4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
odvzdusnenie diesla http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9202 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | rustycj [ Pon, 26.10.2009, 14:16 ] |
Predmet príspevku: | odvzdusnenie diesla |
na naftaku s rotackou cerpadlom mi niekde taha vzduch do paliv. systemu. po natianhuti nafty motor ide asi minutu a potom skape. vie mi niekto poradit ci to moze nasavat aj cez prepadove potrubie z nadrze? treba aj to odvzdusnit tj aby sa v nom drzala nafta? |
Autor: | romo11 [ Pon, 26.10.2009, 14:20 ] |
Predmet príspevku: | |
cez prepadove asi tazko, ved tam je tlak a nie podtlak, tam by to mohlo akurat tak slzit...hladal by som medzi nadrzou a cerpadlom |
Autor: | negio [ Pon, 26.10.2009, 14:47 ] |
Predmet príspevku: | Re: odvzdusnenie diesla |
rustycj píše: na naftaku s rotackou cerpadlom mi niekde taha vzduch do paliv. systemu. po natianhuti nafty motor ide asi minutu a potom skape. vie mi niekto poradit ci to moze nasavat aj cez prepadove potrubie z nadrze? treba aj to odvzdusnit tj aby sa v nom drzala nafta? Toto mi robilo tiez len nie na rotacnom cerpadle...a netahalo mi vzduch do palivoveho systemu ale mal som kusok neznamej latky v hadicke medzi nadrzou a cerpadlo a vzdy mi to chytilo iba po nacupani chvilu islo a zase zdochlo...prisiel som na to az tak ze som dal hadicu s kompresora do nadrze,zapchal handrami a pretlacil to ked to vystrelilo neveril som vlastym ociam...najhorsie bolo to ze ked som skusal iba fukat do hadicky tak vzduch presiel vzdy takze som stale vylucoval to co vlastne bola zrada...a ja som uz menil vsetko mozne co sa dalo bo som myslel ze to niekde chyta vzduch nakoniec poradil oco s skusenostami automechanika a bolo... ![]() Sice sok ti moc nepomohol ale tolko moja skusenost... ![]() P.s nemyslim si ze by mohlo tahat cez prepadove potrubie... |
Autor: | Kapo [ Pon, 26.10.2009, 14:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Najprv skús prepojiť na priamo, daj mu cucnúť z flašky. Ak bude takto v pohode šlapať, tak treba pozrieť potrubia, hadice a palivové filtre /Či nie sú ucpané a netesné./ a tak isto aj podávacie čerpadlo, ktoré býva na filtry. Dobrá metóda je vylučovacia, takže od čerpadla k nádrži. Inak rotočerpadlá sa v pohode odvzdušnia aj samé, takže netreba nič riešiť. Skontroluj aj trubky na vstrekovaní. A cez odvzdušnenie sa nezavzdušní. |
Autor: | rustycj [ Pon, 26.10.2009, 16:04 ] |
Predmet príspevku: | |
je to vm 2.5td a tam nie je podavacie cerpadlo, rotacka by to mala nasavat priamo z nadrze. alebo ze by bolo v nadrzi? niekde som cital tusim jeep-club ze to moze naberat vzduch cez netesne prepadove hadice na vstrekovacoch ale ked to dokaze nasat cez takuto netesnost urcite to nasaje aj z nadrze. co je na tom pravdy neviem preto som sa pytal. Pred vymenou hrdzaveho potrubia motor isiel ako hodinky, dal som tam nove nerezove 9.5mm a problemy zacali. vyzera ze asi skusim tu nadobku |
Autor: | Andrej [ Pon, 26.10.2009, 16:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo jo klasika pozri ako je orginálny filter nafty. Je tam predhrev a aj pumpička ktorou si máš natiahnuť naftu. Ak to netesní tak to robí psie kusky. A. |
Autor: | romo11 [ Pon, 26.10.2009, 16:32 ] |
Predmet príspevku: | |
trosku mimo, na peugeotoch 2,1TD doporucovali predohrev nafty odpojit ked boli problemy s padanim nafty a napojit napriamo z filtra...tiez som s tym mal problemy na 605ke, vymenil som hadice, obisiel predohrev a bolo po problemoch...inak aj hadice mozu byt niekedy zvetrane a mat potom mikroskopicke trhlinky... |
Autor: | Kapo [ Uto, 27.10.2009, 0:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže podla toho čo píšeš, tak chyba bude niekde na tom novom potrubí. Treba poriadne prekontrolovať. Podávacie čerpadlo som myslel samozrejme tú ručnú pumpičku, ktorá býva skoro na každom naftáku. |
Autor: | rustycj [ Uto, 27.10.2009, 8:07 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.jeep-club.net/msgboard_topic ... d=6&kols=2 "Nerad bych to zakřikl, ale dneska ráno, po cca 12 hodinách jsem nastartoval bez jakýchkoliv problémů . Expertům se snad konečně podařilo najít "jádro pudla". Byla nepatrná trhlinka v trubičce na třetím vstřiku, na které je navlečená hadička pro zpětný odvod nafty. Tu hadičku jsem měnil, ale nenapadlo mě, že je prasklá ta kovová trubička pod ní. Zatím jsem ale opatrnej na závěry. Uvidíme za pár dní." co vy na to? ten filter, to bola prva vec co som na skusku odpojil a zapojil cez maly plastovy filter ale zostalo to bez najmensej zmeny |
Autor: | Karlito [ Uto, 27.10.2009, 8:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Teda já proste musím, eště že v názve tohoto threadu nie je veľké D ![]() ![]() -ka- |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 27.10.2009, 10:32 ] |
Predmet príspevku: | |
2Rusty: ak používaš pôvodný filter paliva s predohrevom z VM, tak dobre skontroluj, v akom stave je spodný a horný O-krúžok, gulička spätného ventilu, jej O-krúžok, membrána a O-krúžok pumpičky. Tento sersám (hlavne tá pumpička) je dosť náchylný na falošné vzduchy. Alebo to celé vyhoď a vymeň za rovnaký bazmek z (napríklad) Fiat Tipo. Pasuje to tam, má to ohrev aj čidlo vody a luxusnú gumenú pumpičku. |
Autor: | Kapo [ Uto, 27.10.2009, 11:38 ] |
Predmet príspevku: | |
By som sa držal tohoto. Nemal dôvod filter začať zrazu zavzdušňovať, ak sa s ním nehýbalo. rustycj píše: ....Pred vymenou hrdzaveho potrubia motor isiel ako hodinky, dal som tam nove nerezove 9.5mm a problemy zacali. |
Autor: | rustycj [ Uto, 27.10.2009, 12:44 ] |
Predmet príspevku: | |
no vcera som sa k tomu nedostal lebo mi predali hrubu hadicu co sa pripaja na vstreky, tie stare tam boli vo vselijakom stave, a nemal som nervy to nejako zarezavat a dopasovavat... pali to tipo dobry tip lenze bezne k mani su nan len filtre bez pumpy a spiraly a zasa behat po vrakoviskach nemam cas. inac to nejde ani ked obidem filter (inac to bola prva vec co som skusil ked to skapinalo). suhlasim ze tieto pumpy su P.o.S. Pre tych ktori to skusali napumpovat a im to neislo - treba tam hlavne cit a nie pumpovat ak blby 100x, naftu nasava pri pohybe nahor (co som nevedel pokial som to nerozobral) a musi klast maly odpor, len vtedy saje. Dolezite je mat naftu az po vrch odvzdusnovacieho srobu. ale to je vsetko preto ze zere tolko fazule |
Autor: | Roland [ Pon, 02.11.2009, 23:23 ] |
Predmet príspevku: | |
vyskusaj cerpadlo napojit naftou z cistej sklenej flase napriamo cez hadicu a spiatocku posli druhou hadicou do dalsej flasky alebo do tej istej ak ti to bude robit aj tak tak je netesnost na cerpadle bud na oskach tiahel alebo na hlavnej oske vtedy sa to da tiez pretesnit su tam gumene tesnenia ktore tiez casom trafa slak.Vyskusaj uvidis |
Autor: | Kapo [ Uto, 03.11.2009, 0:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Prečo by malo začať blbnúť čerpadlo? rustycj píše: Pred vymenou hrdzaveho potrubia motor isiel ako hodinky, dal som tam nove nerezove 9.5mm a problemy zacali. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |