4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Jeep - Olej do serva
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=3327
Stránka 1 z 5

Autor:  pal [ Pon, 07.01.2008, 23:26 ]
Predmet príspevku:  Jeep - Olej do serva

Dalsia vec ma trapi - servo. Piska a knuci, reaguje dost trhano.
Menil som napln za OT HP32, v mojom aute frci no problem. Neviem ci by to mohlo byt v tom. Aj system som riadne preplachol.
Ma napadlo , mozno korozia. Servo bolo rozpojene mozno az 3 roky...

ufikol som to na zvlášť tému, lebo sa to zvrhlo na servo
diesel

Autor:  dindaj [ Uto, 08.01.2008, 1:29 ]
Predmet príspevku: 

Mne to robilo to iste.Vypustil som zlty Madit a nalial cerveny a servo ide ako nikdy.

Autor:  pal [ Uto, 08.01.2008, 1:42 ]
Predmet príspevku: 

Ten cerveny je tiez nejaka varianta hydraulickeho oleja? popripade oznacenie nevies?

Autor:  dindaj [ Uto, 08.01.2008, 1:46 ]
Predmet príspevku: 

Dostal som to v PET flaske.Je to do hydrauliky kombajnov.Viem ho zohnat.

Autor:  dado [ Uto, 08.01.2008, 6:50 ]
Predmet príspevku: 

Len tam nenalej nieco do automatu. Radsej kup normalny PSF u "wisentala".

Autor:  Harley [ Uto, 08.01.2008, 10:00 ]
Predmet príspevku: 

olej ufčitě ten předepsanej,PSF, ale pískání bych viděl v zavzdušnění systému. Někdy se odvdušní sám a rychle někdy je třeba to udělat. Když budeš jezdi se zavzdušněným servem,tak ho zadřeš.

Autor:  ludo [ Uto, 08.01.2008, 12:30 ]
Predmet príspevku: 

mam skusenost..OMV kvalapina do automatov aj serv....mam to tam 40 000 km..netecie a ide oako hodinky

Autor:  Harley [ Uto, 08.01.2008, 12:41 ]
Predmet príspevku: 

:roll: :roll:

To je furt dokola! To že je do serv a automatů znamená,že je do serv,který jsou konstrukčně pro automatovej olej. Jeep je na PSF a to není olej do automatů.Na každým oleji do automatů máš napsáno,že je i do posilovačů řízení. Jen tam už není dopsáno,že jen do těch,který to umožňujou.
Nejde o to jestli to poteče ale že kurvíš servo a převodku řízení,který na to nejsou stavěný.PSF je diametrálně a už od pohledu jinej ,ač hydraulickej, olej.Je hustší a nemá v sobě agresivní přísady proti usazování kalů a přísady které brání klouzání spojek v automatu.

Je to asi takovej rozdíl jako nalejt převodovej olej do motoru.

Autor:  ludo [ Uto, 08.01.2008, 15:03 ]
Predmet príspevku: 

Harley ..ja rozumiem.....iba pisem, ze tento druh mi fici viac ako rok....a 40 000km..ked som auto kupil bola prazdna otecena nadobka...ako som dal ten OMV netecie a funguje..tot vsjo...

Autor:  pal [ Uto, 08.01.2008, 19:42 ]
Predmet príspevku: 

Harley, ja jazdim na OT HP32 a no problem. Preto to vidim v tom zavzdusneni. Ako sa to ovzdusnuje? nemam predstavu...

Autor:  biker [ Uto, 08.01.2008, 21:40 ]
Predmet príspevku: 

zdvihni predok auta-kolesa vo vzduchu-to aby sa ti lahko otacal volant. s NEnastartovanym motorom otacaj volant z dorazu do dorazu. asi 10-15 krat. hladina v serve bude spenena. nechaj to ustat a mozes startovat a vozit sa :wink:

Autor:  Harley [ Str, 09.01.2008, 10:55 ]
Predmet príspevku: 

Radši 20X 8)

Říká manuál :D

Autor:  pal [ Str, 09.01.2008, 18:11 ]
Predmet príspevku: 

Hehh, najskor som si myslel ze si robis srandu Biker, ale ked to uz aj Harley napisal :) Zajtra vyskusam a pochvalim sa.

2Harley, este niesom doma, zajtra nafotim a poslem... :)

Autor:  pal [ Sob, 02.02.2008, 0:34 ]
Predmet príspevku: 

uz neviem rady stym servom. Ovzdusnil som, pocul som vzduchovu bublinu ako vrazila do nadrzky. Ale pochvile chodu opat vrzga. Aj hladina v nadrzke sa zdvyhne. Spenena. Ovzdusnim znova a klesne. AJ olej som uz zamenil za cerveny, ale jeto Mobil ATF220 tusim. VYzera ze chyta niekde vzduch. Saciu hadicu som preEskapaskoval na spojoch, a stale. Nemoze to byt tou kvapalinou? Mne na XJ frci obyc. OT HP32 no problem.

Autor:  dado [ Sob, 02.02.2008, 11:22 ]
Predmet príspevku: 

Asi pomoze jedine, vybrat rozmontovat, vycisti, vymenit kadejake gumicky, zlozit .... a hlavne nenaliat ATF.

Stránka 1 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/