4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
prerábka riadenia Jeep chero http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=12302 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | elmino [ Uto, 25.01.2011, 19:33 ] |
Predmet príspevku: | |
no to maš len dojem,ta zbiehavost sa ti meni tym že furt škrabneš spojovačkovo niečo tym ju ohneš no a maš inu zbiehavosť.chce to havyduty spoj.ja moju rovnam skoro furt |
Autor: | LUKAS4x4 [ Uto, 25.01.2011, 19:35 ] |
Predmet príspevku: | |
to si nemyslím že ju ohybám ved som ešte nikde poriadne nejazdil |
Autor: | elmino [ Uto, 25.01.2011, 19:50 ] |
Predmet príspevku: | |
a čo ti to vlastne robí?nastavíš geometriu a časom sati zmeni,rozšteluje?maš vôle v riadeni predpokladam |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 25.01.2011, 19:57 ] |
Predmet príspevku: | |
riadenie typu Y (Ypsilon) naozaj mení zbiehavosť pri prepružení auta. je to dané jeho konštrukciou. Možností na upgrade je viac. Aj výrobcov. Currie, RockKrawler, JCR... ![]() ![]() Dá sa aj samo-domo, ale je trochu problém s uchytením na otoč. |
Autor: | elmino [ Uto, 25.01.2011, 20:10 ] |
Predmet príspevku: | |
ale je to len minimalne,vlastne prerabka sa robi len za učelom vymeny spevnenia spojovačky.dobre hovorim? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 25.01.2011, 20:24 ] |
Predmet príspevku: | |
má to aj iné výhody , hlavne pri zdvihnutom aute dlhšia štuchačka = menší uhol |
Autor: | dado [ Uto, 25.01.2011, 20:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Nesuhlasim. Zbiehavost sa nemeni. Spojovacia tyc nema pohyblivy clen. meni sa poloha napravy a poloha kolies ale nie zbiehavost. |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 25.01.2011, 21:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Dado ano aj nie. Pri Y-riadeni ide stuchacka od pittmanky k pravemu kolesu Spojovacka k lavemu kolesu ide od stuchacky. Ked prepruzi auto, tak stuchacka - kedze je jednym koncom na naprave a druhym na kasni a medzi tym su struny) meni polohu (hore-dole). No a kedze nie je teleskopicka, tak taha prave koleso. A kedzeje to nerovnoramenna paka, tak sa zcasti meni aj zbiehavost. Skus si to nakreslit. Hlavne ten kusok stuchacky, ktory ide od spoja so spojovackou ku pravemu kolesu. Chodi to po kruznici. A prave tam dochadza k zmene zbiehavosti No a navyse do toho keca aj panhardka, a ak nie je rovnobezne so stuchackou (alebo su uhly prilis velke) tak mas "bump steer" jak vysity Ale to je uz asi off topic |
Autor: | masurko [ Uto, 25.01.2011, 22:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Suhlasim s Palom, zbiehavost by sa ti nemenila v pripade, ze by medzi pravym aj lavym kolesom bola pevna spojovacka. Ked si predstavis ako pri vyveseni napravy sa prave koleso pritiahne dovnutra a tym padom stuchacka vytiahne dohora aj spojovacku, cize zbiehavost sa zvysi. Ked si zdvyhnes jeepku za "ram" a nechas napravu uplne vyvesenu, tak to budes asi aj volnym okom vidiet tu zbiehavost. ![]() |
Autor: | elmino [ Uto, 25.01.2011, 22:40 ] |
Predmet príspevku: | |
aj po vyveseni je minimalna,myslim si že Lukaš ma probleminde ked s tym ani off nejazdi.ma vôlev čepoch alebo v ložiskach nabojov to potom zvikne drať gumu z vonku.a ked to postaviš na geometriu ukazuje furt niečo ine |
Autor: | Majod [ Uto, 25.01.2011, 22:53 ] |
Predmet príspevku: | re |
Chlapci ale bolo by dobre poznamenat .ze na tych obrazkoch hore je to v poriadku a ze problematika je original . |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 25.01.2011, 23:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Majod spravne - fakticka poznamka k veci. problem je original - ten vyzera takto: ![]() drag link = stuchacka tie rod = spojovacka ![]() |
Autor: | romo11 [ Uto, 25.01.2011, 23:41 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() |
Autor: | masurko [ Str, 26.01.2011, 9:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano, myslel som, ze riesime seriove riadenie a ten horny obrazok je len pre ilustraciu. Samozrejme na tom prvom zmeni zbiehavost len poriadny "suter" ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |