4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Jazdenie na vodu
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=52&t=11938
Stránka 14 z 15

Autor:  dado [ Sob, 04.06.2011, 19:39 ]
Predmet príspevku: 

Celkom dobre. Vyvijac ide, elektronika pracuje, akurat to este stale nemam natrvalo nainstalovane v aute. Nepaci sa mi ze max. viem nastavit 10 A, musim skusit taketo usporiadanie dosak :
+ NNN - NNN + NNN - NNN + NNN - NNN + (25 ks)
momentalne mam : + NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (21 ks)

A este skusim zvysit vodivost roztoku.

Autor:  vladlm [ Sob, 04.06.2011, 22:20 ]
Predmet príspevku: 

to ti zerie len 10A?.....vies aj povedat kolko ti to,tak odhadom, vyrobi plynu za minutu?
ked zvysis vodivost,tak aj ampere pojdu hore....tadial cesta nevedie....asi ani tym novoplanovanym usporiadanim platniciek vela neziskas......ale skusaj,ved nic to nestoji

Autor:  VladoKE [ Štv, 18.08.2011, 10:35 ]
Predmet príspevku: 

Zaujala ma táto téma :shock:

Poslal som dopyt na toto:
http://www.jednavodu.cz/nase-nabidka/

Váš názor?

Dado: držím palce a keď to vymakáš aj pre dom tak to bude super :smt041

Autor:  dado [ Štv, 18.08.2011, 12:28 ]
Predmet príspevku: 

Ja mam komponenty od nich a koega tiez. Ale celkovo sa to neda povazovat az za taky zazrak ako sa to prezentuje. Stale to nemam odskusane na svojom, lebo stavba domu je prvorada.
Ale kolegova Alfa 159 1,9 JTD ma uz odjazdene par 1000 km a ta uspora nie je az taka zavratna. Stale je to len 1,5 l - 2l nafty na 100 km. Ale na kulturu chodu motora to ma velky vpliv to sa neda zobrat.

Autor:  VladoKE [ Štv, 18.08.2011, 13:01 ]
Predmet príspevku: 

Dostal som ponuku na 4.0 V6 je to cca 300 eur. Vraj by som sa mohol dostať so spotrebou o 20% dole. Ešte chcem vedieť kde všade budem musieť v motore zasahovať pri montáži komponentov. Vieš na to odpoveď?

Autor:  dado [ Štv, 18.08.2011, 19:51 ]
Predmet príspevku: 

VladoKE píše:
. Ešte chcem vedieť kde všade budem musieť v motore zasahovať pri montáži komponentov. Vieš na to odpoveď?


Tak prave s tymto bojujem, neviem kam to dat. Ak b yauto jazdilo len po ceste tak nie je problem.
Ale moja predstava je takato :
- vyvijac pojde za predny ochranny plech pod prednym naraznikom
- nadoba s roztokom vedla nadoby na chladiacu kvapalinu
- ampermeter a voltmeter na stlpik pri vodicovi
- frekvencni regulator a ovladac skrtiacej klapky namiesto popolnika v stredovom panely
- ovladac EFIE bude niekde v motore

Autor:  VladoKE [ Pia, 19.08.2011, 5:34 ]
Predmet príspevku: 

Za montáž LPG spravidla dnes treba zaplatiť 1400 eur. Za kúpu HHO treba zaplatiť 300 eur. Kde je tá hranica, koľko tých HHO zdravo vojde do auta a alternátor bude stále spokojný aby som teoreticky znížil spotrebu na úroveň LPG?
Počitam že teraz ide za 14 l benzínu. Na LPG je to 18 čo zodpovedá finančne 10 l benzínu. Úsporu HHO počítam 2 l. Takže 3 sady HHO + malá veterná elektráreň a je to na rovnako alebo mierne lepšie?

Autor:  VladoKE [ Ned, 21.08.2011, 7:02 ]
Predmet príspevku: 

Takže rozmýšľam nemontovať LPG a použiť v podstate dva systémy HHO, cenovo menej ako polovica nákladov , resp. jeden s dvojnásobnou produkciou plynu a s dvojnásobnou spotrebou prúdu. Autor hovorí že jeden potrebuje 20A a teda pôjde o 40A. Tu je vyjadrenie autora:

Musí být paralelně,aby teklo 12v do každého vyvijece,frn stačí jeden a čip je automaticky ,takže bez údržby a nastavování. Nádobu na vodu dostanete 3l tak oba vyvijece budou čerpat z jedne a tím se ušetří místo na montáž.

A ak ešte k tomu za 150 eur toto:
FORD EXPLORER MERC HIGH OUTPUT ALTERNATOR 200 AMP
Obrázok

Vidíte niekde slabé miesta aby nešlo o vyhodené peniaze?

Autor:  dado [ Ned, 21.08.2011, 7:14 ]
Predmet príspevku: 

Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.

Autor:  marisko [ Ned, 21.08.2011, 10:20 ]
Predmet príspevku: 

zo single belt alternátora dostaneš max. 160 A aj keď výrobca deklaruje 200, mám taký a mám to vyskúšané (a nie len ja)

Autor:  VladoKE [ Ned, 21.08.2011, 15:04 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.


Čo to teda znamená? Skús vysvetliť prosímťa súvislosti ...

Autor:  VladoKE [ Ned, 21.08.2011, 15:13 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:
zo single belt alternátora dostaneš max. 160 A aj keď výrobca deklaruje 200, mám taký a mám to vyskúšané (a nie len ja)


Dík za info, dobré info a ušetrené peniaze :-D

V každom prípade cez 100A mám teraz čo určite stačí:
Obrázok

Autor:  VladoKE [ Ned, 21.08.2011, 16:18 ]
Predmet príspevku: 

A aký rozsah ampérmetra doporučujete? 100A,200A,500A sú možnosti.
Napr.
http://www.ebay.com/itm/NEW-SIMPSON-MOD ... 655wt_1163

Obrázok

S tým že to nebude guľatý 2" štandardný budík sa asi zmierim, presnosť je teraz dôležitejšia a dizajn prispôsobim :roll:

Autor:  dado [ Ned, 21.08.2011, 19:26 ]
Predmet príspevku: 

VladoKE píše:
dado píše:
Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.


Čo to teda znamená? Skús vysvetliť prosímťa súvislosti ...


Kolega kupil 10 A frekvencny regulator a ja 30 A mal by regulovat.
Ked pripojis vyvijac natvrdo k alternatoru tak ti ho zatazi dajme tomu 40 A nastalo a tymto regulatorom by si to mal vediet vyregulovat a vediet nastavit napr. 12 A. Okrem toho ta frekvencia ma mat takyto tvar.

Obrázok

Ale my z toho regulatora dostaneme max. 2 A, cize ziaden rozsah 0 A - 30A. :x

Autor:  VladoKE [ Ned, 21.08.2011, 19:32 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
egulatora dostaneme max. 2 A, cize ziaden rozsah 0 A - 30A. :x


A aké je teda riešenie?
Chlapík z ČR vie že jeho regulátor nefunguje ako by mal?
A aký mám dôvod meniť rozsah 0-30A?
Vyšší prúd = viac plynu? A viac plynu = vyššia úspora benzínu?

Stránka 14 z 15 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/