Dnes je utorok 11. marca 2025, meniny má Angela, Angelika a zajtra Gregor
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Jeep WJ 4,7 problém s dobijanim
Autor |
Správa |
Lubox
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 14.07.2013, 11:33 Príspevky: 144 Bydlisko: Považská Bystrica
|
Zdravím páni.
Potreboval by som poradiť, ako by som mohol vyriešiť problém s dobijanim.
Keď ráno nastartujem, mám na batérií 11,9V, no po cca 2-3 minútach mi začne dobíjať na 14,1V. Pokiaľ vypnem motor a znovu potom startujem cca do piatich hodín tak je všetko ok. Ale akonáhle stojím dlhšie a motor vychladne, opäť pri startovani mám 11,8-9 a až neskôr zas začne dobíjať. Máte niekto typ, kde hľadať chybu? Ďakujem
_________________Aktual a už nafurt ! -> Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8,2” , BF Goodrich AT - expedition specialEX: Š105L, BMW:324d,318is,320i,335i,530dT Indi.,JGCHZJ4.0
|
Str, 26.10.2016, 12:27 |
|
 |
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1897 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Batéria je v akom stave? Nová,zánovná,pred smrťou? Zmeraj baterku,po pripade vyskúšaj inu.A inak po 4lítri super kara 
_________________ Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3
|
Str, 26.10.2016, 13:29 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
|
ak vylúčime baterku samotnú tak napríklad čidlo teploty baterky
|
Str, 26.10.2016, 13:32 |
|
 |
Lubox
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 14.07.2013, 11:33 Príspevky: 144 Bydlisko: Považská Bystrica
|
Tak som skúsil vymenit baterku, nepomohlo. Palo ,ten snímač teploty batérie sa da samotný vymenit? Lebo nikde na nete som nenašiel náhradu. Pampuch, no veru kara silnejšia ako stvorliter, len musím ju dat ešte do poriadku, lebo v poslednom čase sa akosi rozpadá. 
_________________Aktual a už nafurt ! -> Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8,2” , BF Goodrich AT - expedition specialEX: Š105L, BMW:324d,318is,320i,335i,530dT Indi.,JGCHZJ4.0
|
Pia, 28.10.2016, 10:20 |
|
 |
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1897 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Aj moja 5,2ka pripomína M.Jacksona  tiež sa troska rozpadáva,konkretne zadná náprava,ale co by sme inak robili,že?
_________________ Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3
|
Pia, 28.10.2016, 10:40 |
|
 |
Lubox
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 14.07.2013, 11:33 Príspevky: 144 Bydlisko: Považská Bystrica
|
Dnes som sa bál ze ani do prace nedojdem, nastartujem a čakám ako vzdy ze po minutke zacne dobíjať, zapnem svetla a vyratzim. No nič sa nedialo. Po 3 minútach som uz musel vyraziť tak som cca 7 km do prace šiel len na batérii. Až ked som parkoval tak začalo dobíjať. Niečo som pozeral multimédiám a snímač teploty by mal byt dobrý ,aspon podľa odporu ktorý dáva. Baterka nová. Ale... Čítal som zevraj napätie dobíjania reguluje rj motora, čiže alternátor nemá regulátor? Lebo hneď ako som štartoval teraz ked som šiel z prace , zmeral som tento konektor z altika a tam bolo 12,05V až po cca minúte zacal davat 14.4V Čiže niečo môže byt zle v alternatore?
_________________Aktual a už nafurt ! -> Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8,2” , BF Goodrich AT - expedition specialEX: Š105L, BMW:324d,318is,320i,335i,530dT Indi.,JGCHZJ4.0
|
Štv, 10.11.2016, 17:35 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ho zober elektrikarovi nech ho premera, prip repasuje. Asi sa nevie nabudit ci ako sa to hovori.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 10.11.2016, 20:44 |
|
 |
Lubox
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 14.07.2013, 11:33 Príspevky: 144 Bydlisko: Považská Bystrica
|
No budenie má na starosti regulátor. Na amerických fórach to riešili tak,že namontovali externý regulátor,aby nezasahovali do RJ. Mňa zas napadlo niečo, že čo sa stane ak na kontakt čo je na alternatore dovediem mínus pól, ktorý má budiť altik. Vlastne že ak nastartujem tak hneď začne dobíjať a nebude čakať,pokiaľ da RJ signál že teplota batérie je taká a taká atp. Čiže ak to zhrniem, potrebujem poradiť ak to niekto riešil, ako obijst RJ a spraviť to klasicky ako na väčšine áut.
_________________Aktual a už nafurt ! -> Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8,2” , BF Goodrich AT - expedition specialEX: Š105L, BMW:324d,318is,320i,335i,530dT Indi.,JGCHZJ4.0
|
Pia, 11.11.2016, 13:19 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
|
Lubox píše: No budenie má na starosti regulátor. Na amerických fórach to riešili tak,že namontovali externý regulátor,aby nezasahovali do RJ. Mňa zas napadlo niečo, že čo sa stane ak na kontakt čo je na alternatore dovediem mínus pól, ktorý má budiť altik. Vlastne že ak nastartujem tak hneď začne dobíjať a nebude čakať,pokiaľ da RJ signál že teplota batérie je taká a taká atp. Čiže ak to zhrniem, potrebujem poradiť ak to niekto riešil, ako obijst RJ a spraviť to klasicky ako na väčšine áut. altik nie je budeny zemou ale napatim. a je to pwm. da sa to obist ale aj tak potrebujes regulator. ak to das natvrdo taz za minutu ti vrie baterka. a v prvom rade premerat altik ako taky. potom diag a zistit preco (ak teda) nema budenie. dalej sa uvidi
|
Pia, 11.11.2016, 23:10 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|