Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 19:48
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 315 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Ďalší
 Jeep - stav Select Track-u 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ok, aj vlk je celý aj ofca sýta. :-D

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 15.11.2006, 18:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak to cez víkend pojdem poriadne pozreť,ale čo keď tam ten štítok nebude,podla čoho to potom zistím?Je nejaké značenie ej priamo na obale prevodovky?


Str, 15.11.2006, 23:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak nenájdeš žiadny štítok rozlíšiš to opticky:

AX5 má hore prírubu na šalpáku odsadenú smerom dohora:
Obrázok

AX15 ju má zarovnanú:
Obrázok

Alebo aj sám vidíš dalšie rozdiely.....

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Štv, 16.11.2006, 7:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak som dnes ležal pod autom a prevodovka tam je AX 15 a rozvodovka NP 231 sa mi vidí :roll:


Sob, 18.11.2006, 13:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som tiež dnes celý deň ležal pod autom. SelecTrac mám namontovaný. Keby nie toho posratého motora tak skáčem od radosti...ale takto mám náladu pod psa. Bol tam jeden problém s ktorým som nerátal. Musel som prehodiť aj vstupné ložisko. Obávam sa, že bude treba prehodiť aj ten ozubený veniec reduktora nalisovaný vo veku. Uvidím či to bude hučať. Zajtra chcem pripojiť kontrolky FullTime a PartTime.

AX15 má bezpečne 23drážkový výstup. :wink: :D

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Sob, 18.11.2006, 17:17
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pocuvaj diesel nechcem rypat ale ..... radsej nic....drzim palec

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Sob, 18.11.2006, 19:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ludo píše:
pocuvaj diesel nechcem rypat ale ..... radsej nic....drzim palec


viééém, viééém, vylepšovať pokazené auto je na hlavu. Lenže tento víkend bol určite posledný, cez ktorý som to mohol realizovať. Keby som na to rezignoval, tak celú zimu behám so stuhnutou viskospojkou. Stále predpokladám, že ten motor postavíme na nohy.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Sob, 18.11.2006, 19:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bol som znovu pozerať ten Selec trac a som z toho jeleň,ako to bude pasovať,keď to je z automatu.Na mojej je vidieť tie matice ako sa to uchytáva,ale na tom automate som to nevidel :shock: a to budem musieť aj ja meniť to ložisko??? :( a čo všetko treba zdemontovať,aby som nerobil zbytočné úkony? :oops:


Sob, 18.11.2006, 19:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A bude treba zdemontovať celú prevodovku,alebo bude stačiť len rozvodovku???


Sob, 18.11.2006, 19:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko píše:
A bude treba zdemontovať celú prevodovku,alebo bude stačiť len rozvodovku???


Neboj, bude pasovať, ak ten selectrac má 23 drážkový vstup. Automaty na jeepoch majú rovnakú prírubu pre rozvodovku ako manuály. Stačí dať dole len tú rozvodovku. Treba dať dole oba kardany, Odpojiť náhon tachometra, čidlo režimov, vytlačiť radiacu tyčku z oka, demotovať plasty okolo šalpáky, demontovať šalpáku aj s takým vekom oklo, cez tú dieru sa dostaneš k vrchným dvom zo šiestich šrobov držiacich rozvodovku o prevodovku. Zvyšné štyri dáš dole zospodu. Na XJ som nemusel dať dole priečnik na ktorom leží prevodovka. Na ZJ som musel aby som sa dostal k najspodnejšiemu zo šiestich šrobov.

Ložisko som musel meniť len preto že som mal obe rozvodovky rozhodené a prehadzoval som vstupné hriadele kvôli tým drážkam. Pritom som zistil že na selectracu bolo širšie ložisko než na qudratracu a tomu zodpovedal aj malý rozdiel na vstupných hriadeloch. To ale ty asi nebudeš musieť robiť.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Sob, 18.11.2006, 20:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no už sa neviem dočkať kedy ju budem zmontovávať z toho Jeepa :twisted: len aby sa neposralo počasie,lebo to je vonku na zahrade :(


Sob, 18.11.2006, 20:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chlapci,taky přihodím,co o tomhle vím. jelikiož mám Quadratrac-II,tak mě předělání na Selec Trac zajímá. Ve světě to dost řešej ale nejsou na to nikde jednoznačný vysvětlení rozdílů mezi samotnejma rozdělovkama.
U XJ je to trochu jednodušší. Tam je základní rozdíl mezi počtem drážek.21 nebo 23. Dělení bylo někdy kolem roku 90-91. Dýlky hřídelů jsou stejný ale nejde přehodit jen vtupní hřídel mezi modelama do 94 a od 94+. Do roku 94 vyráběly rozdělovky New Proces(NP označení) od 94+(nebo tak nějak) je výroba pod označením New Venture (NV). Vše prý vypadá stejně ale je lehce změněn profil ozubení. Prý to jde i přehodit ale převodovka pak ječí a dojde ke zničení. Takže na tohle bacha!

U ZJ je to ještě komplikovanější,neboť tam jsou dvě různý dýlky vzt. hřídelů a samozřejmě ta změna v modelu zubů.
Zatím nejlepší rada,jakou 242 rozdělovku koupit je, co nejblíž roku výroby,jako valstní auto,kam má přijít. Obzvlášť dávat bacha u aut kolem roku 94-95,tam bejt dvakrát obezřetnej aby ste nekoupil něco zbytečně.
Vztupní hřídel(různý dýlky) s Commandtracu nebo Quadratracu se dá vložit do Selectracu ale jen pokud je stejnej model ozubení.

Možná jsou tam někde drobný nepřesnosti ale podstaný je,že to není jen tak to přehodit. Sice příruby seděj ale v těch vztupních hřídelých je to složitější. Nejjistější je,vyndat svojí současnou rozdělovku,přesně oměřit vtupní hřídel a pak schánět vhodnej Selec Trac.
Na www.nagca.com je to častý téma.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 20.11.2006, 11:03
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Přidám tenhle odkaz. http://www.nagca.com/forum/viewtopic.php?t=26048

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 20.11.2006, 13:32
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dá sa vymeniť aj ten velký ozubený veniec reduktora, ktorý je súčasťou veka kôli rozdielnym tipom ozubenia? Veniec tam drží pérovka a predpokladám, že je tam len za tepla nalisovaný. A je ešte rozdiel v ozubení náhonu tachometra. Staršie tipy majú šneka priamo na výstupnom hriadeli. Novšie majú šneka na plastovej manžete, ktorá je nasunutá na výstupnom hriadeli.

PS: Harley, čo to máš s tou placentou v podpise? :lol: :P

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 20.11.2006, 18:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No páni ste ma teda nepotešili :( tak sa mi zdá,že som sa zase tešil zbytočne :cry:


Pon, 20.11.2006, 22:14
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 315 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: