4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Brzdy z G na Wranglera http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=22167 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Unlimited [ Sob, 11.02.2017, 18:43 ] |
Predmet príspevku: | Brzdy z G na Wranglera |
Pani, rad by som sa spytal, ci niekto nahodou nevie, ci je technicky mozne dat brzdy z 2015 G350 na 2012 Wrangler JK. Kamarat si na G kupuje keramicke a mne by na Wranglera s 35" kolesami, navyjakom, naraznikmi atd (proste aspon tona extra vahy) bodli spolahlivejsie brzdy. Rozumej brzdy s lepsim spomalenim, nez zastavenim. Brzdy z tovarne su viac nez schopne aktivovat ABS ked sa zahryznu takze nehovorim o panickom zabrzdeni (rozumiem, ze tam je to skor o gume) skor plynulom pribrzdeni pocas beznej premavky, kde tie kolesa aj s extra vahou ozaj hraju rolu. Ma niekto skusenosti? |
Autor: | Unlimited [ Ned, 12.02.2017, 21:30 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
Rozmyslal som to vymenit nakomplet, strmene, kotuce, platnicky, hadicky... Ale rozmyslam ci ABSku nesibne z toho ak to tam aj bude mozne mechanicky dat |
Autor: | petriiik [ Ned, 12.02.2017, 23:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
JK ma aku roztec a aku ma G??? G ma 5x130 nemyslim ze JK ma rovnaku... ABS ma G snimane z kruzkov na klboch a JK by to malo mat podobne, chapem ze vrtat sa da do vsetkeho ale myslim ze celkova sirka kotuca je tiez vacsia ako u JK a to uz si nemyslim ze by slo... ale su tu skusenejsi ako ja ked mam pravdu povedat napravu z JK som z blizka nevidel a tie brzdy iba cez katalog, u G som ich asi raz robil... |
Autor: | FOGY [ Pon, 13.02.2017, 20:16 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
ja na 33kách nemám žiadny problém s originál brzdami JK. Preto sa čudujem, že si chceš robiť takú námahu s bastardením brzd JK a G. Podľa mňa by bolo jednoduchšie, ak nie si spokojný, polaborovať so segmentami. Existujú rôzne tvrdosti dosiek a tým aj rôzny účinok brzdenia. |
Autor: | Unlimited [ Pon, 13.02.2017, 21:31 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
FOGY píše: ja na 33kách nemám žiadny problém s originál brzdami JK. Preto sa čudujem, že si chceš robiť takú námahu s bastardením brzd JK a G. Podľa mňa by bolo jednoduchšie, ak nie si spokojný, polaborovať so segmentami. Existujú rôzne tvrdosti dosiek a tým aj rôzny účinok brzdenia. Paradoxne o kolesa ani tak nejde, napriek tomu, ze presne tie sa krutia. Brzdy su na kazdom aute predimenzovane a schopne aktivovat ABS aj pri vacsich kolesach, inak to nie je ani u mna. Ale to je ten "panicky stop" - Dupnes na pedal plnou silou, koleso sa zastavi, aktivuje sa ABS... Rozumiem tomu, ze potom je to len o gumach a moje MTcka su tvrde jak beton (mimochodom akurat som ich vypustil na 30PSI z povodnych 35 tak snad to pomoze) ale ja skor hovorim o beznom brzdeni v kazdodennej premavke (spomalovanie), kde hra vacsiu rolu vaha brzdeneho vozidla ako velkost kolesa. A ako som pisal, ja mam se vsim vsudy cca tonu naviac plus okrem tych 35" kolies mam aj Unlimited co uz tie brzdy veru citia |
Autor: | ORC [ Pon, 13.02.2017, 22:00 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
Dostat tam brzdy z MB G by sa asi teoreticky dalo, ale nepasuje z nich nic "bolt on". To znamena ze sa tam daju namontovat tak isto kompikovane ako z ktorehokolvek ineho auta (sustruzenie, frezovanie, atd, atd....) Ale tiez si myslim ze vyriesit ucinnost sa da kvalitnejsimi kotucmi a vhodnou zmesou platniciek. Mal som JK na 37" MT a nemal som pocit aky opisujes, teda ze by sa ABS aktivovalo skor ako je potrebne, ake neratam jazdu na poladovici na MT pneu (ale tam nevyriesis nic zmenou brzd) Samozrejme ak prepokladame ze auto vie o tom ze ma 35" alebo 37" pneu a je prekalibrovane ProCal modulom. |
Autor: | Unlimited [ Uto, 14.02.2017, 14:54 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
ORC píše: Dostat tam brzdy z MB G by sa asi teoreticky dalo, ale nepasuje z nich nic "bolt on". To znamena ze sa tam daju namontovat tak isto kompikovane ako z ktorehokolvek ineho auta (sustruzenie, frezovanie, atd, atd....) Ale tiez si myslim ze vyriesit ucinnost sa da kvalitnejsimi kotucmi a vhodnou zmesou platniciek. Mal som JK na 37" MT a nemal som pocit aky opisujes, teda ze by sa ABS aktivovalo skor ako je potrebne, ake neratam jazdu na poladovici na MT pneu (ale tam nevyriesis nic zmenou brzd) Samozrejme ak prepokladame ze auto vie o tom ze ma 35" alebo 37" pneu a je prekalibrovane ProCal modulom. Hej, mas pravdu, prdim do toho, vela roboty za malo muziky. Ale nehovoril som o tom ze sa ABS aktivuje skor ako je potrebne, to si asi zle precital kazdopadne sa u vas zastavim ohladom platniciek a kotucov |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 14.02.2017, 15:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: Brzdy z G na Wranglera |
ORC píše: Samozrejme ak prepokladame ze auto vie o tom ze ma 35" alebo 37" pneu a je prekalibrovane ProCal modulom. toto bude asi ten problem Ak tak Procaly mam skladom Inak ako pise Juro. Pripadne na JK existuju aj hotove "big brake" kity , napriklad od wildwooda. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |