| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ | |
| Co na to poviete? http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=8145 | Stránka 1 z 3 | 
| Autor: | Leona [ Str, 17.06.2009, 9:42 ] | 
| Predmet príspevku: | Co na to poviete? | 
| ..najblizsie si dam montovat uz len tento podvozok   http://www.youtube.com/watch?v=rFylP-fRXDI | |
| Autor: | Andrej [ Str, 17.06.2009, 9:47 ] | 
| Predmet príspevku: | Re: Co na to poviete? | 
|       no chceš byť nezávislá   ako masirka dobre asi s apanovi delalo blbo v náklonoch. Mi to cele pripadá docela subtílne, netvrdím že nie funkčné ale trochu nepraktické, neviem čoby to povedalo v MOAB pri triále medzi šutrami ako by stíhal náklonovať   Skor prerobil JK na štíl big foot   | |
| Autor: | Leona [ Str, 17.06.2009, 9:53 ] | 
| Predmet príspevku: | Re: Co na to poviete? | 
| Andrej píše:  neviem čoby to povedalo v MOAB pri triále medzi šutrami ako by stíhal náklonovať     Skor prerobil JK na štíl big foot  ..myslim ze s takym autickom by si sa nikam neponahlal a vychutnaval by si si kazdy okamih.....   | |
| Autor: | diesel [ Str, 17.06.2009, 9:56 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| tak tak, technická rarita. Niekedy by to človek velmi privítal ale tak rozsiahle a náročné riešenie neviem neviem či prinesie adekvátnu protihodnotu danej cene a námahe. A skutočne si ho neviem predstaviť preplietať sa pomedzi stromy v karpatoch...ešte tak keby za volantom sedela chobotnica po štyroch redbuloch... ani do takých velkých kolies s unlimitedom nepojdem... | |
| Autor: | Andrej [ Str, 17.06.2009, 10:01 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Tak tak mne by stačilo aj seriovejšie JK na 2,5" teraflexe a nejaké 33" papučky k tomu, je to mňamkové a strašne nákazlive (zase čučakoval na harlejovo JK)   | |
| Autor: | Leona [ Str, 17.06.2009, 10:03 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| ..vy ste daki moc nenarocni  ....... | |
| Autor: | diesel [ Str, 17.06.2009, 10:10 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| šak mne by stačila aj Corsa...jak tomu...lenONovi ale uznávam...vyzerá to impozantne | |
| Autor: | 603 [ Str, 17.06.2009, 10:20 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| nasi sudruhovia to mali uz davno v mt 8... je tam stvrty pedal a ten vyrovnaval zial len sedacku do vodorovnej polohy... ))) http://www.idosprojekt.sk/produkcia/zar ... t8-046.htm | |
| Autor: | Jano JP [ Str, 17.06.2009, 10:30 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| ejveru dalo by sa s tým postvárať po grúňoch neplechy, má to svoje čaro určite by som si také rád vyskúšal určite by som si také nerobil určite by mu rovnako ak nie viac svedčali a možno praktickejšie boli o číslo menšie bačkorky a teraz, keď sa nikto nenahnevá, poviem, že toto bola jedna z ukážok, prečo sa nedá povedať, že tuhá náprava je na off jednoznačne lepšia ako nezávislá; štandardná nezávislá je spravidla menej odolná ako tuhá, ale tam jej nevýhody začínajú aj končia; určite sa dá vyrobiť rovnako i viac odolná ako tuhá, ale stratí tým výhodu nižšej hmotnosti; má ale jednu zásadnú výhodu - vie dostať do vyššej svetlosti diferenciál aj pri rovnako nízkych pneu, čo tuhá z princípu nemôže dosiahnuť nikdy (alebo iba reduktormi, ale to je o inom) ešte raz - fakt pekná hračka | |
| Autor: | konik [ Str, 17.06.2009, 10:57 ] | 
| Predmet príspevku: | z konverzacie pod videom: | 
| For fun I drove it as my daily driver for a month, it certainly stops traffic, and yes I got a few visits with the police but it has always passed inspection. asi stastny majitel pise o tom ako to zastavuje komplet premavku na uliciach a zopar krat ho boli navstivit dokonca aj sudruhovia flojdi ale vsetko dopadlo dobre asi ako v hodnotnom amerikanskom filme... preco my nemozme zazivat tento americky sen aj tu? stale dumam kde sa stala chyba? | |
| Autor: | rado nd [ Str, 17.06.2009, 11:35 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Jano JP píše:  štandardná nezávislá je spravidla menej odolná ako tuhá, ale tam jej nevýhody začínajú aj končia; určite sa dá vyrobiť rovnako i viac odolná ako tuhá, ale stratí tým výhodu nižšej hmotnosti; Nechcem zapárať, len sympatizantsky upozorniť, že by bolo košér porovnávať štandardnú tuhú a štandardnú nezávislú Jano JP píše:  má ale jednu zásadnú výhodu - vie dostať do vyššej svetlosti diferenciál aj pri rovnako nízkych pneu Ešte by som videl jeden rozdiel v prospech tuhej: nezávislou dokážeš pekne j.ebnúť difom o šutre aj tam, kde sa ti to tuhou ani na malých kolieskach nikdy nepodarí | |
| Autor: | vojto515 [ Str, 17.06.2009, 12:54 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Pekne | |
| Autor: | IvoLUCKY [ Str, 17.06.2009, 14:04 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| na háku | |
| Autor: | Jano JP [ Str, 17.06.2009, 15:18 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Rado, netreba to moc prežívať zasa   štandardná nezávislá stačí aj subtílna, lebo nie je tak na rane ako tuhá s tým difom nerozumiem, pri rovnako veľkých kolesách je na tuhej dif nižšie ako pri nezávislej; ak máš na mysli že na tuhú naložíš väčšie koleso a porovnávaš s menším na nezávislej, tak máš pravdu kedysi som sa tu trošku (v dobrom) naťahoval s priateľom Pejom, pričom som netvrdil, že nezávislá je lepšia, len že nie je pravda že najlepšia je tuhá čo tvrdil on; myslel som práve nato, čo všetko sa dá technicky urobiť s nezávislou na rozdieľ od tuhej, kde sú možnosti striktne obmedzené; keď som videl toto videjko, len mi to pripomenulo túto epizódu a tak som to napísal... | |
| Autor: | rado nd [ Str, 17.06.2009, 15:24 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Jano JP píše: s tým difom nerozumiem Škoda. | |
| Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ | |