4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Naplne JEEP - mudra vseho druhu http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=22 |
Stránka 1 z 14 |
Autor: | Andrej [ Štv, 05.10.2006, 22:50 ] |
Predmet príspevku: | Naplne JEEP - mudra vseho druhu |
Spísal Palo, ale ja to stiahol tak davam do placu. Toto platí pre väčšinu kombinácií: XJ,ZJ,WJ,TJ... diferáky: 80W90, s vozíkom alebo v ťažkom teréne 75W140 syntetika. Ak samosvor, tak k tomu ešte 1 fľaška aditíva - Friction Modifier predná D30 181 FBI - 1.48 Litra predná D30 186 FBI - 1.18 Litra zadná D35C 194RBI - 1.66 Litra zadná Chrysler 8-1/4 - 2.08 Litra zadná D44 - 2.24 Litra Pre WJ s Quadra Drive (VariLok) - LEN 75W140 + aditívum To isté platí pre WK s el. riadenými diferenciálmi rozvodovka: Selectrac NP 242 - 1.3 Litra. olej Dexron III alebo ATF 4 plus CommandTrac NP 231 - 1.0 Litra olej Dexron III alebo ATF 4 plus QuadraTrac NP249 - 1.2 Litra, Olej ATF 4 Plus, Dextron III alebo Mopar NV 249/247/245 P/N 05016796AA QuadraTrac NV147 - 1.6 Litra, špeciálny olej Mopar, P/N:05016796AA QuadraTrac2 NV 247 - 1.6 Litra, špeciálny olej Mopar, P/N:05016796AA Quadra Trrac NV245 - 1.6 Litra, špeciálny olej Mopar, P/N:05016796AA MP3223 - WK 2 - Dexron VI prevodovka manuálna: T4, T5, SM... AX4, AX5 - 3.3 až 3.5 Litra AX15 - 3.15 litra olej 75W90, API GL3, GL4 - POZOR !!! Len GL4 alebo GL3. NIE oleje GL4/5 ani GL5 NV 3550 - 2.28 Litra NSG370 - 2,15 litra špeciálny olej Mopar NV3500 Series Lubricant, P/N:4761526, Syncromesch STF prevodovka automatická: AW4 - 7.8 Litra, olej ATF - Dexron IIE/Mercon, Dexron III - servisná výmena 30RH - 4.67 Litra, olej ATF 3 plus (Mopar 7176) , ATF 4+ (MS9602) 42RE, 44 RE - servisná 3.8 Litra, kompletná 9.3-11.7 Litra, olej MOPAR 7176, ATF 4+ (MS9602) 46RE - 9.2 - 13.3 Litra, olej Mopar 7176 , ATF 4+ (MS9602) 45RFE - 13.33 Litra, olej Mopar 7176 ,ATF 4+ (MS9602) 545RFE - 14.1 Litra, olej Mopar 7176 ,ATF 4+ (MS9602) NAG1 - W5A580 vo WJ 2,7CRD - olej podľa normy BM 236.12, 236.16 NAG1 - W5J400 - WK, JK... ATF 4+ (MS9602) CVT - CVTF1 updated |
Autor: | Jacko [ Štv, 05.10.2006, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
To sú velmi zaujimavé a poučné veci.To sa mi páči ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Štv, 05.10.2006, 22:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Nato su tu. Ja tiež na začiatku bol blb. Teraz trocha mudrejší blb. |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 06.10.2006, 9:37 ] |
Predmet príspevku: | Re: Naplne JEEP |
Andrej píše: Spísal To bud Dado alebo PalinoZA to niesom si istý ale ja to stiahol tak davam do placu. tak tak, spísal som to onoho casu ja a niekomu som to poslal aj mailom ![]() |
Autor: | dado [ Pia, 06.10.2006, 11:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Este doplnim, ze MOPAR 7176 oznacovany aj ako ATF+2, dalej ATF+3 nahradza v plnom rozsahu najnovsi ATF+4. (Mopar ATF+2, ATF+3 a 7176 sa uz nevyraba) Mam ho cerstvo naliaty a som s nim velmi spokojny. Zmyzli kadejake zvuky z prevodovky. |
Autor: | Jacko [ Pia, 06.10.2006, 11:38 ] |
Predmet príspevku: | |
No dobre a do motorčeka 2.5 td je aký najlepší olej ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dado [ Pia, 06.10.2006, 11:50 ] |
Predmet príspevku: | |
V nasich klimatickych podmienkach 15W-40. Ten 10W-40 by som dal ak by tepolty v zime neklesali po - 5 C. Ja mam naliaty Madit Turbo plus 8 l/ 1000 Sk, s takou istou charaktersitikou ako Castrol GTX 3 - API: SJ/ CF Podla manualu ma mat motorovy olej API : SH / CD - tzn. SJ / CF je kvalitativne vykonnejsi olej. Ak ak sa nemylim tak pri rozvodovkach sa da Dexron II, III nahradit ATF +4. Je kvalitativne vyssie. |
Autor: | Dudo [ Uto, 10.10.2006, 11:06 ] |
Predmet príspevku: | |
neviete niekto kde sa po vymene oleja nuluje pocitac? |
Autor: | Andrej [ Uto, 10.10.2006, 11:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Dudo píše: neviete niekto kde sa po vymene oleja nuluje pocitac? Na palubnom počítači, tuším zatlačením oboch tlačidiel naraz a podržaním by si mal to vynulovať. |
Autor: | Andrej [ Ned, 04.03.2007, 14:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Do Selectracu aj 42/44RE daj kludne Mopar +4 ono +3 sa už tuším nevyrába, diferaky je jasné čo popísal, Do motera radšej daj mineralny ked má tolko najazdené. Či máš LSD alebo nie defakto zistíš až ked otvoríš dif, ináč to nejde, ja tiež myslel že mam samosvor a ajhla niekto ho prehodil a dal otvorenú klietku. Priprav olej a ked otvoríš uvidíš, či budeš liať prísadu alebo nie, prípadne v akom stave je to celé. |
Autor: | dado [ Str, 21.03.2007, 10:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Specifikacia oejov ATF, Dexron.... http://membres.lycos.fr/jmanche/chrysler/ATF.html? |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 21.03.2007, 11:45 ] |
Predmet príspevku: | |
biker píše: neviem ci mam LSD da sa to zistit bez otvarania difu? da sa to podla VIN kodu - ak tam niekto nieco nemenil ale ak mas vzadu D35 tak sa to da aj inak ![]() vytiahni ten gumeny stupel - zatku nalievacieho otvoru ak hned za nou uvidis velky kovovy valec - je tam LSD ak tam uvidis prazdnotu a niekde v hlbke kos so satelitmi - je tam otvorny dif alebo ak je LSD aspon trochu funkcny, tak zdvihni zadok auta, zarad neutral na pridavnej, a skus otacat jednym kolesom. Ak sa to druhe bude tocit suhlasne, alebo pojde velmi ztuha - je tam LSD ak sa to druhe kolo bude tocit naopak - je tam otvoreny dif |
Autor: | bacilpyrin [ Str, 04.06.2008, 19:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Mám si na niečo dať pozor pri kúpe olejového filtra? Závity sú vzhľadom na taliána asi normálne. |
Autor: | palo-cherokee [ Štv, 05.06.2008, 10:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: bacilpyrin píše: Mám si na niečo dať pozor pri kúpe olejového filtra? Závity sú vzhľadom na taliána asi normálne. No kupuješ podla typu auta tam by nemal byť problem vybrať z viacerých výrobcov, a tuším pre osobaky a naše afta je ten závit tuším rovnaký, sa mi zdá. XJ 2,1TD - Renault Motor a niektoré modely do 12/1990 majú závit olejového filtra M20 všetky ostatné majú závit 3/4 palca |
Autor: | biker [ Pia, 06.06.2008, 2:22 ] |
Predmet príspevku: | |
aj moj 4.0 1988 mal tusim M20x1.5 ![]() |
Stránka 1 z 14 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |