Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 13.05.2024, 16:13
Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Vyosena kluka, jeep cherokee 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tento motor ma dvojdielne gumove tesnenie? to vrchne tesni?


Str, 24.03.2010, 15:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Gufero tam je nove. Prisli sme na to, ze to netesni kvoli nerovnosti na dosadacej ploche gufera. Len neviem ci je kriva cela kluka alebo len je nejako donicena ta dosadacia plocha pre gufero.

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Str, 24.03.2010, 15:32
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7919
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Matko, kluku nebudes mat krivu,, to by ti rozhegalo motor, skor budes mat spatny povrch klukovky,,bo keby bila klukovka tak motor by trhal a hadzal, vybroval,,nemal by hladky chod,,a neviem od coho by sa skryvila..jedine od narazu celneho co pochybujem ze bolo..ona sama od seba sa neskrivy,je cela a nie delena ako u dvojtaktnych motoroch,, tam uz moze dojst k vyoseniu,, ale u pevnej klukovky nie, vyosia sa jedine pri deformacii narazu a podobne..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 24.03.2010, 17:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uz si kluku mal dole ked tam mas nove tesnenie? a meral si teda hriadel cifernikovym mikrometrom? nie srobuvakom


Štv, 25.03.2010, 11:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako som hovoril, nie nemeral a ani som ju nemal dole, pretoze som nemal na to cas, ani naladu, ani vybavenie a ani vedomosti. To gufero sa da vymenit aj bez toho aby som daval dole kluku. Avsak pneukaktus mi vnukol myslienku, ze to moze byt aj len tym, ze je posledna panva uz vymlatena, co mi nepride az take nerealne, takze asi skusim vymenit najprv tu a az potom sa budem jedovat dalej s klukou.

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 25.03.2010, 11:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no neviem si predstavit ako je na 4.0 riesene tesnenie aby islo vymenit bez povolenia /=odmontovania/ kluky. Typicky US motory maju tesnenie vyriesene ako je dole na obrazku. Cize treba dat dole kluku aby si sa dostal do hornej drazky. Na loziskove puzdro ide druha polovica tesnenia a nemali by sa spajat v bodoch kde sa pripaja loziskove puzdro na blok.

http://contentinfo.autozone.com/znetcs/ ... 49-21b.jpg


Štv, 25.03.2010, 12:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jednoducho :-D

tesnenie kľuky je dvojdielne, stačí povoliť spodnú poslednú šalu, z nej vyberieš jednu časť tesnenia, jemne povolíš ostatné šály a horné tesnenie jednoducho vytlačíš von, poväčšinou to ide bez problemov.
Nové založíš, podľa servisného manuálu daš dva špunty silikonu a namontuješ spodnú misku na miesto všetko dotiahneš na moment a fertig.
Ak to urobíš ako má tak to netečie.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 25.03.2010, 12:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rusty, zeby taketo cosi?
http://www.go.jeep-xj.info/HowtoRearMain.htm
:-)

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 25.03.2010, 13:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasne ide to tam aj vsunut (asi rozmyslam nad niecim inym)


Štv, 25.03.2010, 14:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja tiez rozmyslam nad vsetkym moznym :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 25.03.2010, 14:32
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 359
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
je mozne aby povolil blend na vacke?ten olej tecie,nieze kvapka.motor 5.2 V8

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Sob, 17.08.2013, 14:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Elmino teoreticky áno, môže povoliť blenda len kua skôr prehrdzavie záslepka na vodnej časti.

5,2 rada tečie vzadu na dekloch, na tesnení manifold blok motora a z rozdelovača, teda z jeho hriadele kde je tesnené len O-kružkom.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 21.08.2013, 21:34
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 359
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
ten motor poznam a lezal som pod nim pred mesiacom a ani kvapka,spoj motora a prevodovky ani naznak masnoty-oleja.teraz ten olej pri nastartovani tecie,do nechapem :cry: pri semeringu alebo zlo poskladani kvapka za kvapkou ale aby tiekol?mal som to rozobrane stary ako novy,len silikon som nedal na spoje semeringu(po zalozeni pol kruzka do salky ma par desatin presah som myslel ze bude staciť)zotrvacnik mastny,a tecie aj po vonkajsom obale na strane startera,nemam pocit aby olej ktory vytecie cez semering bol roztrekovany z vnutornej strany obalu zotrvacnika a ako sa dostane aj von-cez snimac otaciek?este mi prosim ta porad ako sa dostanem k spodku rozdelovaca aby som to tam skontroloval,dik to auto motor nie

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Str, 21.08.2013, 21:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Rozdeľovač je tesnení v hornej časti, takže kontrola zrkadielko a kukneš okolo rozdeľovača či je sucho.

A čo popísal tak čo sa divíš olej ti tečie tadiaľ jednoducho zle zoservisované, nič viac. Sprav to tak ako má byť podľa servisného manuálu a olej Ti nebude tlačiť pomedzi spoj. A divil by si sa koľko oleja takto môže vytlačiť von, toto presne mi spravili na 4l keď to dal kamarátovi do servisu a spravil presne čo Ty. Po naštartovaní a asi 3min bola mláka pod autom. Potom som si to už robil sám a bol kľud.

A ver tomu že olej ak ho pretlačí na zotrvák tak Ti ho porostrekuje po celom hausingu prevodovky. Daj dole krytku na ľavej strane a prezri kadiaľ tečie olej.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 22.08.2013, 9:20
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 359
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
diky Andrej,bodaj by to tieklo len odtial.neviem ci sa tento vikend k tomu auto dostanem ale dam vediet co a ako,este raz dík

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Štv, 22.08.2013, 14:45
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: