Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 4:39
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Jeep Grand Cherokee WG 4.7 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Po dlhom hladaní sa mi ho konečne podarilo najsť. Je na ňom trocha roboty ale nič s čím by sme si neporadili
treba vymeniť šoférove zrkadlo
upevniť zadný narazník je po malom ťukanci
treba vymeniť olej v prevodovke a difoch

Obrázok 

Obrázok 

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Uto, 07.04.2015, 22:58
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Prebehpl menši upgrade
Obrázok 

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Uto, 25.08.2015, 22:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Pekné

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Uto, 25.08.2015, 22:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
pekne. zda sa, ze bude jazdit aj v terene. 4.7 + quadra drive je dobry potencial na kvalitnu offroad trakciu. nech robi radost

ak je na nom naozaj iba tolko roboty, ako pises, tak je to cukrik auto. ale to sa ukaze aj po prvych offroad pojazdeniach. vacsinou je treba porobit ovela viac veci

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 25.08.2015, 23:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Boli sme raz na pieskoch na Záhorí. Ide pekne.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Uto, 25.08.2015, 23:12
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Tak chlapi dnes ráno mi odišla baterka bola tam 74ah 680A v najbližšej dobe plánujem namontovať navijak tak už by som šiel rovno do trakčnej baterky vite niečo odporučiť ?

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Str, 26.08.2015, 18:54
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Značku ti odporúčať nejdem, len poznámečka:

To je jediná baterka v aute? Ak ano, tak trakčná ném dobre, neni stavaná na tak veľké prúdové zaťaženie. Trakčnú keď tak ako druhú, doplnkovú baterku (ale aj k tomu som skeptický, v praxi to nejaké veľké výhody nemá vraj, síce teoreticky zvláda hlbšie vybitie, na krmenie chladničky/svetiel v poho, ale pri navijákovaní je ten odber dosť veľký a trakčné baterky trpia a skôr umierajú - ale osobne ockúšané to nemám).

Ináč samozrejme, baterku čo najvačšiu, aká len vojde do kastlíka.

Edit: kedysi v embéčke som trakčnú 55ku mal, lebo som ju mal secondhand zadarmo, a fungovalo to, nie že nie. Ale kupovať trakčnú baterku na štartovanie auta nie je dobrý nápad, umrie.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Naposledy upravil MoostanQue dňa Str, 26.08.2015, 19:26, celkovo upravené 1



Str, 26.08.2015, 19:09
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Dik za radu inak je tam dosť malo miesta možno by som tam narval nejakú 80ah aj to s odretymi ušami

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Str, 26.08.2015, 19:11
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
daj klasicku exide alebo trakcnu exide a budes spokojny


Str, 26.08.2015, 19:23
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Ešte taka otázočka keby som napojil dve baterky k motoru tú 74 ah a niekde do kufra by som hodil cca 90-100 ah by malo stačiť ? Alebo je lepšie dať dve rovnaké baterky

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Str, 26.08.2015, 19:41
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Na benzinovy motor Ti staci aj jedna baterka a keby si daval 2 a len na startovanie + navijak tak ak by si ich mal zapojene paralelne -natvrdo k sebe tak by museli -mali byt vyrobene najlepsie z jednej serie rovnakej znacky a kapacity a aj tak keby sa jedna vybijala tak aj druhu by ovplyvnila a tiez by sa vybijala,ze ked aj druhu baterku tak radsj cez pridavne silne rele- musis mat silny rozpojovac-rele laicky povedane a aj tak potom startujes na jednej a druhu ti oneskorovac pripoji cez ten pripojovac-rele az po nastartovani a potom sa dobija za jazdy aj ta druhaa na tu druhu mozes napojit napriklad ten navijak a + este manualny odpojovac paralelne k tomu pripojovacu,ze keby si nenastartoval na prvu tak nastatujes na tu pridavnu-ale musel by si viac penazi investovat ale je to najlepsie riesenie do auta ked je v aute viac spotrebicov ale to na dlhsiu debatu niekde sa to uz tu rozoberalo + na ceskom fore aj podrobne rozpisovalo


Str, 26.08.2015, 20:01
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Ok dik za rychlu odpoved tak zatial kúpim jednu a keby bolo málo potom budem špekulovať

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Str, 26.08.2015, 20:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Alebo skus optimu co to poviem

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Str, 26.08.2015, 21:37
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27
Príspevky: 121
Bydlisko: okr.SE
Odpoveď s citáciou
Už som objednal exide excell 80ah 700A na bežnú prevádzku to bude stačiť a keď bude navijak a bude slaba tak dokupim ešte jednu

_________________
Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel, navijak Predator profesional 5.4 t


Str, 26.08.2015, 21:47
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Asi najrozumnejšie.

Ináč vo veci spájania dvoch bateriek, mal som dosť dlho patrola, ktorý mal dve baterky origo z fabriky - spojené natvrdo káblom. Fungovalo to úplne normálne, aj keď som istý čas mal každú baterku od iného výrobcu a ináč starú. Za iks rokov som nenabyl dojmu, že by tým niečo trpelo, alebo umierali baterky, rozhodne nie nijak výrazne pred očakávaným koncom životnosti.

Keď aj pripustím že to trochu ich životnosť ovplyvňuje, furt to nie je dosť na to, aby som obhájil nákup megadrahého eqalizéru a dejakých píčovín.
Iná situácia je ak je jedna baterka trakčná, najmä na krmenie kempovacej výbavy, pričom je štartovacia odpojená - ale tam stačí bežný odpojovač za pár korún, alebo ak je niekto pohodlný, výkonový solenoid ovládaný z kabíny. Ale všeobecne by som z toho nerobil zbytočne vedu, pretože to zjevne funguje aj jednoducho. Akurát by som sa snažil, aby obe baterky boli rovnako veľké (ale fungovalo mi to aj s každou úplne inou).

Takže ak by si mal dojem že máš málo baterky, tak proste kúp ešte jednu takú istú a natvrdo ju prepoj káblami (hrubými!!!), bude to fungovať.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 26.08.2015, 23:03
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: