4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
JEEP G CH preco ano alebo preco nie? http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=11168 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DeMon [ Ned, 25.07.2010, 18:51 ] |
Predmet príspevku: | JEEP G CH preco ano alebo preco nie? |
uvazujem o kupe tohto auta,/ len WJ, 4L popr. 4,7L, + LPG, 2001+, QuadraDrive / a chcem sa Vas spytat na nazor. auto by malo sluzit ako rodinne, sem tam na ryby ziadny extra teren. prosim o realne skusenosti tych, ktori ho viete porovnat aj s inymi autami 4x4 a nedavajte mi odkazy na fora, tie si viem najst.dakujem |
Autor: | lumenos [ Pon, 26.07.2010, 12:10 ] |
Predmet príspevku: | |
mam presne to co hovoris WJ 2000 modelovy rok 2001 4,7+LPG a pouzivam ho ako rodinne auto momentalne ho mam skoro rok a zatial bez nejakych vacsich investicii do oprav...je to pohodlne vozenie a dostanes sa s nim kde kolvak....spotreba priemerne tak 16-17 litrov LPG. Predtym som mal Terrano 2,7 TDI 7miestnu verziu a prednim Hondu CR 2.0i. Terano bolo tiez v pohode bola fullka koza klima stresne okno ...dobra vec nemalo vnutorne prahy rovna podlaha stacilo len pozamatat - menil som akurat spojku ta je tam trochu podimenzovana a jeden vstrek inac bez udrzby spolahlive auto aj vozenie ale ziadny trhac asfaltu ale vzdy dosiel. Super velky kufor. A hlavne dobry pohon 4x4 potiahnes jednu paku a ides full time 4x4. (spotreba 10-12l)CRV dobra vec polohovatelna zadna lavica - opierka chrbta... v podlahe rezerva a kemping stol ![]() ![]() ![]() |
Autor: | laci73 [ Uto, 27.07.2010, 2:15 ] |
Predmet príspevku: | |
velmi pohodlne a relativne bezurdzbove auto, u 4 litra rataj okolo 15 litrov mesto a mimo mesta v pohodo jazde nieco nad 9. Aj laredo ( chudobnejsia)verzia ma vsetko co potrebujes....od centralu az po klimu. |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 27.07.2010, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
chceš porovnanie s inými autami - porovnávať to môžem zodopvedne akurát tak XJ a ZJ, pričom všetky tieto autá sú podobnej konštrukcie, akurát XJ je oveľa pracovnejšie, spartanskejšie s listami vzadu - skrátka také "bukovejšie" (ale zasa znesie viac ako WJ) ZJ je priamy predchodca WJ, takže sa dá povedať, že na WJ boli odstránené niektoré nedostatky ZJ ( a zasa iné pribudli) optika: - WJ je pohodlné a relatívne veľké rodinné SUV - aj v úplne základnej verzii (Laredo) má na EU pomery nadštandardnú výbavu, vo verzii LIMITED (a prípaden OVERLAND) je výbava ešte bohatšia. - má pekný interiér ![]() ![]() konštrukcia a podvozok: - 2 tuhé nápravy (čo je už dnes v danej kategórii rarita), na vinutých pružinách, vzadu A-Rameno. Spoľahlivá a preverená konštrukcia. Na ceste menej pohodlné ako IFS. -Konštrukcia je typu Unibody (nosný rám zvarený s karosériou), takže vlastne bezrámové SUV - čo je ale v tomto prípade výhoda. Oproti svojmu predchodcovi ZJ je karoséria oveľa tuhšia, ramená, spojovačky, čapy sú mohutnejšie. pohon: - 4.0 I6 - radový 6valec, koncepčne starý síce 30 rokov, ale zato skoro nezničiteľný liatinový ingot. Údržba za facku, nenáročný na oleje, jednoduchá mechanika, spoľahlivý. LPG znáša bezproblémovo. - 4,7V8 - relatívne moderný motor, tiež spoľahlivý, ale citlivý na množstvo oleja a teplotu - hlavne hlavy. LPG len sekvenčné a aj to nie hocijaké, má to plastový mainfold. Ale je to V8 ![]() - je to automat = obrovská výhoda. A prevodovka (pokiaľ má správny olej) je spoľahlivá. - má to prídavnú prevodovku s cestnou 4x4 a redukciou, podľa výbavy môže mať aj nápravové uzávierky Vari Lok. Celé to ale má svoje špecifiká. Jeep vyžaduje "svoju" údržbu a správne kvapaliny (hlavne servo, automatka a diferenciály). Veľa WJ-čiek v našich zemepisných šírkach trpí chorobou, ktorá sa volá "napadnutie domácim kutilom" Trpí tým hlavne elektrika. Takže pozor na kadejaké samo-domo alarmy a immobilizéry. Uvažuješ o ročníku od 2001 - je to 10ročné auto. Takže rátaj s nejakou tou údržbou zanedbaných vecí hneď na začiatok. Väčšina WJ, ktoré sa nám v poslednej dobe objavili na dielni, bola podľa skoro rovnakého scenára -stabilizátory, silentbloky v ramenách, brzdy, tečúce guferá zadnej nápravy. |
Autor: | DeMon [ Uto, 27.07.2010, 12:42 ] |
Predmet príspevku: | |
to palo par otazok "Na ceste menej pohodlné ako IFS. " co to je IFS? "LPG len sekvenčné a aj to nie hocijaké" ake? "Uvažuješ o ročníku od 2001 - je to 10ročné auto. Takže rátaj s nejakou tou údržbou zanedbaných vecí hneď na začiatok. Väčšina WJ, ktoré sa nám v poslednej dobe objavili na dielni, bola podľa skoro rovnakého scenára -stabilizátory, silentbloky v ramenách, brzdy, tečúce guferá zadnej nápravy." kolko € to stoji priemerne, ked to das do poriadku, povedzme aj s vymenou naplni? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 27.07.2010, 14:12 ] |
Predmet príspevku: | |
DeMon píše: to palo par otazok "Na ceste menej pohodlné ako IFS. " co to je IFS? IFS = Independent Front Suspension = nezávislé zavesenie predných kolies = napríklad Nissan Terrano DeMon píše: "LPG len sekvenčné a aj to nie hocijaké" ake? nejde o konkrétnu značku, ale musí byť správne napočítané a namontované + doporučujem primazávanie vrchu motora Flash Lube DeMon píše: "Uvažuješ o ročníku od 2001 - je to 10ročné auto. Takže rátaj s nejakou tou údržbou zanedbaných vecí hneď na začiatok. Väčšina WJ, ktoré sa nám v poslednej dobe objavili na dielni, bola podľa skoro rovnakého scenára -stabilizátory, silentbloky v ramenách, brzdy, tečúce guferá zadnej nápravy." kolko € to stoji priemerne, ked to das do poriadku, povedzme aj s vymenou naplni? to je ťažko povedať len tak bez prehliadky ale v závislosti od stavu od cca 500 do 2000 Eur |
Autor: | DeMon [ Uto, 27.07.2010, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | |
TO PALO "nejde o konkrétnu značku, ale musí byť správne napočítané a namontované + doporučujem primazávanie vrchu motora Flash Lube" to si ma dostal ![]() Flash Lube? treba do Jeepa? http://forum.autobazar.eu/dodatocne-pre ... e7fb28b7ad |
Autor: | DeMon [ Uto, 27.07.2010, 19:17 ] |
Predmet príspevku: | |
to lumenos "a LPG tiez super vec" aky system? Flash Lube? |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 28.07.2010, 12:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Flash lube slúži na primazávanie a chladenie ventilových driekov. Benzín je kvapalina a je mastný. takže pri vstrekovaní benzínu a jeho zmiešaní so vzduchom, vzniká zmes, ktorá sa cez sací ventil dostáva do valca a pri svojej ceste za spálením sekundárne maže a ochladzuje okolie LPG je suché - preto flashlube |
Autor: | DeMon [ Str, 28.07.2010, 18:37 ] |
Predmet príspevku: | |
LPG znacky Lovtec je v poriadku, da sa nastavit poriadne? |
Autor: | Oron72 [ Str, 28.07.2010, 19:58 ] |
Predmet príspevku: | |
robim s lovtecom uz dlho a nemal som s nim ziadne problemi. akurat zajtra idem robit humra 3,7 r.v.2006 tak som sm zvedavy. ja to mam v uz v druhom grande a nemam s tim ziadne prolemi.Netvrdim,ze je najlepsi na svete ale za tu cenu BRC alebo iny nezoenies. mam na to aj softwer lebo bez toho to nerozbehas tu si to mozes pozriet http://jeep-grand-cherokee.autobazar.eu ... 09931.html |
Autor: | efendi [ Str, 28.07.2010, 20:56 ] |
Predmet príspevku: | |
mas to precizne vymakane,, a spotreba ako si uviedol je skratka bomba...takze neostava mi nic ine ako nasetrit dake čeče, a dat si namontovat uteba to lpg, a moje stare von,, |
Autor: | DeMon [ Str, 28.07.2010, 21:58 ] |
Predmet príspevku: | |
oron tu si mal nieco vysvetlit palovi .... viewtopic.php?t=10611 palo takze lovtec nie? |
Autor: | YJ KAO [ Str, 28.07.2010, 22:21 ] |
Predmet príspevku: | J- G- CH/V8 |
Na tú otázku len toľko """ mňam""" krásna kára, božský zvuk motora!!! |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |