Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Jeep - stav Select Track-u
Autor |
Správa |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
diesel píše: PS: Harley, čo to máš s tou placentou v podpise?
Myslýš tohle?: že obsah ničím nenahradíš?
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 21.11.2006, 11:42 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Harley píše: diesel píše: PS: Harley, čo to máš s tou placentou v podpise? Myslýš tohle?: že obsah ničím nenahradíš?
...niekedy sa dá rozumom.
Inak práve ja som narazil na konflikt rôznych generácií ozubenia reduktora. SelecTrac mám ročník 89 a QuadraTracII OD ročník 98. Keď som strčil vstupný hriadel aj s reduktorom Quadratracu do ozubeného venca Selectracu a točil s tým, bolo to hlučné. Pravdepodobne po zložení a namontovaní by to bolo to jačanie, ktoré spomínal harley. Lenže keď som z Quadratracu použil len vstupný hriadel a v ozubenom venci ponechal reduktor Selectracu, tak to bolo tiché ako vzájomne kompatibilné časti. Po zložení a namontovaní, žiadne jačanie ani pazvuky. Zaujmavé je že naopak vstupný hriadel zo Selectracu mi do reduktora Quadratracu ani nešiel vsunúť. No som zvedavý či takéto psie kusy ten moj transplantát prežije. Spočiatku častejšie vymením olej...možno sa to opracuje navzájom.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 28.11.2006, 19:48 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Tak som tie zuby rátal asi 5 krát a je ich 21 takú smolu som nečakal...
|
Uto, 28.11.2006, 23:32 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: Tak som tie zuby rátal asi 5 krát a je ich 21 takú smolu som nečakal...
Žiadnu paniku. Čaká ťa len "trošku" viac roboty, než malo byť. Netreba sa toho báť. Mne tiež po prvom zložení SeleTracu zostala na stole ležať jedna pérovka. Len si na to vyčleň niektorý víkend.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 29.11.2006, 7:38 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
aaa - Diesleko nahodil Selectrac Tak gratulujem.
Som kua zvedavý, čo za spotrebu zasa napíšeš. Mám taký pocit, že o to, čo tebe žerie menej, žerie mne viac!
2Jacko: pohoda, klídek. Polož ich vedľa seba a pomaly šróbuj. Presne ako píše Diesel
|
Str, 29.11.2006, 11:10 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Diesel,dávej určitě vědět postřehy,moc mě to zajímá! Moje vizkospojka už nemaká jak má a pomalu se blížím k chvíle,kdy asi příjde výměna za 242.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Str, 29.11.2006, 11:31 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
palo-cherokee píše: Polož ich vedľa seba a pomaly šróbuj.
...len zase nie moc blízko aby sa ti nepomotali črevá.
2Palo: jj, užívam si Selectracu plnými dúškami. Dnes natankujem po hrdlo a ide sa merať. Len furt chodím s napnutými ušami na prasknutie, čo som neustále v strehu zachytiť včas podozrivé zvuky či už z toho VMka alebo 242ky. Riešim ešte takú "kozmetiku", že ako prehovoriť informačný panel aby pri 2WD svietili zadné kolesá. (nemám palubný počítač ale len IP) Rusáci píšu, že treba nejaký kábel prerušiť a nejaký spojiť. Ale zatial som z toho moc nezmúdrel. Na 242ke mám dva konektory tie som pripojil správne a pekne sa mi rozsvecuje Fulltime a Parttime, a zasvietia všetky štyri kolesá. Ale na 2WD všetko zhasne. To sú problémy, čo?
2harley: samozrejme keby niečo prdlo, tak dám vedieť.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 29.11.2006, 13:31 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
diesel píše: . Na 242ke mám dva konektory tie som pripojil správne a pekne sa mi rozsvecuje Fulltime a Parttime, a zasvietia všetky štyri kolesá. Ale na 2WD všetko zhasne. To sú problémy, čo?
no ja mám síce XJ ale mne na 2WD nesvieti nič. A na 4 WD mi svieti stále iba oranžové Parttime, aj keď zaradím Full. Zatiaľ som to neriešil.
problém je, že mne idú do spínača na prevodovke len 2 dróty a mali by byť 3.
A zatiaľ tam mám spínač z 231, lebo ten 242 - kový bol vadný.
Takže ak niekto má...
|
Str, 29.11.2006, 14:37 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Ja mám na 242 tiež len dva drôty. Na 249 boli štyri...neviem načo, veď svietila len redukcia. To je očividne chystané na 242ku ale štvorkontaktovú. ...šak ja na to prídem...
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 29.11.2006, 17:05 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
diesel píše: Ja mám na 242 tiež len dva drôty. Na 249 boli štyri...neviem načo, veď svietila len redukcia. To je očividne chystané na 242ku ale štvorkontaktovú. ...šak ja na to prídem...
Húúúš son na to prišiel. Po snorení kade-tade som zistil, že spínač 242 pre ZJ mal 4 dróty a pre XJ iba 2
rozdiel je vraj v tom, že na ZJ je aj kontolka na 2WD a na XJ nieje.
tu je to tiež a aj s popisom:
http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/xfer_switch.htm
|
Str, 29.11.2006, 20:19 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Myslíš, že štvordrótový spínač bude fungovať v SelecTracu, ktorý mal pôvodne dvojdrótový?
edit:došlaka, až teraz som si všimol tej fotky dole: http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/encycl ... /index.htm
tam sa píše, že je tam použité púzdro skrinky 249(s ozubeným vencom reduktora) a črevá so zvyšnými deklami 242ky. ...že som to neporovnal, keď som ich mal obe rozobraté. To by riešilo problémy s rozličnými generáciami ozubenia redukcie. Takisto by mohol fungovať to štvorpólové čidlo režimov. Na tej fotke vidno jak čidlo 249 na púzdre tak aj čidlo 242 pri výstupnom veku. To by znamenalo prehodiť aj kulisu radenia. To to mám zase rozobrať???
harleeeeeyyyyy, nechceš to overiť tyyyyy????? Vraj sa to týka jeepov s motormi 5.2. Podla mna aj 5.9. Žeby tie mali dlhší vstupný hriadel alebo zosilenú redukciu?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 29.11.2006, 20:49 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
no takto nejako vyzerala keď som ju zdemontoval:
|
Štv, 30.11.2006, 0:45 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
a takto vyzerá teraz ešte to nejako namontovať...
|
Štv, 30.11.2006, 0:53 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: no takto nejako vyzerala keď som ju zdemontoval:
To vyzerá skôr ako čerstvá vykopávka než rozvodovka.
Majitel sa s tým asi dobre bahnil.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 30.11.2006, 7:36 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Parada Janči to už vyzera lepšie, a sobotu som u Teba jak na koni dufam že neskape heh
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 30.11.2006, 11:00 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|