Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác
LPG - možnosti použivania Bronco V8?
Autor |
Správa |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
tebe to žerie menej LPG ako mne nafty
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 04.05.2009, 19:30 |
|
|
remco
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15 Príspevky: 528 Bydlisko: Žilina-Bratislava
|
no mne to tak tiez vychadza teda ak je pri tych sekvencnych spotreba 1:1 tak ak ratam nejaku priemernu spotrebu 18L/100km cca neviem ako je to u Andreja tak to sedi s tym dojazdom cca 400-450km
_________________F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPGmade in USA/Michigan Bronchitida http://bronconamiestohotela.com/http://www.fordbronco.eu
|
Pon, 04.05.2009, 19:43 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Popravde som to len v spomienkach lovil nakolko book z udajmi mám doma. Mne to nežralo 1:1 nakolkot o bolo cez karbec. Ale rátam tak 15-18l asi. Jedine raz som mal na dialnici spotrebu cca 12l LPG ale to bola asi správna konštelácia hviezd osudu a tak.
Kukne do boku a poviem priemerku čo mal.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 04.05.2009, 20:12 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
... aha, tak to je LPG uplne bez akehokolvek PC. Tam to zerie viac.
|
Pon, 04.05.2009, 20:23 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Tak kukal do notesa tak cca priemerka 17l/100 km a tankoval v priemere cca 70l LPG
a hej uplne bez elektriky len minimum, ovládaci ventil a nič iné
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 04.05.2009, 21:43 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4311 Bydlisko: ZA
|
Andrej píše: Tak kukal do notesa.....
Ty máš notes na spotrebu? Ty si teda iný pedant ! To sú mi veci.. to som mal naposledy v žigulíku
(sorry za offtopíč)
|
Pon, 04.05.2009, 22:36 |
|
|
pfka1
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38 Príspevky: 284 Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
|
caucau-mam dodge ram 1500-5.9L--namontovali sme si tam sami sekvencnu striekacku,potrebne su na tento objem a vykon dva zmiesavace,cez pc sme nastavili pomer spotreby o 11% naviac a toto funguje bez spoznania rozdielu vykonu aj s 3,5 tonovym vozikom na guli hlavne v kopcoch.sadu mam itl-Landi renzo....asi takto s mojej strany ak ti to pomoze ako info...
_________________ ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')
|
Uto, 05.05.2009, 6:04 |
|
|
Pato Zvolen
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 28.12.2006, 18:59 Príspevky: 586 Bydlisko: Zvolen
|
Ty máš notes na spotrebu? Ty si teda iný pedant ! To sú mi veci.. to som mal naposledy v žigulíku
Je na tom niečo zlé ?? Ja som kúsok o štádium vyššie . Zbastlil som to v EXCELi a ráta mi to navyše aj efektivitu medzi LPG a 95. Navyše mám po rôznych serv. "zásahoch" prehľad čo sa zmenilo ohľadom spotreby - orientačne, ale predsa.
_________________Z prúseru sa vytiahnem, po "svojich" však vždy domov dôjsť xcem. Nikdy nesúťažte s debilom! Stiahne vas na jeho úroveň a tam vás prevalcuje svojimi skúsenosťami! ex. Lada Niva 1.6
|
Uto, 05.05.2009, 7:44 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Pato Zvolen píše: Zbastlil som to v EXCELi a ráta mi to navyše aj efektivitu medzi LPG a 95.
Tak isto.
|
Uto, 05.05.2009, 8:06 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4311 Bydlisko: ZA
|
2 Paťo a Andrej - ad. offtopic notes na spotrebu:
nie, nie je to zlé. Práve naopak. Ja len sprosto závidím, pretože sa ledva dokopem k akému-takému vypísaniu knihy jázd. ( a aj to nie vždy)
Našťastie mi palubný PC ukazuje celkom presne. A keďže nemám zošit a exaktné čísla, tak sa môžem aspoň utešovať že mi to žerie len okolo a približne litrov
2PFka: nie vždy sú nutné 2 zmiešavače. Sú na trhu aj zmiešavače postavené na výkon cez 300 kW. A sú dokonca aj s dvomi vývodmi - pre viacvalcové motory.
V tom Dodge je rovnaký motor ako v Jeepe - Mopar Magnum 360.
Ako ste nastavovali tú spotrebu? Aký je priemer trysiek? Pýtam sa preto, že ja som si s týmto motorom pri prerábke na LPG celkom užil, pretože vypočítaný tabuľkový priemer trysiek podľa objemu valca nestačil a boli problémy s tlakom LPG v plynnej fáze a tiež s bohatosťou zmesi.
