4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Cherokee 2004-part time mod http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9886 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | piggybank [ Štv, 21.01.2010, 22:42 ] |
Predmet príspevku: | Cherokee 2004-part time mod |
caute chalani, neviem ci to je normalne ale podla mna nie. Ked zaradim na prevodovke 4x4 stupen PART TIME, tak pri uplnom vytoceni kolies auto kusok prejde a potom zastavi a nic...(automat) ked pridam plyn zacne skackat jak jebnute....robi to len pri uplnom vytoceni kolies..ked potom prepnem na zadny nahon alebo FULL TIME tak to robi tiez ale potom prestane a na tychto stupnoch to normalne nerobi, iba ked tam dam PART TIME...netusim ci to je normalne... Este jedna otazka...mam nemecky manual k autu cize sa moc nevyznam...v terene potrebujem aby mi auto rozdelilo silu na kolesa, ked sa zacnu pretacat aby zastavili. Mamkina suzuki sx4 ma uplne zahambila..Skusal som aj 4x4 full time aj part time aj uzavierku a nic...neviete niekto co robit? a ci to auto vobec ma taky system? diky za pomoc |
Autor: | piggybank [ Štv, 21.01.2010, 22:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Netusim ani naco ten partime je....vobec ziadna zmena oproti full time...Akurat co som sa docital v manuali, ze sa nepouziva normalne ako FULL TIME, iba v terene |
Autor: | lop21 [ Štv, 21.01.2010, 22:50 ] |
Predmet príspevku: | |
robi to na ceste? teda na povrchu tvrdom? |
Autor: | bull4x4 [ Štv, 21.01.2010, 22:54 ] |
Predmet príspevku: | |
je to ok, len to uz takto nerob, a hlavne skus pohladat, urcite to tu najdes |
Autor: | MARTINO [ Štv, 21.01.2010, 23:03 ] |
Predmet príspevku: | |
možno pomože : viewtopic.php?t=150 http://www.jeep-club.net/msgboard_posts ... c_id=33494 |
Autor: | biker [ Pia, 22.01.2010, 0:23 ] |
Predmet príspevku: | |
piggybank píše: Netusim ani naco ten partime je....vobec ziadna zmena oproti full time... aku mas pridavnu prevodovku? selec-trac? to je ta za automatom a idu z nej dva kardany. fulltime je otvoreny medzidif: taha predok-zadok zalezi ako je ktory zatazeny. part time: zatvoreny medzidif: predok-zadok je zamknuty,pouzivat iba na nespevnenom povrchu-sneh,blato... no a v terene. zmenu zistis ked sa das prednymi kolesami na suchu cestu a zadok na lad... zarad FT ako rychlo sa rozhybes a potom PT ![]() |
Autor: | laci73 [ Pia, 22.01.2010, 5:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Je to normalne, kolesa pri plnom rajde prejdu roznu vzdialenost a kedze mas medzinapravovy diff zamknuty tak sa ti auto zastavi a ked pridas poskakuje, nakolko kolesa presmykuju. Preto sa PART time pouziva iba na klzkom podklade kde kolesa maju moznost preklznut. Tento poskakujuci efekt je este VYRAZNEJSI u aut s DLHYM RAZVOROM. |
Autor: | dado [ Pia, 22.01.2010, 8:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Radit Part Time na asfalte a este k tomu vytocit uplne kolesa je riadna prasacina. To skackanie je normalne. Pri uplnom vytoceni kolies to robi aj na Full Time, ak su na prednych poloosiach krize a nie homokinetaky. |
Autor: | Andrej [ Sob, 23.01.2010, 13:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Šprajcovať to bude tak či tak bez ohladu či máš homokineťák či kríš, proste fyziku neojj...... Ono ešte pár krát to poskúšaj na tvrdom povrchu a budeš meniť predné homokineťáky na náprave a kedže ju máš nezávislu tak to nebude docela lacný špás. Ostatné povedali chalani. A. |
Autor: | piggybank [ Sob, 23.01.2010, 18:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Chalani diky za info, skusat to uz rozhodne nebudem, len som sa zlakol ze co to krva je ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Sob, 23.01.2010, 18:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Full time je mod kedy možeš jazdiť na 4x4 aj na pevnej ceste teda je otvorený medzidif v prídavke. Idú všetky 4 kolesá vzhladom na povrch tak sa nediv ked niektoré aj stoja ked preklzuješ. Part time je 4x4 z uzavretým medzidifom, teda jazda len na nespevnenom povrchu. idú všetky 4 kolesá a je natvrdo rozdelená sila medzi prený a zadný náhon. A kedže nemáš uzávierky diferenciálov tak vždy nejaké kolesá ked su problemy budu stáť a iné sa točiť. A vela pomože autu dobré obutie. A. |
Autor: | piggybank [ Sob, 23.01.2010, 21:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Diky moc, to som chcel pocut. Uz v tom mam jasno, moj problem je asi to obutie. Nemozem chcet od auta zazraky ked ma celorocky ( hlavne na snehu). A okrem toho liberty neni moc offroadak...skor do lesa ![]() |
Autor: | dado [ Ned, 24.01.2010, 8:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Vysvetlim ti to este takto : Full time : Mk je rozdeleny na 4 kolesa 25% - 25% predok a 25% - 25% zadok (spolu 100 %) Ak jedno akekolvek koleso zdvihnes, pride na lad a pod. tak : 100 % MK ide prave na odlahcene koleso vo vzduchu cize v praxi stojis na mieste. Part time je jasny 3 kolesa vo vzduchu stojis. Ak 2, teoreticky by si sa mal pohnut (ale nie na kriz), ale nemas 100 % Mk ale len 50%. Ak si to dal nakriz stojis. (napr. prave predne a lave zadne vo vzduchu) |
Autor: | piggybank [ Ned, 24.01.2010, 22:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Este jedna vec: dnes som zacul cudny zvuk z motora...Nejake sproste klepkanie, zistil som ze to ide asi od alternatora, potvrdili mi to aj chalani v oilpartneri. Asi lozisko alebo co...Zevraj to moze byt aj zimou ale auto bolo zohriate a robi to uz cely den...Cize pochybujem ze to prestane.Neviete ako to riesit? ci musim kupit novy alternator? (je to zevraj pekna palka okolo 600eur) moze byt ze to tak skoro odide? mam 12/2004, 88000km |
Autor: | dado [ Ned, 24.01.2010, 22:56 ] |
Predmet príspevku: | |
U nas je taky servis kde previjaju elektromotori. A spravia tam aj alternatori, od lozisk cez previnutie. raz som tam niesol no name alternator zo stvorkolky z taiwanu a nemali problem ho opravit. Ja by som hladal takuto nejaku dielnu. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |