Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 21:50
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 223 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Ďalší
 Jazdenie na vodu 
Autor Správa
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Celkom dobre. Vyvijac ide, elektronika pracuje, akurat to este stale nemam natrvalo nainstalovane v aute. Nepaci sa mi ze max. viem nastavit 10 A, musim skusit taketo usporiadanie dosak :
+ NNN - NNN + NNN - NNN + NNN - NNN + (25 ks)
momentalne mam : + NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (21 ks)

A este skusim zvysit vodivost roztoku.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Sob, 04.06.2011, 19:39
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to ti zerie len 10A?.....vies aj povedat kolko ti to,tak odhadom, vyrobi plynu za minutu?
ked zvysis vodivost,tak aj ampere pojdu hore....tadial cesta nevedie....asi ani tym novoplanovanym usporiadanim platniciek vela neziskas......ale skusaj,ved nic to nestoji

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Sob, 04.06.2011, 22:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zaujala ma táto téma :shock:

Poslal som dopyt na toto:
http://www.jednavodu.cz/nase-nabidka/

Váš názor?

Dado: držím palce a keď to vymakáš aj pre dom tak to bude super :smt041

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Štv, 18.08.2011, 10:35
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja mam komponenty od nich a koega tiez. Ale celkovo sa to neda povazovat az za taky zazrak ako sa to prezentuje. Stale to nemam odskusane na svojom, lebo stavba domu je prvorada.
Ale kolegova Alfa 159 1,9 JTD ma uz odjazdene par 1000 km a ta uspora nie je az taka zavratna. Stale je to len 1,5 l - 2l nafty na 100 km. Ale na kulturu chodu motora to ma velky vpliv to sa neda zobrat.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 18.08.2011, 12:28
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dostal som ponuku na 4.0 V6 je to cca 300 eur. Vraj by som sa mohol dostať so spotrebou o 20% dole. Ešte chcem vedieť kde všade budem musieť v motore zasahovať pri montáži komponentov. Vieš na to odpoveď?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Štv, 18.08.2011, 13:01
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
VladoKE píše:
. Ešte chcem vedieť kde všade budem musieť v motore zasahovať pri montáži komponentov. Vieš na to odpoveď?


Tak prave s tymto bojujem, neviem kam to dat. Ak b yauto jazdilo len po ceste tak nie je problem.
Ale moja predstava je takato :
- vyvijac pojde za predny ochranny plech pod prednym naraznikom
- nadoba s roztokom vedla nadoby na chladiacu kvapalinu
- ampermeter a voltmeter na stlpik pri vodicovi
- frekvencni regulator a ovladac skrtiacej klapky namiesto popolnika v stredovom panely
- ovladac EFIE bude niekde v motore

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 18.08.2011, 19:51
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Za montáž LPG spravidla dnes treba zaplatiť 1400 eur. Za kúpu HHO treba zaplatiť 300 eur. Kde je tá hranica, koľko tých HHO zdravo vojde do auta a alternátor bude stále spokojný aby som teoreticky znížil spotrebu na úroveň LPG?
Počitam že teraz ide za 14 l benzínu. Na LPG je to 18 čo zodpovedá finančne 10 l benzínu. Úsporu HHO počítam 2 l. Takže 3 sady HHO + malá veterná elektráreň a je to na rovnako alebo mierne lepšie?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pia, 19.08.2011, 5:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže rozmýšľam nemontovať LPG a použiť v podstate dva systémy HHO, cenovo menej ako polovica nákladov , resp. jeden s dvojnásobnou produkciou plynu a s dvojnásobnou spotrebou prúdu. Autor hovorí že jeden potrebuje 20A a teda pôjde o 40A. Tu je vyjadrenie autora:

Musí být paralelně,aby teklo 12v do každého vyvijece,frn stačí jeden a čip je automaticky ,takže bez údržby a nastavování. Nádobu na vodu dostanete 3l tak oba vyvijece budou čerpat z jedne a tím se ušetří místo na montáž.

A ak ešte k tomu za 150 eur toto:
FORD EXPLORER MERC HIGH OUTPUT ALTERNATOR 200 AMP
Obrázok

Vidíte niekde slabé miesta aby nešlo o vyhodené peniaze?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 21.08.2011, 7:02
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 21.08.2011, 7:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zo single belt alternátora dostaneš max. 160 A aj keď výrobca deklaruje 200, mám taký a mám to vyskúšané (a nie len ja)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 21.08.2011, 10:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.


Čo to teda znamená? Skús vysvetliť prosímťa súvislosti ...

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 21.08.2011, 15:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
zo single belt alternátora dostaneš max. 160 A aj keď výrobca deklaruje 200, mám taký a mám to vyskúšané (a nie len ja)


Dík za info, dobré info a ušetrené peniaze :-D

V každom prípade cez 100A mám teraz čo určite stačí:
Obrázok

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 21.08.2011, 15:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A aký rozsah ampérmetra doporučujete? 100A,200A,500A sú možnosti.
Napr.
http://www.ebay.com/itm/NEW-SIMPSON-MOD ... 655wt_1163

Obrázok

S tým že to nebude guľatý 2" štandardný budík sa asi zmierim, presnosť je teraz dôležitejšia a dizajn prispôsobim :roll:

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 21.08.2011, 16:18
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
VladoKE píše:
dado píše:
Slabe miesto je ze z tych jeho frekvencnych regulatorov nevieme dostat viac ako 2 A.


Čo to teda znamená? Skús vysvetliť prosímťa súvislosti ...


Kolega kupil 10 A frekvencny regulator a ja 30 A mal by regulovat.
Ked pripojis vyvijac natvrdo k alternatoru tak ti ho zatazi dajme tomu 40 A nastalo a tymto regulatorom by si to mal vediet vyregulovat a vediet nastavit napr. 12 A. Okrem toho ta frekvencia ma mat takyto tvar.

Obrázok

Ale my z toho regulatora dostaneme max. 2 A, cize ziaden rozsah 0 A - 30A. :x

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 21.08.2011, 19:26
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
egulatora dostaneme max. 2 A, cize ziaden rozsah 0 A - 30A. :x


A aké je teda riešenie?
Chlapík z ČR vie že jeho regulátor nefunguje ako by mal?
A aký mám dôvod meniť rozsah 0-30A?
Vyšší prúd = viac plynu? A viac plynu = vyššia úspora benzínu?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 21.08.2011, 19:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 223 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: