4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
moje Fárečko http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=2634 |
Stránka 1 z 13 |
Autor: | pablo [ Pon, 01.10.2007, 20:37 ] |
Predmet príspevku: | moje Fárečko |
moje arečko ![]() ![]() |
Autor: | pablo [ Pon, 01.10.2007, 21:04 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | Martin 4 [ Str, 03.10.2007, 8:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Pablo... čechom ja za Tebou smutno http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic.php?f=25&t=10076 |
Autor: | Kapo [ Str, 03.10.2007, 19:10 ] |
Predmet príspevku: | |
No Palo , popíš niečo o úpravách a opravách svojho árečka , lebo ak si tam nemenil poloos , tak to si nebol ešte v teréne. A s tou výmenou motora za diesel to myslíš vážne ? Nebolo by lepšie LPG? |
Autor: | pablo [ Str, 03.10.2007, 19:20 ] |
Predmet príspevku: | |
poloos iba 1 krát, , potom ju tatkou kamarát zvaril, no a drží už viacej ako rok, tak s poloosmi problem neni, , štarter už bude za chvilku druhý , pretože ked je motor studený chytí na jeden krát ale ak sa zahreje tak nechce sa mu štartovať,, a inač nič moc som nemal na nom pokazene, , niaky zachovalý kus, , bývalý majitel ho šanoval, ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Str, 03.10.2007, 19:37 ] |
Predmet príspevku: | |
S arom som sa jedoval 10 rokov a mal som do šróba rozobraté snád všetko . Ked ti aro nechce naštartovať , ked je teplé , tak máš pravdepodobne malú vôlu na ventiloch , kedže tyčky od vačky k ventilom sú dosť dlhé a po zahriatí sa natiahnu a nedovolia ventilu sa zavrieť. Potom nemá tlaky. Ale ked je vôla vedšia tak zase lúbia tie tyčky vyskočiť , potvory. |
Autor: | pablo [ Str, 03.10.2007, 19:42 ] |
Predmet príspevku: | |
aha, tak to som nevedel, ja sa v tom nevyznám to iba tatko ten je automechanik, sak mu poviem ci to nebude tým, lebo on mi vravel že su asi ložiska rosypane alebo také niečo, lebo ked držíš klucik ked štartuješ a pridáš plyn, tak nesmierny rachot, akoby sa niečo šrotovalo, alebo take niečo ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Str, 03.10.2007, 19:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Aký štartér tam máte ? bendix , alebo už cievkový .Bendix bol na M 461 a na prvých 240 , TO bola katastrofa . Ten rachot je pravdepodobne venec na zotrváku , často sa na nom vylámaly zuby a potom to tak rachotilo , dá sa vymeniť / ten venec / . Ale ked je tata od fachu tak asi vie . |
Autor: | pablo [ Str, 03.10.2007, 20:02 ] |
Predmet príspevku: | |
neviem, to sa ja opítam čo to tam je ked tatko prisde, no a mi vravel že uz aj vie kde by mu to opravili , ale až cez zimu, ked sa natom moc nejazdí, |
Autor: | david [ Štv, 28.02.2008, 18:55 ] |
Predmet príspevku: | |
pablo mas tam origo motor ci diesel? |
Autor: | pablo [ Štv, 28.02.2008, 20:16 ] |
Predmet príspevku: | |
original ![]() |
Autor: | david [ Štv, 28.02.2008, 22:37 ] |
Predmet príspevku: | |
nerozmyslal si nad dieselom? |
Autor: | dusan [ Sob, 01.03.2008, 1:50 ] |
Predmet príspevku: | |
ked ti nechce startovat za horuca tak to bude starter!! urcite!! ved si ho daj spravit robia to v Pruskom alebo v L. Rovniach.. neviem presne.. ale je to urcite starter! |
Autor: | pablo [ Str, 17.09.2008, 18:51 ] |
Predmet príspevku: | |
tak už som dlho nedoplnil žiadne fotky, ![]() docela vela sa toho pomenilo: zadok zdvyhnutý o 10 cm dlhšími húpačkami, v diferáku sa menili planetové kolá ![]() a prevod 7/33 ![]() ![]() nemohol som za boha zohnat poloos s hrubým drážkovaním tak som kúpil s jemným , no uvidím čo vydržia, pretože na bývalé som sa nemohol vôbec sťažovať ![]() ![]() vymenili sme zadné dvere, a pribudol aj džiak rezervy ![]() a pribudol aj hi-lift ![]() ![]() |
Autor: | david [ Str, 17.09.2008, 19:02 ] |
Predmet príspevku: | |
no cez leto si teda nelenil super,a co ta vlajocka? bundeswehr? |
Stránka 1 z 13 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |