4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
SYE home http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=4046 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | PEŤO [ Pia, 14.03.2008, 15:03 ] |
Predmet príspevku: | SYE home |
Kedze to SYE niekto povazuje za zbytocne ale niekto za nutne, a nakolko vsetko trva dlho nez sa to dokotula z USA domou, a cestou cez velku mlaku to zdvojnasoby svoju cenu tak som sa rozhodol nieco s tym urobyt. Na internete som po dlhom hladani objavil moznost to zvladnut doma a tak som sa do toho pusti. Ked to clovek vidi na fotkach tak to nevyzera tak zlozito, akurat to chce riadny nadych ked sa flexa zacina zakusavat do vystupnej hriadele, kde mi preslo hlavou ze aka pakaren ma caka ked som nieco zle pochopil a nedajboze odmeral. Takto to vyzera pred zaciatkom ![]() Takto som ju ufikol ![]() Tento pripravok som si dal urobyt aby som vrtal v strede hriadela. Je to zbytok z urezaneho kardanu, a vnutri prevrtana vlozka [img=http://www.4x4club.sk/pictures/files/xpt5rjiv2ow8o5viym6d_thumb.jpg] Vrtanie a rezanie zavitu jedine coho somsa obaval bolo zalomenie zavitnika, takze opatrne [img=http://www.4x4club.sk/pictures/files/swq6njmrgro8gi20t2pz_thumb.jpg] [img=http://www.4x4club.sk/pictures/files/15vueunnqk6watfmqlq1_thumb.jpg] Skratena cast toho kardanu, a z toho co ostalo ten pripravok [img=http://www.4x4club.sk/pictures/files/rofmuezvdm9el2yuqj95_thumb.jpg] No a tu je priruba ktoru som si dal urobit aj z guferom. uz len vyskusat ci vsetko pasuje, zasilikonovat zasrobovat a hotovo. [img=http://www.4x4club.sk/pictures/files/qjrlxjwc5y4j17yckzzi_thumb.jpg] Tak vysledok vydite, ako to bude fungovat uvidim v lese. Cele ma to stalo nieco do dvoch litrou, a trochu strachu. |
Autor: | pal [ Pia, 14.03.2008, 15:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Parada, no takto nejako som to uvazoval aj ja poriesit, len, ako budes dvokriz nahadzovat na ten vystup z prevodovky? Jedine na mieste nalisovat krize. Len si neviem predstavit to vylisovavanie taksito nechapem preco bolo potrebne skracovat vystupovy hriadel. Iba koli tomu pripravku? Ak mas linku, tak hod prosimta. |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 14.03.2008, 16:19 ] |
Predmet príspevku: | |
pekne pekne inak povedané, Hack n´Tap SYE ala Go Jeep |
Autor: | MARTINO [ Pia, 14.03.2008, 16:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Paco neviem či Ti pomože ,ale skus pozriet aj tu ,možno Ta niečo zaujme : http://www.off4x4.sk/ //maš tam sekciu ,,Naše prace,, a na 2 strane je Wranik,, // |
Autor: | dado [ Pia, 14.03.2008, 19:00 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: taksito nechapem preco bolo potrebne skracovat vystupovy hriadel. Iba koli tomu pripravku? Kvoli vacsiemu namahaniu hriadela, aj kvoli dlzke noveho kardana. |
Autor: | diesel [ Pia, 14.03.2008, 19:13 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: Len si neviem predstavit to vylisovavanie. to ani ja, leda žeby sa ten upevňovací šrób dal povoliť v zloženom stave a tak celý kardan vytiahnuť z tisíchranu. |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 14.03.2008, 19:23 ] |
Predmet príspevku: | |
onedlho to budeme riesit aj my a tiez nie s origo kitom a takisto nie dvojkrizom bude sa v spolupraci s odbornikmi na kardany vyrabat specialny kardan a ak sa osvedci, tak bude riesenie pre vsetkych co maju problem s rovnobeznostou vstupu a vystupu a s vibraciou atd... na prevodovke v podstate len zablokujeme povodny vysuv |
Autor: | PEŤO [ Pia, 14.03.2008, 22:25 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: Ak mas linku, tak hod prosimta. http://www.go.jeep-xj.info/HowtoSYEconversion.htm |
Autor: | pal [ Sob, 15.03.2008, 0:02 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() troska offtopic, ale: pri velkom podskoceni, popr. vyveseni napravy mi uz zacal kardan v krizoch buchotat. Aj ked som ho mal na unasaci od rozvodovky pribruseny, aj tak mi nestacil. Mal som doma kardan z XJ 2.1td, pricom ten mal na unasaci vzdialenejsie diery pre kriz. t.j. dovoluje omnoho vacsie vyuhlenie kardanu ako ten zo 4.0 . Tak som zamenil unasac - mam po probleme. Si myslim ze by niekomu taktiez mohlo pomoct vyriesit velky uhol kardanu. |
Autor: | PEŤO [ Sob, 15.03.2008, 7:46 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: tunak je SYE kit. Kardan uz pouzijes normal zpredu po uprave. Cena viac nez dobra. http://www.performanceoffroadcenter.com ... cts_id=153 ![]() |
Autor: | Harley [ Sob, 15.03.2008, 9:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Koho zajímá technickej význam SYE ,tak si může přečíst tuhle debatu. nevšímejte si diskuzí kolem Rada ale jen čistě tomu SYE.Je tam toho dost vysvětlenýho. http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... c&&start=0 |
Autor: | pal [ Sob, 15.03.2008, 10:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Podla mna nema SYE bez dvojkriza vyznam. Klasicky kardan si predlzis maximalne o 5cm. Preto som ti pisal zes to asi zle pochopil. Na tvojom mieste by som si zadnu napravu este raz preladil pre dvojkriz, ked si uz SYE poriesil. Vysledok bude stat zato. A navyse by som aj ja rad nieco dvojkrizove dozadu poriesil, tak som zvedavy ako ti to bude fachat ![]() |
Autor: | PEŤO [ Sob, 15.03.2008, 21:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Mislim ze na kardane ktory ma dlzku okolo 50cm ma predlzenie o 5cm urcite vyznam. Kardan z dvojitym krizom nehovorym ze nie ale vsetko chce svoj cas, ale osobne si mislim ze ho potrebovat nebudem. Ale toto vsetko nase taranie je zbytoce, vsetko sa ukaze az pri pouzivani. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |