Dnes je sobota 21. decembra 2024, meniny má Bohdan a zajtra Adela
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Pisali sme mu dvaja, tvrdi ze to mame zle zapojene a mame malo vodivy roztok. U vyvijacov sa uvadza kolko l plynu vyrobi za minutu a pri akych A. Napr. moj 25 doskovy ma robit 3 l min pri 35 A. Tolko plynu mi netreba staci my polovica. Ale co z toho ked regulator prepusti len 2 A. To mi je naprd.
RAdsej si to objednaj odtialto :
http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=12
|
Ned, 21.08.2011, 19:40 |
|
|
visaton1
Čumil
Registrovaný: Str, 07.09.2011, 22:25 Príspevky: 4 Bydlisko: Trnava
|
dado píše: Pisali sme mu dvaja, tvrdi ze to mame zle zapojene a mame malo vodivy roztok. U vyvijacov sa uvadza kolko l plynu vyrobi za minutu a pri akych A. Napr. moj 25 doskovy ma robit 3 l min pri 35 A. Tolko plynu mi netreba staci my polovica. Ale co z toho ked regulator prepusti len 2 A. To mi je naprd. RAdsej si to objednaj odtialto : http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=12
http://auto.bazos.sk/inzerat/10046069/V ... -paliv.php
|
Str, 07.09.2011, 22:28 |
|
|
beldy
Čumil
Registrovaný: Sob, 10.09.2011, 7:36 Príspevky: 1 Bydlisko: Spišská Belá
|
Chlapi, tadial cesta nevedie. Na rozklad vody spotrebujem viac energie ako vyrobeny vodik v motore dokaze prispiet. Inak by slo o perpetum mobile. A to este nehovorim o stratach( ucinnosti) pri vyrobe vodika a jeho naslednej premene na mechanicku pracu...
|
Sob, 10.09.2011, 23:29 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Pon, 12.09.2011, 12:57 |
|
|
visaton1
Čumil
Registrovaný: Str, 07.09.2011, 22:25 Príspevky: 4 Bydlisko: Trnava
|
No ja už dlhšie používam HHO a dokážem urobiť viac ako 150 km na nádrž ako kolegovia s rovnakým autom a motorizáciou na fóre...
Mám dieselový motor tam je to bez komplikácii...
|
Str, 14.09.2011, 15:13 |
|
|
Senator
Koumák
Registrovaný: Uto, 07.09.2010, 11:42 Príspevky: 178 Bydlisko: Košice-okolie
|
Aky mas motor?
_________________ Nissan patrol 2,8D (1998) Španiel
Dinli DL-802 (2010)
|
Str, 14.09.2011, 23:13 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Zrejme experimentálny .......... On asi len predáva HHO zariadenia, tak sem nasunul link.
Stále som skeptik ohľadom tej úspory. Dlhoročný kamarát to má už narvané do svojej feldy dieslovej, a bolo poznať zmeny. Ale tie sa týkali jeho štýlu jazdy. Som sa s ním zviezol asi pol hodiny cesty a bolo cítiť, že nedusí motor, že včas podraďuje a vyraďuje. Prestal brzdiť motorom. .............. Proste placebo efekt jak vyšitý. Stále sleduje akúsi kontrolku a všíma si otáčky.
Vyvíjač, ktorý by ciiteľne ovplyvnil spotrebu pod kapotu feldy nevôjde.
A zase poháňať len čisto pomocov HHO ........ To by sa muselo zariadenie naložiť na prívesný vozík a káble by boli jak na zváračku.
Ale .......... láka ma to , lež je to nereálne
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Štv, 15.09.2011, 8:14 |
|
|
visaton1
Čumil
Registrovaný: Str, 07.09.2011, 22:25 Príspevky: 4 Bydlisko: Trnava
|
astra H kombi 1,7
známi od galanty mi písal že cestoval na východné slovensko a natankoval plnú nádrž po 659 km dotankoval zas doplna 42,89 litra nafty.
(52 litrová nádrž)
Ja som od plnej dotankoval 49,4 litra a prešiel som vzdialenosť 1036 km.
( v priebehu dvoch týždnov som ju vyprázdnil)
Predtým som tiež na nádrž prekonal 1000km ...(klasika Tesco nafta)
Vždy trasy tam a späť domov....žiadna dovolenka k moru...kde by bol rozdiel v nadmorskej výške...aj 200M.
Bežný dojazd astra h kombi benzín okolo 700km diesel okolo 850
pri teplote 20stupňov a trasa tam a späť . 10 až 15 studených štartov ...keď rátam že studený motor na ohrev na prevádzkovú hodnotu si zoberie ale 2dcl paliva navyše podľa mojich skúseností.
Veľmi dobré sú HHO Generátory s Titanovými platňami majú vysokú účnnosť a produkujú orto vodík a tým je zmes plynu omnoho aktívnejšia. Titan vodíkový generátor s tým sú potom aj lepšie výsledky...
Nepíšem že to je HHO nejaká super bomba ...len trochu že to pomáha...
Naposledy upravil visaton1 dňa Pia, 29.06.2012, 21:42, celkovo upravené 1
|
Štv, 15.09.2011, 11:58 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Mne pomohlo všetko to okolo HHO pochopiť, že nemusím ohrievať vzduch vo válcoch práve a len naftou. Momentálne mám v obľube čokoľvek mastné, čo tečie. (okrem úplnej sračky a brzdovky )
Úspora jak hovädo aj keď spotrebujem cca10l na 100km
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Štv, 15.09.2011, 20:57 |
|
|
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2348 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
TUNKI čo napr. okrem repkoveho a slnečnicoveho oila?
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Štv, 15.09.2011, 21:10 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Olej z reštaurácií...... a rôzne patoky z nášho servisu. (napríklad zbytky z fliaš od castrolu zmiešané s výtokmi filtrov palivových) Môj motor zatiaľ nepohrdol ani motorovým olejom. ten mu ale dávam iba z benziňákov, v ktorých sa mení ešte v dobe kedy je v podstate čistý.
Spolieham sa na správnu funkciu filtrov na prívode do čerpadla.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Štv, 15.09.2011, 21:16 |
|
|
pavolhostak
Čumil
Registrovaný: Štv, 15.09.2011, 5:44 Príspevky: 1 Bydlisko: Martin
|
Čaute kutili,
som sa tu zaregistroval,lebo som zistil že ste sa dostali presne tak ďaleko ako ja... Spravil som si 2x5 článkovú bunku (málo miesta), trochu som sa s tým potrápil, nariedil 7% KOH a vypýtalo si to viac ako 30A čo mi hneď začalo páliť poistku, ale keďže som dal aj 30A relé tak som sa rozhodol viac zriediť. Inak plynu to na chvíľu vyvíjalo dosť... Po zriedení na 3% mi ampére klesli na 15A no ale aj plynu pekne ubudlo a úspora ostala vo hviezdach... Proste efekt žiadny. Tak som si objednal frekvenčný regulátor z jazdimnavodu.sk. Ešte som ho len rozbalil a už som vetril problém - bol použitý... Hodil som ho do auta a okrem toho že sa okamžite hrial, žiadny sľubovaný efekt. Tak som ho dal skontrolovať elektrikárovi ktorý ma potešil že je na ňom studený spoj a potenciometer zaberá len na 5% rozsahu. Takže sa to prakticky prejavovalo tak že buď nepúšťal nič alebo po prekročení určitého bodu všetko. Elektrikár mi však okrem toho iniciatívne vyladil aj frekvenciu asi na 1kHz čo sa prejavilo tak že zase som ostal tam kde som bol. No ale aby som nekecal idem teraz k veci... Podľa mňa je ten frekvenčný regulátor prose sproste okopírovaný z ameriky ale osciloskop nikdy nevidel. Preste na plošák nahádzali súčiastky a hurá ideme predávať. Takže ako tu jeden kolega opisoval že mu to ide iba do 2A tak sa ani nečudujem, treba to dať schopnému elektrikárovi vyladiť. Momentálne som v štádiu že čakám na ten regulátor ale už nataktovaný na 150Hz..... Podľa iného fóra by to ale nemalo byť viac ako 80Hz takže uvidíme. V každom prípade má ten frekvenčný regulátor udržiavať ampére na jednej úrovni a keďže je frekvenčný tak by mal optimálne dávkovať šťavu v harmonickom kmitočte. Z pokusov vraj zistili že keď sa pustí prúd, zo začiatku to celkom dobre bublinkuje ale po čase to už len tak šumí, ale keď to potom dookola zapínali a vypínali tak im to bublalo stále pekne.... takže na to tá frekvencia..... inak aby som nezabudol ten elektrikár ma nepotešil aj s tým, že tie úchyty na kontakty znesú tak do 8A, aby som si ich na tom regulátore prerobil...
|
Štv, 15.09.2011, 21:32 |
|
|
visaton1
Čumil
Registrovaný: Str, 07.09.2011, 22:25 Príspevky: 4 Bydlisko: Trnava
|
Neviem čo to máš za generátor...ale dobre postavený generátor si nezoberie viac A ako treba a stále produkuje rovnako...s maličkú odchilku A len...
Napr. v aute používam 13 platňový a ten mám hustotou hydroxidu nastavený na odber 11A ...ak za zohreje možno stúpne o 1A
Takto to funguje už ale vyše pol roka... mal som PWM ale ten som dal z auta preč lebo bol stále na max a pwm si berie tiež nejaké A a zohrieva sa...
vyrobý okolo 0,8 litra plynu za min. pri 11A zohreje sa odhadujem na 40stupňov a potom už sa neprehrieva...
Raz za 500km dolejem 3-4 dcl destilky a hotovo bez starostí
Ak je takto teplo tak na rovinke 80 km/h mi poskakujú na palubnom pc číselné hodnoty 2,6 - 2,8 -3 - 3,2 .....podľa toho ako fúkne vietor
plyn beriem ako aditívum k nafte nie jeho náhradu...
ak jazdím športovo alebo rýchlo na diaľnici 160 alebo 180 ....tak sporiaci efekt sa vytráca lebo vtedy je prívod plynu malý...
ak by som plynu vyrábal veľkým generátorom trikrát viac tak pri úspornej jazde by to nemalo efekt naopak viac zaťažovalo alternátor...tým na voľnobeh spotreba stúpa....tak preto treba určitý kompromis....
Počul som aj o chlápkovi čo má zvlášť druhú baterku na generátor a vyrába plyn tak.....vydrží to na pár hodín...a ak príde domov napojí na elektriku a baterku dobije...je to niečo ako elektroauto
|
Pia, 16.09.2011, 11:03 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|