Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 19.07.2025, 15:04
Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 176  Ďalší
 Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ... 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Aky akumulator patri do ZJ 4,0 I6 ? Mam tam 74 AH Bosch Silver a zacina kolabovat. Mate nejaky typ na predajcu ?
Baterku som dost davno nekupoval, a ceny sli dost hore. :roll:
EXIDE 70 AH cca. 3600 Sk, BOSCH SILVER 74 AH 4700 Sk, BOSCH SILVER 60 AH 3700 SK. Staci tam 60 AH ?


Ja tam mám nejakú 74Ah značku nepoviem drí už nejaký patek je od povodného majitela, pač tu čo kupil som si odje..babral ked som dal auto bokom a ona z časti vytiekla :? teraz slúži ako zdroj pre kompresor, ked striekam alebo fúkam synovi bike.

Určite tých 74 bude asi také minimum čo by tam dával.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 07.05.2008, 18:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nedávej rozhodně menší,než tam má bejt,což je 72-74 Ah. Maximální kapacita je dána rozměrem,kterej se tam vejde.
Menší Ah kapacita může bejt jen u Optimi baterek,který maj trochu jiný vlastnosti. Navíc jejich 55Ah je rozměrově stejně velká jako jsou klasický 74Ah. Jejich 74 je ale už moc veliká a hlavně vysoká a do ZJ se nevejde.Moc dobře to vím,jelikož jsem si nedavno Optimu Yellow Top 74Ah objednal a pak jsem zjistil ,že jí tam nedostanu.Tak jsem musel objednat jejich 55tku(nic mezi nedělaj) a ta tam sedne přesně.
S touhle baterkou to točí motorem,jako by tam nebyly svíčky.

Optimu vřele doporučuju!
Obrázok

PetrF má dobrý ceny

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Str, 07.05.2008, 22:00
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak obavam sa ze problem asi nebude v akumulatore. Dal som ho nabyt. A raz startuje dobre raz zle. Pri toceni motorom sa rucicka na voltmetri nedostane ani do cerveneho pasma. Mam podozrenie na starter. Dam ho von a vycistim.

Inak robil som drobnu upravu v elektrike ale to by nemalo mat na to vplyv.

Mal so zlu kostru na prednych svetlach - vodicova strana. Origo si kostru bralo kablom ktory bol ukostreny v blatniku za tou krabickou co je vedla filterboxu na blatniku.
Tak som priviedol priamo - pol kablom z baterky na ten blatnik. Bohuzial ani to nepomohlo. Tak som vsetky kable,ktore boli kostrene na tom mieste dal dole z blatnika a pripojil priamo na ten kabel od - polu baterky. A odvtedy svietia svetla perfektne, ale sere sa to startovanie.

Btw. dnes sme boli s manzelkou na turistickom vylete a v 80 km / hod mi padol zadny tlmic z horneho uchytenia. Nic sa nestalo, len nechapem ako sa mohol uvolnit.
Cez vikend budem musiet spravit taku drobnu udrzbu.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 08.05.2008, 18:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ten startér by to mohl bejt.Sjetý uhlíky.Zvlášť t bejvá horší,když je to teplý.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Štv, 08.05.2008, 21:36
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skusil som diagnostiku :
Vyblikalo kody :
12 - akumulátorová batéria bola odpojena v priebehu 50 posledných zapalovani. Informácia môže sa ocitnúť užitočné pri kúpe a bude znamenať, čo predavač, podľa všetkého, odpojuje akumulátor v pokusu zhodí zapísané počítačom kódy porúch.
33, reťaz relé spojky klimatizačný prístroj roztrhaný alebo skratovaný. "To je co ?"
51- signál s snímača kyslíku uvádza na ochudobnenie palivovej zmesi v prevoze motoru. "Tu mam co hladat ?"
27 - jedna z trysiek neodpovedá na riadiaci signál
41 - Raztrhana alebo skratovaná reťaz ovinovačky budený generátor (rovnako tak v nevyhnutnosti zámien ščjotok generátor). "Ale remen je O.K."

55 - ten je jasny

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 11.05.2008, 13:24
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...tak som prave vyliezol spod auta. Kody su uz O.K. Starter vymontovany a vycisteny, ale.... petrhol som zavit v prirube strtera ten horny pri cievke :oops: :evil: Natlacil som tam kus hlinika a silikon a zatial to drzi. Ale neverim tomu, da sa tam dat nejaka vlozka ?

Co sa tyka toho startovania, asi bude fakt v prdeli baterka.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 11.05.2008, 19:03
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
da sa tam dat nejaka vlozka ?


http://www.impkontakt.sk/recoil.php

mám to v hlavách VMka...zatial držia. ťuk ťuk ťuk... :?

