4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Co na to poviete?
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=8145
Stránka 1 z 3

Autor:  Leona [ Str, 17.06.2009, 9:42 ]
Predmet príspevku:  Co na to poviete?

..najblizsie si dam montovat uz len tento podvozok :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=rFylP-fRXDI

Autor:  Andrej [ Str, 17.06.2009, 9:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Co na to poviete?

:-D :-D :-D

no chceš byť nezávislá :smt126

ako masirka dobre asi s apanovi delalo blbo v náklonoch. Mi to cele pripadá docela subtílne, netvrdím že nie funkčné ale trochu nepraktické, neviem čoby to povedalo v MOAB pri triále medzi šutrami ako by stíhal náklonovať :-D

Skor prerobil JK na štíl big foot :-D

Autor:  Leona [ Str, 17.06.2009, 9:53 ]
Predmet príspevku:  Re: Co na to poviete?

Andrej píše:
neviem čoby to povedalo v MOAB pri triále medzi šutrami ako by stíhal náklonovať :-D

Skor prerobil JK na štíl big foot :-D

..myslim ze s takym autickom by si sa nikam neponahlal a vychutnaval by si si kazdy okamih..... :-D

Autor:  diesel [ Str, 17.06.2009, 9:56 ]
Predmet príspevku: 

tak tak, technická rarita. Niekedy by to človek velmi privítal ale tak rozsiahle a náročné riešenie neviem neviem či prinesie adekvátnu protihodnotu danej cene a námahe. A skutočne si ho neviem predstaviť preplietať sa pomedzi stromy v karpatoch...ešte tak keby za volantom sedela chobotnica po štyroch redbuloch...

ani do takých velkých kolies s unlimitedom nepojdem...

Autor:  Andrej [ Str, 17.06.2009, 10:01 ]
Predmet príspevku: 

Tak tak mne by stačilo aj seriovejšie JK na 2,5" teraflexe a nejaké 33" papučky k tomu, je to mňamkové a strašne nákazlive (zase čučakoval na harlejovo JK) :-D

Autor:  Leona [ Str, 17.06.2009, 10:03 ]
Predmet príspevku: 

..vy ste daki moc nenarocni :roll: .......

Autor:  diesel [ Str, 17.06.2009, 10:10 ]
Predmet príspevku: 

šak mne by stačila aj Corsa...jak tomu...lenONovi

ale uznávam...vyzerá to impozantne

Autor:  603 [ Str, 17.06.2009, 10:20 ]
Predmet príspevku: 

nasi sudruhovia to mali uz davno v mt 8... je tam stvrty pedal a ten vyrovnaval zial len sedacku do vodorovnej polohy... )))

http://www.idosprojekt.sk/produkcia/zar ... t8-046.htm

Autor:  Jano JP [ Str, 17.06.2009, 10:30 ]
Predmet príspevku: 

ejveru dalo by sa s tým postvárať po grúňoch neplechy, má to svoje čaro

určite by som si také rád vyskúšal
určite by som si také nerobil
určite by mu rovnako ak nie viac svedčali a možno praktickejšie boli o číslo menšie bačkorky

a teraz, keď sa nikto nenahnevá, poviem, že toto bola jedna z ukážok, prečo sa nedá povedať, že tuhá náprava je na off jednoznačne lepšia ako nezávislá; štandardná nezávislá je spravidla menej odolná ako tuhá, ale tam jej nevýhody začínajú aj končia; určite sa dá vyrobiť rovnako i viac odolná ako tuhá, ale stratí tým výhodu nižšej hmotnosti; má ale jednu zásadnú výhodu - vie dostať do vyššej svetlosti diferenciál aj pri rovnako nízkych pneu, čo tuhá z princípu nemôže dosiahnuť nikdy (alebo iba reduktormi, ale to je o inom)

ešte raz - fakt pekná hračka

Autor:  konik [ Str, 17.06.2009, 10:57 ]
Predmet príspevku:  z konverzacie pod videom:

For fun I drove it as my daily driver for a month, it certainly stops traffic, and yes I got a few visits with the police but it has always passed inspection.

asi stastny majitel pise o tom ako to zastavuje komplet premavku na uliciach a zopar krat ho boli navstivit dokonca aj sudruhovia flojdi ale vsetko dopadlo dobre asi ako v hodnotnom amerikanskom filme... preco my nemozme zazivat tento americky sen aj tu? stale dumam kde sa stala chyba?

Autor:  rado nd [ Str, 17.06.2009, 11:35 ]
Predmet príspevku: 

Jano JP píše:
štandardná nezávislá je spravidla menej odolná ako tuhá, ale tam jej nevýhody začínajú aj končia; určite sa dá vyrobiť rovnako i viac odolná ako tuhá, ale stratí tým výhodu nižšej hmotnosti;

Nechcem zapárať, len sympatizantsky upozorniť, že by bolo košér porovnávať štandardnú tuhú a štandardnú nezávislú




Jano JP píše:
má ale jednu zásadnú výhodu - vie dostať do vyššej svetlosti diferenciál aj pri rovnako nízkych pneu

Ešte by som videl jeden rozdiel v prospech tuhej: nezávislou dokážeš pekne j.ebnúť difom o šutre aj tam, kde sa ti to tuhou ani na malých kolieskach nikdy nepodarí

Autor:  vojto515 [ Str, 17.06.2009, 12:54 ]
Predmet príspevku: 

Pekne

Autor:  IvoLUCKY [ Str, 17.06.2009, 14:04 ]
Predmet príspevku: 

na háku

Autor:  Jano JP [ Str, 17.06.2009, 15:18 ]
Predmet príspevku: 

Rado, netreba to moc prežívať zasa :wink:

štandardná nezávislá stačí aj subtílna, lebo nie je tak na rane ako tuhá
s tým difom nerozumiem, pri rovnako veľkých kolesách je na tuhej dif nižšie ako pri nezávislej; ak máš na mysli že na tuhú naložíš väčšie koleso a porovnávaš s menším na nezávislej, tak máš pravdu

kedysi som sa tu trošku (v dobrom) naťahoval s priateľom Pejom, pričom som netvrdil, že nezávislá je lepšia, len že nie je pravda že najlepšia je tuhá čo tvrdil on; myslel som práve nato, čo všetko sa dá technicky urobiť s nezávislou na rozdieľ od tuhej, kde sú možnosti striktne obmedzené; keď som videl toto videjko, len mi to pripomenulo túto epizódu a tak som to napísal...

Autor:  rado nd [ Str, 17.06.2009, 15:24 ]
Predmet príspevku: 

Jano JP píše:
s tým difom nerozumiem


Škoda.

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/