Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Autor |
Správa |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
chcem sa spytat na vase nazory na chip tuning od firmy ABC......je moznost preprogramovania s tym ze sa zvysi vykon o 30 koni..a krutak o 65 Nm...uznam ze to vlastne nie je treba,ale skor ma zujima ci je to naozaj iba o vyhodach....napada ma napriklad prevodovka....je na to stavana???diki
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Uto, 23.01.2007, 18:47 |
|
|
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
ak je to na ten V8, tak podla mna musi byt prevodovka v pohode. je to tak 15% krutaku navyse ,ze?
okrem par automatov znicenych tahanim, som nepocul zeby sa dali prevodovky v jeepoch strhat, maju asi rezervy.
zpevni silenbloky a mozes gumovat
pri akych otackach su tie zisky? ..skor aby tam to neboli niekde o moc vyssie
|
Uto, 23.01.2007, 19:53 |
|
|
Xader
|
O tej firme ABC som v zivote nepocul ...
Skor by som isiel do overenych uprav RJ od firiem co maju nieco za sebou...
Napriklad GX Tuning , ale ja osobne odporucam MM Racing - odskusane...
Ale o chipe do tvojeho V8 by som neuvazoval ... viem , ze vykonu nikdy nie je dost a casom clovek chce viac, ale treba si to zvazit ci to stoji za to.
Tych cca 10-20 tisic za chip mozes investovat do podvozku a zdvihnut ho napriklad o 2" lift
|
Uto, 23.01.2007, 20:15 |
|
|
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
zvýšení výkonu je po úpravě o 30PS, kroutící
> > moment +65Nm
> > a spotřeba se pak sníží po úpravě v průměru
> > o -1.4 litru
no to je vsetko co tam o tom je....ono existuje tento motor vo verzii oerland oznaceny ako HO High output,kde sa mi zda ze to je podobne...a zrejme tiez iba elektronika...neviem...
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Uto, 23.01.2007, 20:16 |
|
|
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
inak +65 Nm to uz musi byt citit aj pri takom velkom motore
|
Uto, 23.01.2007, 20:21 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
keď ma niečo len pozitíva tak mi je to jaxi hneď podozrivé. A čo zníženie životnosti? Vždy si hovorím...ak by to bolo také úžasné bol by to predsa inplementoval sám výrobca auta. Vidím v tom silnú paralelu v pretaktovaní procesorov v PC či už zvýšením FSB alebo násobičom. Vždy tých pár MHz navyše si časom odnesie životnosť dosky alebo procesora. ...vlastná skúsenosť. Aj keď s tou životnosťou u PC je to relatívne...každé delo po dvoch rokoch je pomalý šrot.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 23.01.2007, 20:24 |
|
|
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
tiez si myslim ..urcite to ma aj negativa.. ta spotreba sa mi zda podozriva a tiez som videl nachipovanu bruchoplazku ktora blbo startovala v zime.. no a ked ten vykon bude vo vyssich otackach ako normal max. tak to je jasne o zivotnosti. potom zalezi len na uhle pohladu
|
Uto, 23.01.2007, 20:30 |
|
|
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
chlapi..vykaslal som sa na to....diki za nazory...
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Pon, 19.02.2007, 12:31 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
diesel píše: keď ma niečo len pozitíva tak mi je to jaxi hneď podozrivé. A čo zníženie životnosti? Vždy si hovorím...ak by to bolo také úžasné bol by to predsa inplementoval sám výrobca auta. :
Nemusí to bejt pravidlo. Když budu mluvit o kvalitním,profi tuningu,tak všechno se dá dosáhnout. Větší výkon,větší krouťák,nižší spotřeba a stejná žívotnost.
A výrobce to nemontuje s jednoho prostýho důvodu. Je to moc drahý a navýšilo by to cenu výrobku. Navíc je omezenej mnohem přísnějšíma pravidlama,než nějaký tunigový výrobce a nebo i jeho dvorní tuningovej výrobce.
Auta,který vyrábí sériově,musí krom přísnejch emisních předpisů,taky splňovat požadavky širokýho spektra uživatelů na styl užívání. A ten průměr je pak přenesen do, třeba programu zapalování.
Každý tovární zapalování,nebo řídící jednotky jsou to nejjednodušší a nejprosčí,co může vozidlo pro provoz mít.Kvůli emisím jsou motory vyhnány na pokraj chudosti směsi a to je pro motor vražda.
Né nadarmo má každá velká automobilka ještě vlastní tuningovou odnož,která po příslušným příplatku doladí to,co sestrojil robot na lince.
Pak jsou i nezávislý firmy,který vůbec nejsou vázáni emisníma předpisama a mají otevřenej prostor pro optimální naladění motoru a ti pak opravdu můžou dosahovat obrovskýho nárustu výkonu,při zachování spotřeby(ba i nižší!) a stejný životnosti.
Životnost je velice relativní pojem. Pokud natuním auto a zvednu mu radikálně výkon a ten výkon budu 100% využívat,tak asi mu životnost zkrátím,než když nějakýho chcípáka nebudu ani pokušet.Pokud ale stejně natuněný auto budu nadále používat stejným způsobem jako sériovku,tak životnost bude stejná a je-li v běžným provozním spektru vyšší kroutící moment,tak životnost se zvýší,neboť nebudu nucen auto pro dosažení konkrétní akcelerace tolik točit.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 19.02.2007, 12:58 |
|
|
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Harley absolutny suhlas...ja som to nechal zatial tak,pretoze som si uvedomil ze stym suvisi vela veci....preprogramovanie elekroniky motora chapem,ale neviem ako by na to reagovala prevodovka...neradila by v inom rezime?Ked sa zmeni tocak ,tak by zrejme radila pri inych rychlostiach...s tym suvisi zasa funkcia tempomatu....pri manuali by som do toho siel odvaznejsie..
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Pon, 19.02.2007, 13:07 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
To patří k tomu! Řídící jednotka převodovky je součástí ŘJ motoru.Tyhle dvě věci spolu musí komunikovat a tak profi tuning musí ovlivnit i řazení automatu.
To beru jako samozřejmost.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 19.02.2007, 13:30 |
|
|
detonatorman
Učeň
Registrovaný: Pon, 25.12.2006, 14:31 Príspevky: 76 Bydlisko: nove zamky
|
_________________ grand cherokee WH 2008 3.0CRD black metallic
|
Str, 21.02.2007, 11:30 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Já se o to nezajímám ale jelikož řízení převodovky je součástí řízení motoru,tak čipy na úpravu motoru by tohle měly obsahovat a úprava motoru ovlivní i řazení.
třeba čipy od Jet tohle maj v sobě:
http://www.autotrucktoys.com/jeep_grand ... C2090.aspx
nebo ještě lepší tohle:
http://www.autotrucktoys.com/jeep_grand ... C2090.aspx
A to bylo jen to první,co mě napadlo.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Str, 21.02.2007, 14:41 |
|
|
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Harley..docela by ma to zaujimalo...mas s tym skusenost?? mam na mysli montaz ,skusenosti s prevadzkou??Popripade sposob nakupu??
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Str, 21.02.2007, 15:44 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Bohužel,ani jedno. Ale když s přečteš FAQ co jsou pod tím,tak takhle registruju názory uživatelů ve světě.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Str, 21.02.2007, 15:48 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|