Dnes je nedela 13. júla 2025, meniny má Margita a zajtra Kamil
Autor |
Správa |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Popuštění převodovky to řeší jen částečně a je to spíš řešení pro malej lift a nebo delší auto jako XJ nebo ZJ. YJ má dost krátkej kardan a tam asi předělání výstupu na SYE neutečeš.A zaklonění nápravy je taky jen částečná možnost. On zase není až takovej problém velkej úhel kardanu(ikdyž taky jsou tam limity) ale nestejný úhly výstupního a vztuního hřídele-osy. To pak má za následek vibrace jelikož kříže neběhají po kružnicích ale po elipsách.
Já bych základny listů nedělal v úhlu ale radši bych to pak řešil úhlovejma podložkama.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 31.01.2008, 13:52 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
No tie podlozky ma nenapadly, a předělání výstupu na SYE je pre mna zatial spanielska dedina.
|
Štv, 31.01.2008, 14:01 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
,,To pak má za následek vibrace jelikož kříže neběhají po kružnicích ale po elipsách.,,
Nene Harley, problem je v tom ze sa meni uhlova rychlost na konci kardanu. raz rychlejsia, raz pomalsia.Behom jednej otacky to prosto nieje konstantne, ale to pulzuje.
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 31.01.2008, 14:01 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
pal píše: ,,To pak má za následek vibrace jelikož kříže neběhají po kružnicích ale po elipsách.,,
Nene Harley, problem je v tom ze sa meni uhlova rychlost na konci kardanu. raz rychlejsia, raz pomalsia.Behom jednej otacky to prosto nieje konstantne, ale to pulzuje.
No,to je jinými slovy to samý. Když něco běhá po elipse tak se tomu rychlost zvyšuje a snižuje a tím to pulsuje.
Elipsa v tomhle případě neznamená,že se konce kardanů fyzicky zvedají a klesají,jako když je něco křivý ale elipsou je myšlená pulsující rychlost.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 31.01.2008, 14:14 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Harley píše: pal píše: ,,To pak má za následek vibrace jelikož kříže neběhají po kružnicích ale po elipsách.,,
Nene Harley, problem je v tom ze sa meni uhlova rychlost na konci kardanu. raz rychlejsia, raz pomalsia.Behom jednej otacky to prosto nieje konstantne, ale to pulzuje. No,to je jinými slovy to samý. Když něco běhá po elipse tak se tomu rychlost zvyšuje a snižuje a tím to pulsuje. Elipsa v tomhle případě neznamená,že se konce kardanů fyzicky zvedají a klesají,jako když je něco křivý ale elipsou je myšlená pulsující rychlost.
Tak, tak, presne tak, ja len aby bolo jasno 
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 31.01.2008, 14:25 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Uz som nasiel SYE, tym ze sa priblizi kriz kardanu k rozvodovke, sa predlzi vzdialenost ku naprave, a tym sa zrovnaju uhli medzi vstupom a vystupom, tak?? Jedina chyba je ze je to cena navijaku hm.
No ale ked som si pozrel tie dva kusy [dlhy a kratky] mozno bude moznost upravy povodneho aby sa z casti upravil a popustenim a pootocenim sa dosiahol rovnaky uhol.
|
Štv, 31.01.2008, 14:45 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Kupoval som cely kit Sky Jacker na zvihnutie YJ.cka....spustala sa prevodovka asi o 3 cm.....boli to take ocelove jokle so stvorcovym prierezom...predavac sa ma pytal ci to chcem uba ako street alebo do tazkeho terenu.......mne stacil street do terenu odporucal pridat jeden klb......mal ho v ponuke,ale dost draha sranda....
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Štv, 31.01.2008, 17:49 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
ludo píše: Kupoval som cely kit Sky Jacker na zvihnutie YJ.cka....spustala sa prevodovka asi o 3 cm.....boli to take ocelove jokle so stvorcovym prierezom...predavac sa ma pytal ci to chcem uba ako street alebo do tazkeho terenu.......mne stacil street do terenu odporucal pridat jeden klb......mal ho v ponuke,ale dost draha sranda....
pod pridaní kĺbu myslíš asi nahradenie predného kríža dvojkrížom nie?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 31.01.2008, 18:13 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Diesel....akoby este jedno zalomenie kardanu....neviem ako to nazvat...... 
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Štv, 31.01.2008, 22:25 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
tunak je SYE kit. Kardan uz pouzijes normal zpredu po uprave. Cena viac nez dobra.
http://www.performanceoffroadcenter.com ... cts_id=153
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 31.01.2008, 22:33 |
|
 |
PetrF
Učeň
Registrovaný: Štv, 16.11.2006, 18:35 Príspevky: 85 Bydlisko: Strakonice Czech Republic
|
_________________Prodej 100% uzávěrek na všechny offroady,doplnky a ND Jeep.Tel. 00420603584386
www.us-car-service.cz
www.jeepshop.cz
|
Pia, 01.02.2008, 11:30 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Zatial dakujem. 
|
Pia, 01.02.2008, 21:36 |
|
 |
ROMAN
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49 Príspevky: 210 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
|

Uz sem mnel na Wrane napravy zavesene i podvesene. V obou pripadech sem si vyrabel a upravoval stejne dily,kardanky, jednodilne kyvny, umisteni ramena rejdoveho cepu, priruby na hruskach diferaku,drzaky motoru a prevodu, drzaky tlumicu, spojovaci tyce rizeni, drzaky tlumice rizeni, brzdove hadice, vymena prevodky rizeni za silnejsi, vymontovani panhardek a stabilizatoru, uprava dorazu napravy, montaz co nejdelsich tlumicu KONI-RANCHO-krok 40cm, mozna jeste nejake drobnosti, ale hlavne v pripade podveseni naprav ja nutne ukotveni zadni napravy v tretim bode kvuli eliminaci nezadoucich suvnych sil pusobicich na hrusku difu v miste priruby na kardanku, ktere je zpusobeno podstatnym zvetsenim paky pusobici na zadni napravu pri zaberu. Zabrani se timhle doplnkem nezadoucimu kmitani difu nahoru-dolu a nasledne likvidaci kloubu kardanu pri prudkem zaberu. Tohle se u zavesene nepravy nemusi.
jinak je to prace na stejno jen usetis za pera. Body jsem nedaval jen to zbytecne zvysi teziste, vyrezal jsem podbehy v karoserii a pouzil rozmernejsi plastove blatniky z modelu TJ
|
Str, 06.02.2008, 13:40 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Roman ,ked podvesím na spanielovi zadnu napravu ,tiež je nevyhnutné davať tam ten tretí bod?
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Str, 06.02.2008, 15:03 |
|
 |
ROMAN
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49 Príspevky: 210 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
|
[quote="Majod"]Roman ,ked podvesím na spanielovi zadnu napravu ,tiež je nevyhnutné davať tam ten tretí bod?[/quo
Nutnost ukotveni napravy proti krutu zavisi od toho kolik mas listu ve svazku pera pokud tri nebo ctyry jako u Nissanu nebo Jeepa tak urcite. Kdyz ma svazek o deviti nebo dvanacti listech jako Uaz, Aro, Honker, tak ne. Pero je tak pevne ze ho sily pusobici na napravu nepokrouti. Samozrejme kdyz mas spravne serizenou kardanku. Ale tak pevne pero me zase omezene krizeni a casteji pouzijes uzaverku
|
Str, 06.02.2008, 15:27 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|