4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

zotrvačník HO a NONHO
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=11798
Stránka 1 z 1

Autor:  sambergpd [ Ned, 14.11.2010, 13:19 ]
Predmet príspevku:  zotrvačník HO a NONHO

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

mám taký problémik. dal som do chera 4,0 HO motor nonHO. len som akosi zabudol prehodiť zotrvák... a až teraz som si to všimol... majú úplne inú klietku na snímanie. obr. č.1-nonHO, č.2-HO, č.4- snímač na HO. stačilo by,keby vymením snímač z HO za snímač z nonHO??? alebo musím vymeniť ten zotrvák... vopred ďakujem..

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 14.11.2010, 17:38 ]
Predmet príspevku: 

1. to nie je zotrvacnik ale FLEXPLATE - naco by bol Automatu zotrvak?

2. musis to prehodit. Cidlo s tym nema vobec nic. Cidlo len snima udaje. O zvysok sa stara riadiaca jednotka. A HO jednotka urcite nebude spokojna s udajmi podla NonHo CPS.

Co ta viedlo k takemuto kroku (NonHO do HO) ? dufam ze sanie, cidla a snimace vstreky, lambda su vsetky z HO

Autor:  efendi [ Ned, 14.11.2010, 17:58 ]
Predmet príspevku: 

nuz flexplate musis dat spat povodne, co si mal na predoslom motore, tak ako Palko pise, mal som podobny problem ked som kupoval granda, tudis predosly majitel urobil tuto chybu a ja som to kupil tak od nehoo a potom som musel sa tym mordovat, az nakonec mi taktiez Palko poradil a potom som uz nemal problem,,,

Autor:  sambergpd [ Ned, 14.11.2010, 21:12 ]
Predmet príspevku:  zotrvačník HO a NONHO

no nevedel som ako sa ten (zotrvák) presne volá. v aute je všetko povodne z HO -sanie výfuk... vkladal som tam len holý motor z nonHO,musel som tam nejake drobnosti prerobiť - úchyt na cievku zapalovania a čidlo teploty,len ten zotrvák som takto zmasakroval.. a ešte ma tam trochu hnevá, že nonHO má jedno čidlo,ktoré HO asi nemá... pod úchitom motora na šoférovej strane..

je tam ešte niečo,na čo by som si mal dať bacha??
a vstrekovače sú rovnaké alebo nie??

Autor:  marisko [ Ned, 14.11.2010, 21:14 ]
Predmet príspevku: 

palo-cherokee píše:
naco by bol Automatu zotrvak?



Automatu asi nanič, ale na motore má konkrétnu funkciu, bez ohľadu na typ prevodovky.

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 15.11.2010, 3:26 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:
Automatu asi nanič, ale na motore má konkrétnu funkciu, bez ohľadu na typ prevodovky.


To je akoze pokus o vtip alebo ako to mam chapat? :-D Samberg dal fotku kusa plechu, ktory nespravne nazval zotrvacnikom.
Vysvetli mi teda, naco je motoru v kombinacii s AT prevodovkou klasickej koncepcie (s hydromenicom) zotrvacnik ? Alebo teda, ked je ta prevodovka nepodstatna preco tam potom ten zotrvacnik nie je ?



@Samberg: to cidlo je senzor klepania. HO to nema. Vstreky su INE A INAK OVLADANE. Renix spina +, Ho spina zemou.

Autor:  marisko [ Pon, 15.11.2010, 6:33 ]
Predmet príspevku: 

potrebuje ho každý piestový motor, nie ako klznú plochu k spojke (ako si to asi v tomto prípade myslel ty) ale pre charakter práce (pracovný zdvih piesta je len jeden zo štyroch)

Autor:  bum [ Pon, 15.11.2010, 8:50 ]
Predmet príspevku: 

palo-cherokee píše:
marisko píše:
Automatu asi nanič, ale na motore má konkrétnu funkciu, bez ohľadu na typ prevodovky.


To je akoze pokus o vtip alebo ako to mam chapat? :-D Samberg dal fotku kusa plechu, ktory nespravne nazval zotrvacnikom.
Vysvetli mi teda, naco je motoru v kombinacii s AT prevodovkou klasickej koncepcie (s hydromenicom) zotrvacnik ? Alebo teda, ked je ta prevodovka nepodstatna preco tam potom ten zotrvacnik nie je ?



@Samberg: to cidlo je senzor klepania. HO to nema. Vstreky su INE A INAK OVLADANE. Renix spina +, Ho spina zemou.


A čo je podla teba zotrvačník v motore ak nie to čo dal na fotke?

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 15.11.2010, 11:32 ]
Predmet príspevku: 

2 Marisko: mechanicko-fyzikalna funkcia je jasna, klzna plocha k spojke je nieco ine. A flexplate tiez.

A kedze som nedostal odpoved na moju otazku ze preco tam teda ten zotrvacnik nie je , tak konkretne pri tejto konstrukcii tvori cast zotrvacnej hmoty prave hydromenic a na opacnej strane motora velka a tazka remenica spolu s tlmicom vibracii. Takze tak.

2Bum: zotrvacnik (z fyzikalneho principu funkcie) sluzi napriklad aj kratkodobe ulozenie energie. Na to potrebuje urcitu hmotnost. A to co dal Samberg na fotke je len vylisok z 1,3mm plechu s hmotnostou hovno nula nic.
Precitaj si to co je vyssie, alebo (ak mas moznost) chyt si to do ruky a pochopis preco som to nenazval zotrvacnikom

Autor:  marisko [ Pon, 15.11.2010, 20:26 ]
Predmet príspevku: 

takže tak, posledne sme vyberali s bratom prevodovku DSG z octavie a to je v podstate automat-robotizovaný manuál a zotrvačník to malo, takže sa ospravedlňujem za zahmlenie. Avšak mám niekde v humne pod kopou nárazníkov hodený motor z renault 11 aj s oddelenou automatkou a som si skoro istý že nejaký zotrvák tam je..

A áno, TC spolu s ťažkou remenicou ten zotrvák môže plnohodnotne nahradiť.

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 16.11.2010, 1:20 ]
Predmet príspevku: 

no hlavne ze sme sa rozumeli :-D

ale DSG, ako spravne pises NIE JE klasicky automat, je to robotizovany manual. A ako taky potrebuje klasicky tazky (aj ked asi dvojhmotovy) zotrvakcnik daleko viac.

Ono totiz zotrvacnik sa vo velkej miere uplatnuje aj pri preradzovani manualnej prevodovky pretoze vyrazne pomaha tlmit razy pri radeni. Tieto u klasickeho automatu s hydromenicom nie su take vyrazne a zvysok tlmi prave ten menic.
ale to sme uz uplne offtopic v tejto teme

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/