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Ned, 11.05.2008, 19:52
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Skusil som diagnostiku :
Vyblikalo kody :
12 - akumulátorová batéria bola odpojena v priebehu 50 posledných zapalovani. Informácia môže sa ocitnúť užitočné pri kúpe a bude znamenať, čo predavač, podľa všetkého, odpojuje akumulátor v pokusu zhodí zapísané počítačom kódy porúch.
33, reťaz relé spojky klimatizačný prístroj roztrhaný alebo skratovaný. "To je co ?"
51- signál s snímača kyslíku uvádza na ochudobnenie palivovej zmesi v prevoze motoru. "Tu mam co hladat ?"
27 - jedna z trysiek neodpovedá na riadiaci signál
41 - Raztrhana alebo skratovaná reťaz ovinovačky budený generátor (rovnako tak v nevyhnutnosti zámien ščjotok generátor). "Ale remen je O.K."

55 - ten je jasny


dado, tie kódy sú takto:

27 - Fuel injector circuit - obvod riadenia vstrekov (väčšinou to hlási vtedy, keď je jeden zo vstrekov "out of timing" to znamená mimo rozsahu časovania a to znamená na umretie. On síce palivo dávať bude, ale pravdepodobne už netesní tak ako má alebo nerozprašuje tak ako treba. povedané inak je to štiak a nie vstrek :-)
Základný test sa dá spraviť ak máš tlakomer, ktorý sa dá nasadiť na fuel rail - zmerať či drží tlak paliva. Zvyšok sa dá otestovať len pomocou DRB postupne jeden vstrek po druhom. Keby niečo, tak sa ozvi. Vstreky mám skladom.

Neviem či máš LPG , ale táto chyba sa uloží do pamäti aj vtedy, keď nemáš emulátor vstrekov a prepneš na LPG. Ak sa ti po prepnutí na LPG a
následnom akomkoľvek pohybe TPS rozsvieti "Check Engine", tak to je ono. Vstreky pritom môžu byť v absolútnom poriadku. Ale tým, že ich surovo odpojíš nejakým relátkom, tak riadiaca jednotka sa z toho zblbne.
Nie je to šťastné riešenie, pretože potom ide motor zčasti v núdzovom režime. Emulátor vstrekov stojí cca 4000,-

33 - Air conditioning clutch relay - ovládacie relé elektromagnetickej spojky kompresora klimatizácie, alebo jeho kabeláž


41 - Alternator field switch - spínanie budiaceho vinutia alternátora. Altík na ZJ je riadený cez riadiacu jednotku. Budenie má 3 stupne - low - normal - high. Ako základ by som skontroloval alternátor a jeho uhlíky, prípadne kontakty a spoje. Tiež sa to dá otestovať len cez DRB


51 - O2 detects lean mixture - lambda sonda hlási "chudobná zmes"
Treba skontrolovať lambdu, jej kabeláž, a podtlaky na motore. Hlavne okolo MAP senzora a tiež na intake mainfolde (na saní ).
Môže to tiež súvisieť z LPG, hlavne ak máš plyn "do sania" bez regulácie.
Aj pre LPG do sania existuje regulácia. Namiesto tých 2 šróbov, ktorými sa reguluje dávkovanie plynu. Namontuje sa tam elektricky riadený ventil. k nemu je "múdra krabička" ktorá spracováva signály z lambdy a iných senzorov. A dajú sa s tým dosiahnuť celkom zaumývané parametre. Cena cca 7 až 8000,- Sk


12 a 55 - to je jasné

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 11.05.2008, 20:25
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Obrázok


To Mopar Magnum si tam pridal ty?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pon, 12.05.2008, 20:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3143
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
VladoKE píše:
...To Mopar Magnum si tam pridal ty?


Vlado tu je cely ,,Mopar Magnum,, tak toto nema chybu ,proste nadhera :smt023 Darmo ,,kto umi ten umi :!: ,,

http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 88&start=0

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Pon, 12.05.2008, 21:38
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:

Neviem či máš LPG , ale táto chyba sa uloží do pamäti aj vtedy, keď nemáš emulátor vstrekov a prepneš na LPG. Ak sa ti po prepnutí na LPG a
následnom akomkoľvek pohybe TPS rozsvieti "Check Engine", tak to je ono. Vstreky pritom môžu byť v absolútnom poriadku. Ale tým, že ich surovo odpojíš nejakým relátkom, tak riadiaca jednotka sa z toho zblbne.
Nie je to šťastné riešenie, pretože potom ide motor zčasti v núdzovom režime. Emulátor vstrekov stojí cca 4000,-


Môže to tiež súvisieť z LPG, hlavne ak máš plyn "do sania" bez regulácie.
Aj pre LPG do sania existuje regulácia. Namiesto tých 2 šróbov, ktorými sa reguluje dávkovanie plynu. Namontuje sa tam elektricky riadený ventil. k nemu je "múdra krabička" ktorá spracováva signály z lambdy a iných senzorov. A dajú sa s tým dosiahnuť celkom zaumývané parametre. Cena cca 7 až 8000,- Sk


Emulator vstrekov tam asi nie je, lebo check engine sa rozsvieti.

Mudru krabicku mam aj s elektromagnteickym ventilom. No zaujimave parametre... neviem, neviem, Ale je sice pravda ze v jeepe ktory mudru krabicku nema som este nesiel trak nemam s cim porovnat.

Zacinam vsak silne uvazovat nad sekvencnym LPG. Musim niekm skocit, ci treba prekopat komlet vsetko od nadrze, alebo len od elektro ventilu hlavneho privodu LPG, ktory je uz v motorovom priestore.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 13.05.2008, 6:58
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Mudru krabicku mam aj s elektromagnteickym ventilom. No zaujimave parametre... neviem, neviem, Ale je sice pravda ze v jeepe ktory mudru krabicku nema som este nesiel trak nemam s cim porovnat.

Zacinam vsak silne uvazovat nad sekvencnym LPG. Musim niekm skocit, ci treba prekopat komlet vsetko od nadrze, alebo len od elektro ventilu hlavneho privodu LPG, ktory je uz v motorovom priestore.


Hat v mojom jeepe mudra krabička nebola, a no chodilo to ale len chodilo, to že mal spotrebu aku mal je skor že chodil jak dochodca :-D Nehovoriac o tom že to natvrdo odpájanie vstrekov motoru nejako neprispieva, a no sekvenák by bol ideališ, len nejako nemám sponzora na túto vifikundáciu :?

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 13.05.2008, 8:26
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dal by sa tento ventilator pouzit v ZJ ? Myslim co sa tyka velkosti a neviem spravne prelozit ci sa montuje za alebo pred chladic.
http://www.cbsonline.co.uk/index.asp?function=CART&mode=COUNTRY&code=SK&reload=DONE&catid=&productid=#
[img]http://www.cbsonline.co.uk/ekmps/shops/carbulder/images/fan16[ekm]294x300[ekm].jpg[/img]

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 13.05.2008, 20:42
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
VladoKE píše:
...To Mopar Magnum si tam pridal ty?


Vlado tu je cely ,,Mopar Magnum,, tak toto nema chybu ,proste nadhera :smt023 Darmo ,,kto umi ten umi :!: ,,

http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 88&start=0


:smt148 :smt148 :smt148 :smt148 :smt148

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Uto, 13.05.2008, 21:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
..... Ale je sice pravda ze v jeepe ktory mudru krabicku nema som este nesiel trak nemam s cim porovnat.

Zacinam vsak silne uvazovat nad sekvencnym LPG. Musim niekm skocit, ci treba prekopat komlet vsetko od nadrze, alebo len od elektro ventilu hlavneho privodu LPG, ktory je uz v motorovom priestore.


Ja mám sekvenčný Landi Renzo a žiadna kontrolka check engine sa nikdy nerozsvietila, takže ten oblb už má asi v sebe.

Keď sa nad tým bližšie zamyslím, na nádrži je elektroventil, odtiaľ ide hadička do motorového priestoru hneď do prvého filtra potom do druhého a až tak sú vstreky. Takže podľa mňa ti stačí začať montáž až za filtrom, pretože to predtým až k nádrži bude zhodné. Jediná zrada tohto systému je, že je príliš tenká hadička od nádrže k filtru a za určitých okolností a konštalácie hviezd nevie z nádrže ísť dostatočný prietok plynu na spaľovanie. Samozrejme hovorím o vysokej okamžitej spotrebe ale je to jeden zo 100 prípadov a to musia byť splnené určité okolnosti aby to niekto pocítil. Potom prepínam na benzín na cca 10 sekún a zasa plyn a je to ok. Už som s tým bol v servise je to tenká rúrka a stačí nejaký sajrajt a sa to prejaví, chyba tiež je že prvý filter nie je hneď na nádrži ale až o 3 metre ďalej v motorovom priestore.

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Uto, 13.05.2008, 21:31
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 2628 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 176  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: