4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

prerábka riadenia Jeep chero
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=12302
Stránka 2 z 2

Autor:  dado [ Str, 26.01.2011, 10:26 ]
Predmet príspevku: 

Ale vlastne sa zmeni len o tolko co pustia gulove capy v hlavnej riadiacej tyci a spojovacej tyci.
Ja osobne som na asfalte nepocitil ziaden problem pri prepruzeni, prepruzenie trva len par sekund. Ano v terene je to ine ale tam sa chodi pomaly, tam mi je to jedno.

Autor:  rustycj [ Str, 26.01.2011, 11:16 ]
Predmet príspevku: 

minimalne o tolko co pustia gulove capy + ako palo hovori ked L a P koleso nemas v rovine, predstav si pravouhly trojuholnik. nie je to vela ale je citelne, hlavne u vyssich zdvihoch. bumpsteer je o inom. ked vyvesis napravu napr. na zdvihaku, zbiehavost je taka ista ako ked stoji na zemi.

Autor:  Andrej [ Str, 26.01.2011, 11:43 ]
Predmet príspevku: 

rustycj píše:
ked vyvesis napravu napr. na zdvihaku, zbiehavost je taka ista ako ked stoji na zemi.


Leda tak na YJ a WJ kde je spojovačka medzi otočmi kolesa, pri Y riadení ako má XJ, ZJ, TJ určite nieje rovnaká zbiehavosť ked auto zdvihneš. TO by som po lifte auta nemusel robiť geometriu :-D

A.

Autor:  palo-cherokee [ Str, 26.01.2011, 13:14 ]
Predmet príspevku: 

rustycj píše:
bumpsteer je o inom.


Ano, to vieme. Bumpsteer je vtedy, ked koleso pri prepruzeni (naraze na prekazku) ma tendenciu "zatacat" . Sklbe ti volant z ruky. Dost casty jav na zdvihnutom aute so zlou geometriou panhardky voci stuchacke, pripadne zlym zaklonom.

rustycj píše:
ked vyvesis napravu napr. na zdvihaku, zbiehavost je taka ista ako ked stoji na zemi.


Pri XJ, ZJ,TJ NIE! Tam sa to prave meni. WJ, CJ a YJ to ma lepsie.
Akoze nieje to zas nic strasne, meni sa to minimalne. Ale meni! Aj ked to nie je ten hlavny dovod, preco to ludia prerabaju.

ale serme uz na to, lebo ako som pozeral, tak Lukas uz tymto svojim problemom zaspamoval vsetky okolite sk aj CZ fora :-D :-D :-D

Autor:  LUKAS4x4 [ Str, 26.01.2011, 18:28 ]
Predmet príspevku: 

Ale stále neviem či sa to dá nejako dorobit ten držiak alebo nie?? ale šak nejak to tam skúsim nalaborovat :-)

Autor:  elmino [ Str, 26.01.2011, 18:38 ]
Predmet príspevku: 

niekde som videl spojovačku zo ZJ na XJčku,je taka zahnuta a je vlastne vyžšie ako original XJčkova voči naprave?

Autor:  palo-cherokee [ Str, 26.01.2011, 18:47 ]
Predmet príspevku: 

2Lukas:
dorobit sa da , ale je problem s uchytenim (pevnost)
alebo sa da kupit cela otoc uz upravena (currie napriklad)

2elmino:
ZJ diesel a 4.0 ma rovnaku spojovacku ako XJ - 2capy+trubka
ZJ V8 ma spojovacku inu, pevnejsiu a je to vykovok
pasuje to 1k1, nevyhoda je jednak vyssia cena a teiz to, ze pri vymene capu na pravej strane menis celu tyc

Autor:  elmino [ Str, 26.01.2011, 20:29 ]
Predmet príspevku: 

prerobit to na demontovateľny čap nebude až take hrozne.dˇakujem Palo

pravy čap pri otoči je sučasť tyče riadenia od pitmanky

Autor:  romo11 [ Str, 26.01.2011, 22:26 ]
Predmet príspevku: 

Aká je tam predná náprava na XJ? Ak D30 nedali by sa otoče prehodiť z nápravy z WJ? A zvyšok dopasovať?

Autor:  YJ KAO [ Str, 26.01.2011, 23:57 ]
Predmet príspevku:  prerábka riadenia

:-D chalani bol by tu aj interiérový nápad :-D

Obrázok

Autor:  Andrej [ Štv, 27.01.2011, 10:11 ]
Predmet príspevku:  Re: prerábka riadenia

Romo11 určite nie ono jedna ja druhá sú D 30 ale každa je iná a z WJ by nesedela rozteč pružín, a iných vecí, nehovoriac o prevodovom pomere. Naviac Wj má inú rozteč štiftov a najmenšie disky sú 16 a nie každy tam zapasuje. Prispôsobiť sa dá ale všetko.


A.

Autor:  romo11 [ Štv, 27.01.2011, 10:33 ]
Predmet príspevku: 

Andrej: ja som nemyslel celú nápravu, ale len tie otoče od zvislých čapov či by neboli zámenné, náprava ako taká s difom aj poloosami by ostala pôvodná. Ale asi to neni tak jednoduché, bol to len taký nápad :-D

Autor:  Andrej [ Štv, 27.01.2011, 10:56 ]
Predmet príspevku: 

nem nempasuje :-D

A.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/