4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Úprava motora na Stroker http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=22110 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | Medvedev [ Pon, 23.01.2017, 20:02 ] |
Predmet príspevku: | Úprava motora na Stroker |
Čaute. Nikde sa veľmi nepíše o Stroker motoroch. Co všetko takáto uprava odnáša? Treba upravit aj prevodovku, napravy, kardany? |
Autor: | žucha [ Pon, 23.01.2017, 21:20 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Nadišiel tvoj čas navštíviť Kotrčku. |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 23.01.2017, 22:04 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
aký motor na aký výsledok chceš upravovať? úprava na "stroker" je vlastne zväčšenie zdvihu piestu (z anglického stroke = zdvih) takže stroker môžeš postaviť aj zo žigulíka (bežne sa to robilo ešte za socíku) častý kandidát na stroker je napríklad AMC 4.0 s kľukou z 258, vo výsledku 4,5 až 4,7litra (jeden napríklad behá Lubošovi z Tisovca v YJ) alebo small block ford windsor 351W po úprave s inou kľukou a piestami potom 390 cui (taký behá Remčovi v Broncu) ak ti ide o tvoju 5.9 (360) tak tá sa dá zahnať až na 416 ale to už je doť na hrane. 408 je zdravé maximum. Koníkovo to vieš vyhnať až na 600+ Ale počítaj s tým že sériová prevodovka to nezvládne, nápravy tiež nie |
Autor: | Medvedev [ Pon, 23.01.2017, 23:00 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 24.01.2017, 14:21 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Medvedev píše: O moj Jeep. A na tych 408 sa upravuje iba motor? no to je ťažké. ono je to tak že upravíš motor a zistíš že to nemáš kde využiť lebo prevodovka, nápravy, brzdy .... |
Autor: | Medvedev [ Uto, 24.01.2017, 18:07 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček. |
Autor: | indian [ Uto, 24.01.2017, 18:23 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
no to som zvedavy, ako to pojde, potom porovname ![]() keby si sa dostal na tych 400 konikov, bola by to pecka tu su nejake kity: https://www.summitracing.com/int/search ... lanced/yes http://www.campbellenterprises.com/eagl ... er-kit.htm http://www.hughesengines.com/TechArticl ... 932003.php |
Autor: | pampuch131 [ Uto, 24.01.2017, 18:44 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Paráda! Ty Peťo si na tom ako s koníkmi po úprave? |
Autor: | indian [ Uto, 24.01.2017, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
zatial stale bida. koniky pridu az po instalacii V8. ale aby to stacilo na stroknutu 5.9, bude treba este zopar uprav, ako vacka, hlavy, atd ![]() |
Autor: | Medvedev [ Uto, 24.01.2017, 19:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou ![]() Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. |
Autor: | Janciak [ Uto, 24.01.2017, 19:06 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Naaaa co zober vrtacku a vrtaj ![]() ![]() Uz tu bola podobna uprava realizovana na bronku takze mozne to je aj u nas na slovensku Uz to len zaplatit |
Autor: | indian [ Uto, 24.01.2017, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Medvedev píše: Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou ![]() Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie. cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade ![]() kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika.. |
Autor: | Medvedev [ Uto, 24.01.2017, 19:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
indian píše: Medvedev píše: Kity su fajn. Ale ako sa dostanes na obsah 6.7 napriklad. Treba to asi nejako prevrtat. A pochybujem, ze to spravis doma s vrtackou ![]() Tak mozno za pár rokov. Len tu nic o tom nieje poriadne popisane. A prekladat US fora je o nicom. co blaznis.. ved ti to palo vyssie presne popisal - zvacsi sa zdvih, nie vrtanie. cize piest bude chodit nizsie, tym sa zvysi objem. preto sa to vola stroker - stroke = zdvih kupis kit, a prehodis vnutornosti motora (kluka, ojnice, piesty), pripadne vstrekovace, atd.. a malo by to fachat. v tych kitoch mas vsetky vnutornosti uz prirpavene, staci to preskladat. v zasade ![]() kup kit, zanes to Palovi a mas to. Pripadne aj tu v BA poznam jedneho manika.. No to uz je lepsie. Som myslel, ze sa aj vŕta. Ked v popisoch majiu ze 6.7 . A nasavanie, zvody, vyfuk? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 24.01.2017, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
Medvedev píše: Neplanujem davat na auto nejake extra velke gumy. Tak napriklad ci tie 31" gumy by ustáli na napravach pri vykone cez 370 koni. Ak sa nemylim. A ci prevodovka 46Re by to vydrzala. Bežne jazdenie. Aj tak neplanujem auto rozbijat v terene. 99% jazdim po cestach. A 1% obcas vybehnem nejaky kopček. sériová 46RE znesie max 610Nm a cca 400HP. Na to je postavený aj hydromenič a flexplate. Bavíme sa o výkone na motore, nie na kolesách. Počítaj s tým že sklz výkonu je od 20 až do 30% Preto napríklad aj sériová 5.9 má síce písaný max krútiaci moment 475Nm ale reálne na zadných kolesách nameriaš max 400. To isté platí aj pre kone. Z tých 250 ti na kolesách skončí tak 180 Takže ak chceš 370 RWHP (na kolesách) tak motor musí mať od 450 splašených kobyliek nahor. A to už sériová neustojí nijak. S točákom je to rovnaké. Samozrejme ak sú kredity dá sa upraviť/prestavať tak aby to zniesla. No a zadná Dana35 (tuším tam máš 35ku prehodenú, či? ) už vôbec nie. pri takomto výkone je spodná hranica upravená oceľová D44, ale skorej by som šiel smerom 9inch, D60, 14bolt... ďalšie veci sú prídavka, brzdy, podvozok..... |
Autor: | PB-MYREC [ Uto, 24.01.2017, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | Re: Úprava motora na Stroker |
A s prevodovkou by bolo čo všetko treba? Alebo za akè ich vymeniť. S chladenìm nič nebude treba robiť. Niake prìdavne medzi chladiče? |
Stránka 1 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |