Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 8:18
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 zotrvačník HO a NONHO 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 29.07.2008, 21:54
Príspevky: 21
Bydlisko: prievidza
Odpoveď s citáciou
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

mám taký problémik. dal som do chera 4,0 HO motor nonHO. len som akosi zabudol prehodiť zotrvák... a až teraz som si to všimol... majú úplne inú klietku na snímanie. obr. č.1-nonHO, č.2-HO, č.4- snímač na HO. stačilo by,keby vymením snímač z HO za snímač z nonHO??? alebo musím vymeniť ten zotrvák... vopred ďakujem..


Ned, 14.11.2010, 13:19
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
1. to nie je zotrvacnik ale FLEXPLATE - naco by bol Automatu zotrvak?

2. musis to prehodit. Cidlo s tym nema vobec nic. Cidlo len snima udaje. O zvysok sa stara riadiaca jednotka. A HO jednotka urcite nebude spokojna s udajmi podla NonHo CPS.

Co ta viedlo k takemuto kroku (NonHO do HO) ? dufam ze sanie, cidla a snimace vstreky, lambda su vsetky z HO

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 14.11.2010, 17:38
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7909
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nuz flexplate musis dat spat povodne, co si mal na predoslom motore, tak ako Palko pise, mal som podobny problem ked som kupoval granda, tudis predosly majitel urobil tuto chybu a ja som to kupil tak od nehoo a potom som musel sa tym mordovat, az nakonec mi taktiez Palko poradil a potom som uz nemal problem,,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 14.11.2010, 17:58
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 29.07.2008, 21:54
Príspevky: 21
Bydlisko: prievidza
Odpoveď s citáciou
no nevedel som ako sa ten (zotrvák) presne volá. v aute je všetko povodne z HO -sanie výfuk... vkladal som tam len holý motor z nonHO,musel som tam nejake drobnosti prerobiť - úchyt na cievku zapalovania a čidlo teploty,len ten zotrvák som takto zmasakroval.. a ešte ma tam trochu hnevá, že nonHO má jedno čidlo,ktoré HO asi nemá... pod úchitom motora na šoférovej strane..

je tam ešte niečo,na čo by som si mal dať bacha??
a vstrekovače sú rovnaké alebo nie??


Ned, 14.11.2010, 21:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
naco by bol Automatu zotrvak?



Automatu asi nanič, ale na motore má konkrétnu funkciu, bez ohľadu na typ prevodovky.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 14.11.2010, 21:14
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
Automatu asi nanič, ale na motore má konkrétnu funkciu, bez ohľadu na typ prevodovky.


To je akoze pokus o vtip alebo ako to mam chapat? :-D Samberg dal fotku kusa plechu, ktory nespravne nazval zotrvacnikom.
Vysvetli mi teda, naco je motoru v kombinacii s AT prevodovkou klasickej koncepcie (s hydromenicom) zotrvacnik ? Alebo teda, ked je ta prevodovka nepodstatna preco tam potom ten zotrvacnik nie je ?



@Samberg: to cidlo je senzor klepania. HO to nema. Vstreky su INE A INAK OVLADANE. Renix spina +, Ho spina zemou.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 15.11.2010, 3:26
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
potrebuje ho každý piestový motor, nie ako klznú plochu k spojke (ako si to asi v tomto prípade myslel ty) ale pre charakter práce (pracovný zdvih piesta je len jeden zo štyroch)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 15.11.2010, 6:33
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.11.2009, 13:55
Príspevky: 99
Bydlisko: Ke
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
marisko píše:
Automatu asi nanič, ale na motore má konkrétnu funkciu, bez ohľadu na typ prevodovky.


To je akoze pokus o vtip alebo ako to mam chapat? :-D Samberg dal fotku kusa plechu, ktory nespravne nazval zotrvacnikom.
Vysvetli mi teda, naco je motoru v kombinacii s AT prevodovkou klasickej koncepcie (s hydromenicom) zotrvacnik ? Alebo teda, ked je ta prevodovka nepodstatna preco tam potom ten zotrvacnik nie je ?



@Samberg: to cidlo je senzor klepania. HO to nema. Vstreky su INE A INAK OVLADANE. Renix spina +, Ho spina zemou.


A čo je podla teba zotrvačník v motore ak nie to čo dal na fotke?

_________________
BMW110GS , Jeep Wrangler YJ 4,0L, Hummer H3


Pon, 15.11.2010, 8:50
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2 Marisko: mechanicko-fyzikalna funkcia je jasna, klzna plocha k spojke je nieco ine. A flexplate tiez.

A kedze som nedostal odpoved na moju otazku ze preco tam teda ten zotrvacnik nie je , tak konkretne pri tejto konstrukcii tvori cast zotrvacnej hmoty prave hydromenic a na opacnej strane motora velka a tazka remenica spolu s tlmicom vibracii. Takze tak.

2Bum: zotrvacnik (z fyzikalneho principu funkcie) sluzi napriklad aj kratkodobe ulozenie energie. Na to potrebuje urcitu hmotnost. A to co dal Samberg na fotke je len vylisok z 1,3mm plechu s hmotnostou hovno nula nic.
Precitaj si to co je vyssie, alebo (ak mas moznost) chyt si to do ruky a pochopis preco som to nenazval zotrvacnikom

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 15.11.2010, 11:32
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takže tak, posledne sme vyberali s bratom prevodovku DSG z octavie a to je v podstate automat-robotizovaný manuál a zotrvačník to malo, takže sa ospravedlňujem za zahmlenie. Avšak mám niekde v humne pod kopou nárazníkov hodený motor z renault 11 aj s oddelenou automatkou a som si skoro istý že nejaký zotrvák tam je..

A áno, TC spolu s ťažkou remenicou ten zotrvák môže plnohodnotne nahradiť.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 15.11.2010, 20:26
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no hlavne ze sme sa rozumeli :-D

ale DSG, ako spravne pises NIE JE klasicky automat, je to robotizovany manual. A ako taky potrebuje klasicky tazky (aj ked asi dvojhmotovy) zotrvakcnik daleko viac.

Ono totiz zotrvacnik sa vo velkej miere uplatnuje aj pri preradzovani manualnej prevodovky pretoze vyrazne pomaha tlmit razy pri radeni. Tieto u klasickeho automatu s hydromenicom nie su take vyrazne a zvysok tlmi prave ten menic.
ale to sme uz uplne offtopic v tejto teme

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 16.11.2010, 1:20
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: