Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 18:14
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší
 Aký je rozdiel QuadraTrac - SelecTrac? 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 351
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Tu sú tri základné systémy pohonov celkom dobre pochopiteľné aj pre tých, čo celkom dobre neovládajú reč toho kmeňa :wink: :
https://www.youtube.com/watch?v=nOL9Tc30MmM
https://www.youtube.com/watch?v=yxHQeO-Y7GU
https://www.youtube.com/watch?v=-gw76dtDnJQ
Dajú sa naklikať aj ďalšie.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Ned, 14.02.2016, 11:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Chcel by som do mojej jeepky implantovat SelecTrac, nakolko Quadra je pred smrtou. Mal som za morom kupenu 242-ku original pre 4.7 WJ, uz to bolo na ceste, ked to tam niekto stopol, ze to prekracuje vahovy limit.. prachy mi sice vratili, ale ja nemam teraz selectrac a v europe take zohnat neviem..
Palo raz niekde spominal, ze vhodny kandidat je 242 z KJ 3,7. ktore sa tu kupit daju. Ta ma ale "suchy" vystup. Staci prehodit ten "nos" z mojej 247? Alebo treba urobit este nejake ine upravy? Ako je to s elektrikou/konektormi? A v com spociva problem pri pouziti selectracu z WJ 4.0?
Vopred vdaka za akekolvek info...

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Str, 13.07.2016, 14:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Hat to poteší :(

Ono 242WJ 4l má silnejší výstup ako 242 z XJ (väčší priemer tisíchranu), čiže úprava zadného kardanu.
či je suchý mokrý výstup je jedno, max tam natiahneš manžetu a funguješ.
Aký priemer výstupného hriadeľa má 242 v KJ 3,7 to moc netuším, ale mám dojem že pri dieslových verziích je zrovna ten hrubší výstup.
Čo sa týka elektriky musí skôr Palo. V zásade 4,7, aj 4l je uprdele čo za prídavku má, je tam len čidlo jazdného režimu. Rýchlosť si to berie z ABS snímačov.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 14.07.2016, 7:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Vdaka Andrej,
ide mi len o to, ze som nasiel predajcu, ktory ma 242-ku z WJ 4.0 a tiez jednu z KJ 3.7 (benzin). Cenovo su na tom rovnako.. ze teda do ktorej ist.. na niektorom americkom fore som cital, ze zo 4.0 nepasuje vstup bez uprav (tiez treba menit z povodnej quadry).
Este otazka - cidlo jazdneho rezimu je tam za akym ucelom, ked vsetko je riesene hydraulicky (gerotor, varilocky)? ZJ malo aspon displej, kde rozsvecovalo zaradeny rezim, ale tuto to indikuje iba poloha paky...

A este jedna vec, ktora s tymto nesuvisi.. na displeji pod otackomerom (kde rozsvecuje kontrolku O/D) vidno cislice - zaradeny prevodovy stupen v prevodovke.. ale nevidel som na ziadnom WJ zeby to aj realne ukazovalo... k comu to tam americky sudruhovia pripravili.. neda sa to nejako ozivit napr. cez DRB?

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Štv, 14.07.2016, 14:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Ano vstup pre 42RE automat je iný ako pre 45RF. Takže ideálne je ísť do tej z 3,7, bude to menej problémovejšie.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 15.07.2016, 6:58
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Andrej píše:
Ono 242WJ 4l má silnejší výstup ako 242 z XJ (väčší priemer tisíchranu), čiže úprava zadného
kardanu.


Trt. Nemá. Furt 27 drážok. 242 z WJ je rovnaká ako z XJ. Jedine ak by to bola 242-HD. Ale to je iná rarita.

Andrej píše:
či je suchý mokrý výstup je jedno, max tam natiahneš manžetu a funguješ.

Nie je. Je iná dĺžka kardanu a na kardane je iný unášač.

Andrej píše:
Aký priemer výstupného hriadeľa má 242 v KJ 3,7 to moc netuším, ale mám dojem že pri dieslových verziích je zrovna ten hrubší výstup.


242 v KJ je len jedna. A je šum a fuk či benzín alebo ropa. Na zčiatku výroby KJ Sú síce 2 čísla ale líšia sa len v pár detailoch a na konci sa aj tak zjednotili. Ale pri predpokladanom účele použitia je to jedno A áno, má hrubší - 31(32spl) drážkový výstup ako tá XJ/WJ.


Andrej píše:
V zásade 4,7, aj 4l je uprdele čo za prídavku má, je tam len čidlo jazdného režimu. Rýchlosť si to berie z ABS snímačov.


Nie tak úplne. 4.0 aj 4.7 (545RFE) s tým počíta pri programe pre AT. Jediná ich výhoda je že majú vlastné čidlo na výstupe. Ale vplyv to má. Diesel je kapitola sam o sebe.

A čidlo režimov nie je čidlo rýchlosti. A nie každá 242 je schopná zožrať lineárne odporové čidlo potrebné pre WJ. Staré modely mali čidlo režimov vzadu pri chvoste, tie to nevedia. Potrebuješ takú, čo má závit pre čidlo v prednej časti skrine nad radiacou pákou.


Andrej píše:
Ano vstup pre 42RE automat je iný ako pre 45RF.


Nie nie je. Prečo by mal byť? Furt to má 23 drážok a rovnaký modul. Dĺžka sa dá doladiť zmenou chvosta.
Výnimka je 42RE z roku 94. Tam bolo ešte pomocné ložisko na konci hriadele.

Andrej píše:
Takže ideálne je ísť do tej z 3,7, bude to menej problémovejšie.


menej/viac.... ak ku nej zoženie aj kus zadného kardanu s tisíchranom tak áno.
V závislosti od ročníka tej 4,7 môže (a nemusí) pasovať čidlo režimov.
Takisto môže (a nemusí ) pasovať dlžka "chvosta" na RFE prevodovke.
Ale to sú len drobnosti.


2003 KJ
23 spline vstup, dĺžka .840"
32 spl výstup suchý
predný výstup na homokardan,
5 polohový 2 drátový lineárny snímač režimov


NV242 - 4.0L 99-2001 WJ
23 spline vstup, dĺžka .840"
27 spl výstup suchý alebo mokrý
predný výstup na homokardan,
snímač režimov mechanický 4 drátový, na rovnakom mieste ako KJ

NV242HD 4.7L 2002-3 WJ
23 spline vstup, dĺžka 1.5"
32 spl výstup mokrý, 2 dielny chvost
predný výstup na kríž
5 polohový 2 drátový lineárny snímač režimov



enduro píše:
Este otazka - cidlo jazdneho rezimu je tam za akym ucelom, ked vsetko je riesene hydraulicky (gerotor, varilocky)? ZJ malo aspon displej, kde rozsvecovalo zaradeny rezim, ale tuto to indikuje iba poloha paky...


čitaj vyššie.A je to kvôli software pre AT a motor

enduro píše:
A este jedna vec, ktora s tymto nesuvisi.. na displeji pod otackomerom (kde rozsvecuje kontrolku O/D) vidno cislice - zaradeny prevodovy stupen v prevodovke.. ale nevidel som na ziadnom WJ zeby to aj realne ukazovalo... k comu to tam americky sudruhovia pripravili.. neda sa to nejako ozivit napr. cez DRB?


Hovorí sa tomu cost cutting. Display je univerzálny, V iných autách to ukazuje. V jeepe si výrobca povedal že jebe na to. Okrem tuším 2004(skoro2005) diesel nejaká final či čo edition na export. Tam to tuším čosi ukazovalo. A oživiť sa to nijak normálne nedá.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 15.07.2016, 10:17
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Enem pri 4l si popísla len do 2001 a hat 2002-2004?

Hat či chcem alebo nechcem na moju 242 na WJ ani náhodou nenasadím unášač zo starého kardanu zo ZJ :-D
Páč ten starý kardan je na 27 drážkový výstup a toš moje WJ ma ten 32 drážkový výstup.

Ono každopádne to riešiteľné je a od hry osudia čo sa kúpi bude viac či menej roboty.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 15.07.2016, 11:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Vdaka chalani..
ja mam 2003 rocnik, ale uz facelift (2004 model).
Tak pojdem do tej 3.7 a skusim zohnat aj zadny kardan ak bude treba.. najradsej, ak to pojde, by som tam doplnil aj ten zadny nos.. zda sa mi to pevnejsie :-D
Momentalne riesim nahle sa objavujuce DW-cko (vyzera to na silenbloky panhardky) a nefunkcny tempomat..
A furt volaco, aby som sa dlho nenudil :-D

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Pia, 15.07.2016, 12:58
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
Čo by ste mne odporučili dať do mojej 5.9 comandtrack alebo selecttrach. Co je odolnejsie?
Popripade niake ponuky nane


Pia, 15.07.2016, 23:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
PB-MYREC píše:
Čo by ste mne odporučili dať do mojej 5.9 comandtrack alebo selecttrach. Co je odolnejsie?
Popripade niake ponuky nane


comandtrack (NP231). ten je stavany na vacsiu zataz ako selectrak (NP242)

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Sob, 16.07.2016, 7:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2117
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
PB-MYREC píše:
Čo by ste mne odporučili dať do mojej 5.9 comandtrack alebo selecttrach. Co je odolnejsie?
Popripade niake ponuky nane

Na Tvoje účely bude naozaj lepší Command. Ja mám doma uz zo dva roky pripravený Select :)

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Sob, 16.07.2016, 8:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Mne sa tiež povaľuje v garáži jeden command,len sa mi do toho nechce,nie som si istý ci bude pasovať na 5,2v8 rv 97 a ci sa dá poskladať z dvoch jedna quadra vs command :smt017

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Sob, 16.07.2016, 13:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2117
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Si myslím, že keď sa dá ST tak aj CT.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Sob, 16.07.2016, 14:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
No nie som si isty.

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Sob, 16.07.2016, 16:03
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46
Príspevky: 218
Bydlisko: Horný Lieskov
Odpoveď s citáciou
Neviem či náhodou 231 nemá Kolik v 5.9


Sob, 16.07.2016, 16:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: