosť si ju dať vyrobiť za fľaštičku, tak som ju tam nahodil a určite mi to pomohlo

Autor:  pavol2078 [ Str, 07.08.2013, 16:08 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Peťo(kolik) ma pravdu na Cz forach sa vseobecne pise o tom ze ked davas struny z patrola na wagona kardan je v poho ale ked davas na kratasa je moc zahnuty aspon tak som to o d vela ludi pocul nevie mkde je pravda :)

Peťo teba chcem privitat tu medzi nami a vitaj v rodinke Myšiakov urcite b udes spokojny a ako vidim T3 rozmer 31 dal si na moje slova len tak dalej paejerko naozaj pekne :)

Autor:  kolik778 [ Štv, 08.08.2013, 8:59 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Dik Pali za pochvalu, budem pokracovat na dalších úpravach, len teraz nie je čas a Pajero musi pracovat :)

Autor:  vladino [ Štv, 07.11.2013, 23:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

LENZE:
On daval NOVE pruziny z patrola mi sme davali SADNUTE stare pruziny ....
Uz z fotky vidim ze zadok ma oproti mne vyleteny hore...

Na forach sa pise o podlozke ale nie pri kratasovi co ma pruziny z y60 kratkej a sadnute pruziny lebo je to akurat a netreba....
A o dlhych pajerach uz vobec podlozka

V tomto pripade ano moze byt podlozka potrebna lebo ma to dost vysoko.

Autor:  jenki [ Pia, 08.11.2013, 18:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

tomato píše:
Zaujmave....
Neviem mam to takisto zdvihnute a vibracie necitim...
Krizi mi to o nieco viac a kardan este vonku nebol...
Tak asi to nebude az tak tragicke.

A nebude ten rozdiel (okrem iného - nové pružiny) aj v tom, že ty máš 2,8 a on 2, 5 ?

Autor:  tomato [ Pia, 08.11.2013, 19:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Neviem teraz presne ako to myslis jenki?

Autor:  jenki [ Pia, 08.11.2013, 21:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

No, podvozok 2,5 a 2,8 nie je rovnaký, tak som to myslel. Neviem úplne presne popísať rozdiely len tak z hlavy, ale je ich dosť - rozmery poloosí, zadný diferenciál dokonca aj svetlá výška je iná.
Tak som to aspoň v priebehu času zistil.
Preto môže byť aj uloženie prevodovky, uhol kardanu iné. Nemám to overené... len ma to tak napadlo. Či?

Autor:  farky [ Pia, 08.11.2013, 22:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

nie len uhly kardanov ale aj samotný kardan je iný, u rôznych typov pajer sa rôzni či sú na nom kardanové kríže alebo homokĺb, ak sú tam kríže tak samozrejme že pri zodvihnutí môže vibrovať, kardan má mať zachované určité uhly a bezhlavým dvíhaním najmä na 3 dverovom sa vzhladom na zavesenie nápravy celkom rozhádžu, potom to za jazdy vibruje

Autor:  tomato [ Pia, 08.11.2013, 22:39 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Asi na tom nieco bude....ja som dokonca zistil ze ani nie kazda dvaosma je taka ista ako ina...
Kazdopadne ja som to dvihol dost a nevibruje nic...

Autor:  farky [ Pia, 08.11.2013, 22:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

a máš na zadnom kardane od prevodovky kríž alebo homokĺb? ja mám homoša ale videl som inú 2,8 a tá mala kríž :roll:

Autor:  tomato [ Pia, 08.11.2013, 23:19 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero II, po upravách

Ja mam homoklb

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/