Pri normálnej jazde to poznať nebolo, len pri väčšej záťaži. A aj to až po čase, keď si riadiaca jednotka motora načítala blbé údaje. Pretože riadiaca jednotka LPG je napojená na pôvodnú jednotku motora, ktorá si myslí, že ide stále na benzín. A keďže jej boli podsúvané bludy, tak sa vždy po čase zblbla.
Upravili sme trysky vstrekov na väčší priemer, nová kalibrácia - a všetko de tak ako má - (kickdown na LPG až po obmedzovač - bez straty výkonu )
A ešte jednu vec doporučujem pre tento (a nie len) motor - Flashlube. To je primazávanie vrchov ventilov. Pretože LPG je narozdiel od benzínu suché. A zároveň to aj chladí ventily, čo je ďalšia výhoda.
|
Uto, 05.05.2009, 8:21 |
|
|
remco
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15 Príspevky: 528 Bydlisko: Žilina-Bratislava
|
tak trochu oprasim temu....
Zacal som dumat nad tym ako najlepsie vyuzit priestor atd
Vymyslel som koncept ktory by mohol celkom fungovat.
nakolko si chcem spravit dvojitu podlahu zvysenu a na nej lezovisko na spanie, zvysi sa mi podlaha v zadnej casti o nejakych 20-25cm.
Tato zadna cast je v broncu este zdvyhnuta oproti urovni spodnej podlahy vpredu o nejakych 15-20cm. no a chcel by som to spravit tak ze sa da bomba rovnobezne s dlhsou osou auta. Ulozi sa od prednej opierky az do zadu pokial vyda. Musel by sa teda v zadnej casti vyrezat na nu tunel a oplechovat ho zo spodu. Sla by ponad povodnu benzinovu nadrz ak teda bude dost miesta.
ilustracny obrazok ako to myslim:
Okolo nej umiestnim nove dve samostatne sedacky pre zadnych cestujucich tie budem moct v pripade potreby vybrat a na miesto nich doplnit modul do zvysenej podlahy a vytvorit tak plochu na lezanie.
A teraz otazky....
Jasne ze taketo nieco je mozne spravit miesta je tam dost aj ked sa to vyreze a v tej strednej casti sa znizi miesto medzi ramom nad zadnym diferencialom. Pripadne sa kvoli tomu da 2" bodylift.
ALe zaujimalo by ma ze ci sa moze takato uprava spravit vramci legislativy, dalej by ma zaujimalo ci je bezpecne spavat nad pynovou bombou:)
a ake su najvecsie rozmery plynovych bomb? Zmestila by sa tam odhadujem valcova tak 350-400 priemer a 1500mm dlzka. mozno aj viac.
existuju vobec taketo nadrze?
Vdaka. ak sa vam to zda moc scifi tak aj mne ale myslim ze je to celkom realne na druhej strane a co sa tyka funkcnosti a vyuzitia priestoru ako najlepsia volba...
_________________F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPGmade in USA/Michigan Bronchitida http://bronconamiestohotela.com/http://www.fordbronco.eu
|
Pon, 07.12.2009, 23:43 |
|
|
603
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39 Príspevky: 529 Bydlisko: ba//mi
|
barbar... )))
kup si ford fiesta 1,6 d... a vyde ta to lacnejsie...
_________________www.khvmi.sk
|
Pon, 07.12.2009, 23:58 |
|
|
remco
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15 Príspevky: 528 Bydlisko: Žilina-Bratislava
|
no chcem to auto aktivne pouzivat:) aby nemuselo stat v garazi ale uzilo si na cestach a necestach... prosim bez OT
_________________F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPGmade in USA/Michigan Bronchitida http://bronconamiestohotela.com/http://www.fordbronco.eu
|
Uto, 08.12.2009, 0:00 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
bomby by som sa nebál, LPG je tažší ako vzduch, nie je otravný, ak unikne tak stečie.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 08.12.2009, 0:20 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Bomba (ci skor nadrz) v zmysle legislativy musi byt odvetrana ... (nie pokial je mimo auta, tam sa to nevyzaduje).
Ci je to bezpecne, zvaz sam, ale predpokladajme, ak to nespravi debil, a ty budes stat nad nim, ze ano ...
Ale kedze plyn je tazsi ako vzduch a budes (musis) tam mat odvetravaci ventil a trubky, tak by si sa nemal otravit
napr. http://lpg-shop.elpege.cz/katalog/3/nad ... cove/?TM=3
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Uto, 08.12.2009, 1:25 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|