4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=24764
Stránka 2 z 2

Autor:  ancestors [ Štv, 14.12.2023, 15:16 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

A ešte sa chcem spýtať že či je normálne keď ručička teploty vody ide medzi 95-105°C? (100 Max 105 ukazuje na dialnici)

Autor:  efendi [ Štv, 14.12.2023, 16:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

ancestors píše:
A ešte sa chcem spýtať že či je normálne keď ručička teploty vody ide medzi 95-105°C? (100 Max 105 ukazuje na dialnici)


Ukazuje ti to v celziach?? alebo vo fareloch?? V celziach je to trosku vela ale vo fareloch nie :smt139

Autor:  ancestors [ Štv, 14.12.2023, 17:17 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

efendi píše:
ancestors píše:
A ešte sa chcem spýtať že či je normálne keď ručička teploty vody ide medzi 95-105°C? (100 Max 105 ukazuje na dialnici)


Ukazuje ti to v celziach?? alebo vo fareloch?? V celziach je to trosku vela ale vo fareloch nie :smt139


To netuším :lol: ale čo som sa dočítal inde tak že 100°C pri V8 není nič neobvyklé

A čo znamená na riadiacej páke O/D u jeepov? :-)

Autor:  pampuch131 [ Štv, 14.12.2023, 19:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

OD over drive keď ho stlačíš vypneš najvyšší prevodový stupeň,použiješ vtedy keď sa budeš len tak motať po okreskách80km/h,alebo budeš ťahať vozík

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 15.12.2023, 21:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

ancestors píše:
1. Pri prejazde nerovnosťami klepe čosi od spodu na pravej strane (asi čapy)
2. Svieti kontrolka motora (vraj kvôli plynu )
3. Mierne kolísanie otáčok keď stojím na semafore fakt len mierne sa hýbe ručička hore dole... môže to byť aj kvôli splyňovaču? Keď tam prepnem benzín tak to robí tiež...Alebo možno aj preto že je výfuk bez koncového tlmiča
4. Pri 130km/h trasie volantom asi kvôli protektorom ktoré má obuté
5. je normálne keď ručička teploty vody ide medzi 95-105°C? (100 Max 105 ukazuje na dialnici)



1. skôr tiahlo stabilizátora alebo horné uloženie tlmiča. keby klepali čapy, tak by sa to chovalo na ceste veľmi divne
2. čím skôr dať do poriadku. Ak je dobre spravené LPG, tak nemá čo svietiť. Ak nič iné tak aspoň vyblikaj chyby cez samodiagnostiku,
nech vieš na čom si.
3. môžu byť posunuté adaptivity kvôli lpg, vadný voľnobežák, tps...= diagnostika. Výfuk bez tlmiča tiež ni eje pri atmosférickom benzíne úplne správne riešenie. Jedine že by tam niekto spočítal a dal adekvátny rezonátor.
4. môžu byť pneu ale aj niečo iné
5. v tomto počasí ani moc nie. 105°C je max prevádzková v horúcom lete. Neviem čo to je za rok a či to má ešte visko alebo už hydrovetrák, tak alebo tak, skontrolovať chladenie. Vadné visko (ak tam je) zanesený chladič, problém s hydrovetrákom (ak tam je) atď....

Autor:  robin [ Sob, 16.12.2023, 13:50 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

Paľko :smt156

Autor:  ancestors [ Pon, 18.12.2023, 20:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

palo-cherokee píše:
ancestors píše:
1. Pri prejazde nerovnosťami klepe čosi od spodu na pravej strane (asi čapy)
2. Svieti kontrolka motora (vraj kvôli plynu )
3. Mierne kolísanie otáčok keď stojím na semafore fakt len mierne sa hýbe ručička hore dole... môže to byť aj kvôli splyňovaču? Keď tam prepnem benzín tak to robí tiež...Alebo možno aj preto že je výfuk bez koncového tlmiča
4. Pri 130km/h trasie volantom asi kvôli protektorom ktoré má obuté
5. je normálne keď ručička teploty vody ide medzi 95-105°C? (100 Max 105 ukazuje na dialnici)



1. skôr tiahlo stabilizátora alebo horné uloženie tlmiča. keby klepali čapy, tak by sa to chovalo na ceste veľmi divne
2. čím skôr dať do poriadku. Ak je dobre spravené LPG, tak nemá čo svietiť. Ak nič iné tak aspoň vyblikaj chyby cez samodiagnostiku,
nech vieš na čom si.
3. môžu byť posunuté adaptivity kvôli lpg, vadný voľnobežák, tps...= diagnostika. Výfuk bez tlmiča tiež ni eje pri atmosférickom benzíne úplne správne riešenie. Jedine že by tam niekto spočítal a dal adekvátny rezonátor.
4. môžu byť pneu ale aj niečo iné
5. v tomto počasí ani moc nie. 105°C je max prevádzková v horúcom lete. Neviem čo to je za rok a či to má ešte visko alebo už hydrovetrák, tak alebo tak, skontrolovať chladenie. Vadné visko (ak tam je) zanesený chladič, problém s hydrovetrákom (ak tam je) atď....



Ďakujem za odpoveď. Budem to riešiť čím skôr. Chladiaca zmes sa teraz menila lebo tam bola pekne stará prakticky z nej bola už len čistá voda a keď sa premeriavala tak bola len do -5°C po výmene je do -25°C ( samozrejme veľa vody zostalo ešte v motore a preplach do konca roka už nestihnem). Teraz drží teplotu 90-95°C a vyššie nejde.
Benzínové trysky sú pravdepodobne zanesené keďže na benzíne to ide dosť zle ale čím viac jazdím na benzíne tým sa to zdá byť lepšie. Zjavne predchádzajúci majiteľ jazdil len čisto plyn. Každopádne ak nepomôže jazda na benzíne tak vstreky sa budú musieť dať vyčistiť. Čoskoro budem mať aj diagnostiku tak uvidím čo za chyby ukáže.

Autor:  ancestors [ Pon, 18.12.2023, 20:41 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

palo-cherokee píše:
ancestors píše:
1. Pri prejazde nerovnosťami klepe čosi od spodu na pravej strane (asi čapy)
2. Svieti kontrolka motora (vraj kvôli plynu )
3. Mierne kolísanie otáčok keď stojím na semafore fakt len mierne sa hýbe ručička hore dole... môže to byť aj kvôli splyňovaču? Keď tam prepnem benzín tak to robí tiež...Alebo možno aj preto že je výfuk bez koncového tlmiča
4. Pri 130km/h trasie volantom asi kvôli protektorom ktoré má obuté
5. je normálne keď ručička teploty vody ide medzi 95-105°C? (100 Max 105 ukazuje na dialnici)



1. skôr tiahlo stabilizátora alebo horné uloženie tlmiča. keby klepali čapy, tak by sa to chovalo na ceste veľmi divne
2. čím skôr dať do poriadku. Ak je dobre spravené LPG, tak nemá čo svietiť. Ak nič iné tak aspoň vyblikaj chyby cez samodiagnostiku,
nech vieš na čom si.
3. môžu byť posunuté adaptivity kvôli lpg, vadný voľnobežák, tps...= diagnostika. Výfuk bez tlmiča tiež ni eje pri atmosférickom benzíne úplne správne riešenie. Jedine že by tam niekto spočítal a dal adekvátny rezonátor.
4. môžu byť pneu ale aj niečo iné
5. v tomto počasí ani moc nie. 105°C je max prevádzková v horúcom lete. Neviem čo to je za rok a či to má ešte visko alebo už hydrovetrák, tak alebo tak, skontrolovať chladenie. Vadné visko (ak tam je) zanesený chladič, problém s hydrovetrákom (ak tam je) atď....


A čo sa týka toho tlmiča výfuku tak ten našťastie mám hodený v kufri tak ho tam hodím späť.......A čo sa týka jazdy Benzín/LPG tak budem jazdiť na 3 nádrže plynu 1 nádrž benzínu.

Autor:  Luther [ Uto, 19.12.2023, 3:22 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

Nalej do toho benzínu niečo, napr. BG 44K, nech sa prečistia trochu tie vstrekovače.

Autor:  ancestors [ Uto, 19.12.2023, 13:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

Len to musí ísť do prázdnej nádrže nie? Či môžem aj teraz ?

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 19.12.2023, 14:11 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

ancestors píše:
Len to musí ísť do prázdnej nádrže nie? Či môžem aj teraz ?



naopak, do skoro plnej

Autor:  Luther [ Uto, 19.12.2023, 19:04 ]
Predmet príspevku:  Re: Kúpa Grand Cherokee WJ 4.7 + LPG...

Najlepšie sa “to” rozmieša keď naleješ do prázdnej nádrže a dotankuješ. Ale môžeš to tam šupnúť a dotankovať koľko vojde. Osobne keby som mal nejaký problém už, tak natankujeme max polovicu nádrže, nech je koncentrácia vyššia.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/