4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

moja emka
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=6401
Stránka 1 z 3

Autor:  Romann [ Ned, 14.12.2008, 13:08 ]
Predmet príspevku:  moja emka

Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok tak toto je moje aro po dvojrocnej GO je tam asi 60% častí použitých z BMW524TD a jeepu cherokee je to ešte v stave dokoncovania.

Autor:  masurko [ Ned, 14.12.2008, 13:11 ]
Predmet príspevku: 

ten naftak ti tam napasovaval pal ci si si ho tam sam daval :-)

Autor:  Tunki [ Ned, 14.12.2008, 13:20 ]
Predmet príspevku: 

Vyzerá veľmi presvedčivo...........a je červený :-). Prajem ti nech robí radosť.

Autor:  Romann [ Ned, 14.12.2008, 13:26 ]
Predmet príspevku: 

no pal nieje jediny koumak v Ružindole a červena farba mi zavadzala v garage tak sup ju tam, inak diki

Autor:  KUBIK [ Ned, 14.12.2008, 13:34 ]
Predmet príspevku: 

Pekné árečko, veľmi podarené :smt023

Ja mám tiež kamaráta, resp. suseda ktorý tam namontoval tiež presne ten istý motor ale vybral turbo lebo sa bál že to potrhá :-)

Autor:  pal [ Ned, 14.12.2008, 14:28 ]
Predmet príspevku: 

V lahkom arku taha bmwak presvedcivejsie ako v cheere. Ale aj tak z neho Jeep nikdy nebude :)

Autor:  MAKLER [ Ned, 14.12.2008, 14:34 ]
Predmet príspevku: 

velmi pekne mam rad taketo prestavee strare off

Autor:  Jozo164 [ Ned, 14.12.2008, 14:40 ]
Predmet príspevku: 

nadherne :smt023

Autor:  Kapo [ Ned, 14.12.2008, 14:43 ]
Predmet príspevku: 

Jepík je od kedy ťažký? ARO má v sérii poh. hmotnosť 1500 kg. A nosnosť 800 kg. A mám pocit, že jepík na tom nie je ináč aspon s tou pohotovostnou hmotnosťou.

Inak M-kový podvozok je jeden z najpevnejších. Jediná slabina sú brzdy, ale to sa dá, a zvislé čapy na riadení. Z tými je trochu problém.
Takže báť sa, že ho roztrhá nejaký 2,5 litroví TD je srandovné.
Pôvodný 2,5L benzín motor tiež nie je slabý.

Inak pekné árečko, no až na ten ochranný rám, ktorý tam nepasuje.

A tá špz je tam odnovoty? A nebolo to áro náhodou u ružindolských hasičov?

Autor:  MAKLER [ Ned, 14.12.2008, 17:57 ]
Predmet príspevku: 

este jedna pripomienka, vodicove dvere zu GAZ a spolujadzcove ARO ?

Autor:  pal [ Ned, 14.12.2008, 18:05 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Jepík je od kedy ťažký? ARO má v sérii poh. hmotnosť 1500 kg. A nosnosť 800 kg. A mám pocit, že jepík na tom nie je ináč aspon s tou pohotovostnou hmotnosťou.


no v povodnej verzii moze mat do 1500kg s tym hovadnym motorom.
Teraz vyhadzanemu mu typujem tak 1300kg. Upravene cheero ma cez 1700kg. Na oko maly rozdiel, ale v terene na neuverenie.

Autor:  Romann [ Ned, 14.12.2008, 18:07 ]
Predmet príspevku: 

no motor tam ide lepsie jak v jeepke ale to aj preto ze mam prevody 5,15 to robi svoje a ram je koplet sklapatelny kvoli tomu ze parkujem v podzemnej garage tomu je podriadeny aj dizajn, brzdy su dvojokruhove s kotucmi a posilovacom tak stacia a tie dvere su origo aspon si myslim teda

Autor:  Romann [ Ned, 14.12.2008, 18:13 ]
Predmet príspevku: 

s palom mozem suhlasit s tou hmotnostou viac krat sme to mohli porovnat a autu aj motoru sa ide lachsie ako porovnatelne XJ tiež z BMW motorom

Autor:  Juraj [ Ned, 14.12.2008, 20:34 ]
Predmet príspevku: 

Romann pekna pracicka,aj cervena pasuje,vitaj v klube :smt038
prevodovka ostala z Arecka povodna?

Autor:  Romann [ Ned, 14.12.2008, 20:46 ]
Predmet príspevku: 

diki no prevodovka je tam z BMW + redukcka z roburu a hej spzka je povodna, hasicke aro z Ruzindola to nieje to mi nechceli odpredat

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/