Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Naplne JEEP - mudra vseho druhu   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Spísal Palo, ale ja to stiahol tak davam do placu.
  Toto platí pre väčšinu kombinácií: XJ,ZJ,WJ,TJ... 
  diferáky:  80W90, s vozíkom alebo v ťažkom teréne 75W140 syntetika. Ak samosvor, tak k tomu ešte 1 fľaška aditíva - Friction Modifier predná D30 181 FBI - 1.48 Litra  predná D30 186 FBI - 1.18 Litra  zadná D35C 194RBI - 1.66 Litra  zadná Chrysler 8-1/4 - 2.08 Litra  zadná D44 - 2.24 Litra  Pre WJ s Quadra Drive (VariLok) - LEN 75W140 + aditívum To isté platí pre WK s el. riadenými diferenciálmi
  rozvodovka:  Selectrac NP 242 - 1.3 Litra. olej Dexron III alebo ATF 4 plus  CommandTrac NP 231 - 1.0 Litra olej Dexron III alebo  ATF 4 plus  QuadraTrac NP249 - 1.2 Litra, Olej ATF 4 Plus, Dextron III alebo Mopar NV 249/247/245 P/N 05016796AA  QuadraTrac NV147 - 1.6 Litra, špeciálny olej Mopar, P/N:05016796AA  QuadraTrac2 NV 247 - 1.6 Litra, špeciálny olej Mopar, P/N:05016796AA  Quadra Trrac NV245 - 1.6 Litra, špeciálny olej Mopar, P/N:05016796AA MP3223 - WK 2 - Dexron VI
  prevodovka manuálna:  T4, T5, SM... AX4, AX5 - 3.3 až 3.5 Litra  AX15 - 3.15 litra  olej 75W90, API GL3, GL4 - POZOR !!! Len GL4 alebo GL3. NIE oleje GL4/5 ani GL5
  NV 3550 - 2.28 Litra  NSG370 - 2,15 litra špeciálny olej Mopar NV3500 Series Lubricant, P/N:4761526, Syncromesch STF
  prevodovka automatická:  AW4 - 7.8 Litra, olej ATF - Dexron IIE/Mercon, Dexron III  - servisná výmena  30RH - 4.67 Litra, olej ATF 3 plus (Mopar 7176) , ATF 4+ (MS9602) 42RE, 44 RE - servisná 3.8 Litra, kompletná 9.3-11.7 Litra, olej MOPAR 7176, ATF 4+ (MS9602) 46RE - 9.2 - 13.3 Litra, olej Mopar 7176 , ATF 4+ (MS9602) 45RFE - 13.33 Litra, olej Mopar 7176 ,ATF 4+ (MS9602) 545RFE - 14.1 Litra, olej Mopar 7176 ,ATF 4+ (MS9602) NAG1 - W5A580 vo WJ 2,7CRD - olej podľa normy BM 236.12, 236.16  NAG1 - W5J400 - WK, JK... ATF 4+ (MS9602) CVT - CVTF1
 
  updated 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 05.10.2006, 22:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jacko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						To sú velmi zaujimavé a poučné veci.To sa mi páči    Len tak ďalej   Škoda,že tu nie sú smajlíky,ktoré tlieskajú,tak by som ich dal aj 100       
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 05.10.2006, 22:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nato su tu. Ja tiež na začiatku bol blb. Teraz trocha mudrejší blb. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 05.10.2006, 22:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Spísal To bud Dado alebo PalinoZA to niesom si istý ale ja to stiahol tak davam do placu.
   
tak tak, spísal som to onoho casu ja  a niekomu som to poslal aj mailom    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 06.10.2006, 9:37 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Este doplnim, ze MOPAR 7176 oznacovany aj ako ATF+2, dalej ATF+3 nahradza v plnom rozsahu najnovsi ATF+4. (Mopar ATF+2, ATF+3 a 7176 sa uz nevyraba)
 Mam ho cerstvo naliaty a som s nim velmi spokojny. Zmyzli kadejake zvuky z prevodovky. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 06.10.2006, 11:30 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jacko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No dobre a do motorčeka 2.5 td je aký najlepší olej     V manuale píšu 10W-40 ,ale aj 15W-40        Tak som z toho jeleň    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 06.10.2006, 11:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 V nasich klimatickych podmienkach 15W-40. Ten 10W-40 by som dal ak by tepolty v zime neklesali po - 5 C.
 Ja mam naliaty  Madit Turbo plus 8 l/ 1000 Sk, s takou istou charaktersitikou ako Castrol GTX 3 - API: SJ/ CF
 Podla manualu ma mat motorovy olej API : SH / CD - tzn. SJ / CF je kvalitativne vykonnejsi olej.
 
 Ak ak sa nemylim tak pri rozvodovkach sa da Dexron II, III nahradit ATF +4. Je kvalitativne vyssie. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 06.10.2006, 11:50 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dudo 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:16 Príspevky: 59 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 neviete niekto kde sa po vymene oleja nuluje pocitac? 
					
						 _________________ HUMMER H2
 VW Touareg V6
 KVF 750 BF 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 10.10.2006, 11:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Dudo píše: neviete niekto kde sa po vymene oleja nuluje pocitac?  
Na palubnom počítači, tuším zatlačením oboch tlačidiel naraz a podržaním by si mal to vynulovať.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 10.10.2006, 11:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Do Selectracu aj 42/44RE daj kludne Mopar +4 ono +3 sa už tuším nevyrába, diferaky je jasné čo popísal, Do motera radšej daj mineralny ked má tolko najazdené.
 
 Či máš LSD alebo nie defakto zistíš až ked otvoríš dif, ináč to nejde, ja tiež myslel že mam samosvor a ajhla niekto ho prehodil a dal otvorenú klietku. Priprav olej a ked otvoríš uvidíš, či budeš liať prísadu alebo nie, prípadne v akom stave je to celé. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2007, 14:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.03.2007, 10:53 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						biker píše:   neviem ci mam LSD da sa to zistit bez otvarania difu?  
da sa to podla VIN kodu - ak tam niekto nieco nemenil
 ale ak mas vzadu D35 tak sa to da aj inak    
vytiahni ten gumeny stupel - zatku nalievacieho otvoru
 ak hned za nou uvidis velky kovovy valec - je tam LSD
 ak tam uvidis prazdnotu a niekde v hlbke kos so satelitmi - je tam otvorny dif
 alebo ak je LSD aspon trochu funkcny, tak zdvihni zadok auta, zarad neutral na pridavnej, a skus otacat jednym kolesom. Ak sa to druhe bude tocit suhlasne, alebo pojde velmi ztuha - je tam LSD
 ak sa to druhe kolo bude tocit naopak - je tam otvoreny dif  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.03.2007, 11:45 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bacilpyrin 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mám si na niečo dať pozor pri kúpe olejového filtra? Závity sú vzhľadom na taliána asi normálne. 
					
						 _________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
 
 LAND ROVER Discovery II. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 04.06.2008, 19:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: bacilpyrin píše: Mám si na niečo dať pozor pri kúpe olejového filtra? Závity sú vzhľadom na taliána asi normálne. No kupuješ podla typu auta tam by nemal byť problem vybrať z viacerých výrobcov, a tuším pre osobaky a naše afta je ten závit tuším rovnaký, sa mi zdá.  
XJ 2,1TD - Renault Motor 
 a niektoré modely do 12/1990 majú závit olejového filtra M20
 všetky ostatné majú závit 3/4 palca  
					
						
					
							
  
							
    							Naposledy upravil palo-cherokee dňa Pia, 06.06.2008, 8:00, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 05.06.2008, 10:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 biker 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						aj moj 4.0 1988 mal tusim M20x1.5     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 06.06.2008, 2:22 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |