4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
BBMiso Nissan Patrol Y61 2,8 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=4497 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martin 4 [ Str, 30.04.2008, 20:12 ] |
Predmet príspevku: | |
na jazdu dole klzkým kopcom sú osvedčené postupy a vhodný hardvér. Inak pekný Patrol ![]() |
Autor: | Panda4x4 [ Str, 30.04.2008, 20:39 ] |
Predmet príspevku: | |
nesmies sa bat ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PeterPO [ Str, 30.04.2008, 20:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: MOJ Nissan Patrol ako NEW |
[quote="BBMiso"]Tak uz som sa odvazil aj do lesa a na luky ked je konecne sucho. Do tazsieho terenu kam sa este bojim, mam vzadu MTB. Teraz ma napadlo ako dole kopcom ak sa spusti v lete burka. Patrol pekný,ale tie kolieska mu vôbec nepasujú-teda aspoň pneu,ak už to jazdí aj do lesa. |
Autor: | Karlito [ Str, 30.04.2008, 20:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Offroad a jazda v teréne... h... to je ako s lietadlom ![]() ![]() -ka- PS: Patrol pekný ![]() |
Autor: | PeterPO [ Str, 30.04.2008, 20:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: MOJ Nissan Patrol ako NEW |
Ešte som zabudol: Všeobecne platí pre jazdu dole kopcom: Aký rýchlostný stupeň by si mal zaradený pri stúpaní hore/predmetným kopcom/,tak taký istý máš mať zaradený aj pri klesaní-šetrí to aj brzdy,ale hlavne je to bezpečné-uznávam-chce to aj trošku odhad,ak nejdeš po tej istej trase hore aj dole,ale dá sa to rýchlo dostať do krvi-teda ak nie si úplný autoantitalent,ale to isto nie si,ak si si kúpil takéto auto. Ak sa mýlim,tak ma opravte. |
Autor: | Martin 4 [ Str, 30.04.2008, 21:10 ] |
Predmet príspevku: | |
ak to dole kopcom fakt nejde (resp ide moc rýchlo a neriadene) tak sa auto zlaní. Treba na to vhodný strom a dlhú gurtňu. Podrobnosti ti vysvetlí Miňo BB. On vie ako na to. Už zlanil vela áut a všetky prežili. |
Autor: | BBMiso [ Štv, 01.05.2008, 6:31 ] |
Predmet príspevku: | |
[quote="Karlito"]Offroad a jazda v teréne... h... to je ako s lietadlom ![]() ![]() V tom je ten problem. Uz som to zazil sam na vlastnej kozi. Vzlietnutie a let prekrasny bez problemov. Pristatie - neodhadol som spravne teren a potom zlomene tri stavce a devat tyzdnov vypolohovany na lozku v nemocnici. Skusenosti boli a stacil len jeden nespravny odhad. Vtedy som mal na chrbte len paraglidingove kridlo ale teraz mam okolo seba aj 2,5t zeleza. Rocnik 11/1999 km 130tis, kolesa - neviem sa rozhodnut. Auto som kupil na firmu vozim tam kable a naradie na montaz strukt. kabelaze. Domace pouzitie chata, skialp, horske bike asi aj ten OFF cca 5% z jazdenia. Ake pneu??? AT - mam. Zimne - urcite. MT - ????. Co dat na disky, na ake??? |
Autor: | MilanBB [ Štv, 01.05.2008, 11:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Zdravím kolegovia ![]() |
Autor: | Milos [ Štv, 01.05.2008, 15:11 ] |
Predmet príspevku: | |
a dole klzkym kopcom sa treba hlavne snazit aby kolesa nestratili prilnavost lebo potom je to uz v prdeli ![]() |
Autor: | Peter BR [ Štv, 01.05.2008, 15:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Hm dole klzkym kopcom je to aspon sranda, hned mam lepsi krvny obeh. Tiez este len zbieram skusenosti ale aj v zime a sa smykalo sa mi hlavne osvedcilo nebrzdit fakt si radsej daku rozumnu redukovany dam a pomaly gulajuc sa volako dodrmam az dole. Ja som sa zas furt isiel pooo ![]() Tak drzim palce s aftom nech sluzi ked to taky pracant a ako ti isto ostatni odporucia ![]() |
Autor: | Peter BR [ Štv, 01.05.2008, 20:39 ] |
Predmet príspevku: | |
No ja som to stou jazdou po snehu myslel offroad to sa mi dako tohto roku nestavalo ze by ma dakto prebiehal na horskom prechode a hlavne hore kopcom ee ale to mam riadne zimne gumi. To tie zlte struny budu ironman si myslim ale aj tlmice by asi bolo lepcie dlhcie. Ci su ironman take iste dlhe ako normalne? asi ee tak myslim ze by pomohlo. no a zmerat sa asi bude dat pokukaj na fore nejedno auto tu chalani merali po zdvihnuti tak uvidis ci to mas vyzsie ako origo..... |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 01.05.2008, 21:46 ] |
Predmet príspevku: | |
vymeň aj tlmiče. tuningové tlmiče sú dlhšie a účinnejšie. a pomôžu aj v teréne. aj keď máš zdvihnuté auto (dľa vzdialenosti dorazov od nápravy) ale nemáš kaster kit (excentrické púzdra v ramenách prednej nápravy) to môže byť nedobré pre geometriu riadenia a pre kríže predného kardanu. volnobežky dávaj do polohy LOCK podla možností vždy ak chceš použiť 4x4. možžžno ak je situácia veľmi jednoduchá a nenáročná, je možné sa spoľahnúť na automatickú funkciu. automaty sa totiž lahko poškodia a nivé sú strašne drahé. |
Autor: | Karlito [ Štv, 01.05.2008, 22:13 ] |
Predmet príspevku: | |
V prúserovom zjazde asi platí - kolesá nesmú zastaviť!!! To znamená (aj na snehu a aj na klzkom blate, či prudkom klesaní) ak chceš aspon v rámci možností ovládať smer vozidla (smer ktorý si si pred zjazdom v duchu vytýčil) nesmieš sa spoľahnúť na brzdy a ani na ABS (v tvojom prípade). Dáš tam rýchlosť kľudne aj o stupeň menšiu a motor má tak plynulý brzdiaci účinok, ža aj keď sa bude auto akoby šmýkať, tak sa kolesá budú relatívne spoľahlivo odvaľovať po povrchu (hlavne predok potrebuješ) a budeš schopný trošku aj zatočiť.... v šmyku to nie je možné ![]() ![]() -ka- PS: napríklad som si dovolil video H-J ![]() http://www.zkouknito.cz/video-dolu-to-j ... 81565c49d0 |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |