4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Renault Alaskan
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=56&t=20651
Stránka 2 z 3

Autor:  mk96 [ Ned, 13.09.2015, 22:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Neviem, take Pajero ma stale 3.2DiD a nejak nedownsizuje :) Y62 dostala 5.6 V8. Downsizuje ten, kto z nejakeho dovodu chce.

Autor:  Luther [ Ned, 13.09.2015, 22:17 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Pajero 3.2DiD je Euro 5 a Patrol Y62 sa pre nas trh ani nevyraba. Tusim ze od roku 2016 musia auta vyrobene pre nas trh splnat emisnu normu Euro6, som zvedavy ci bude Pajero 3.2DiD este v cenniku ;-)

Autor:  mk96 [ Ned, 13.09.2015, 22:19 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Este je v cenniku a ma normu 6a (dnes som pozeral), Y62 donesies z nemecka napr., resp inej krajiny

Autor:  Luther [ Ned, 13.09.2015, 22:24 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

mk96 píše:
Este je v cenniku a ma normu 6a (dnes som pozeral), Y62 donesies z nemecka napr., resp inej krajiny

Alebo si dovez rovno z Dubaia oturbeny osemvalec :roll: o com sa tu vlastne bavime?
A skus pozriet ten cennik este raz, lebo ako pozeram tak pozeram a vidim Euro 5, mozno sa mi 6ka na 5ku meni od unavy.

Autor:  mk96 [ Ned, 13.09.2015, 22:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Ked ti to je jednoduchsie z Dubaja ako z Nemecka :) Prepac, normu ma Euro 6b nie 6a: http://www.mitsubishimotors.sk/modely/c ... cennik.pdf

Autor:  Luther [ Ned, 13.09.2015, 22:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Nieje, len som pouzil rovnako nezmyselny priklad ako Ty.

A v tych cennikoch maju trosku chaos: http://www.mitsubishimotors.sk/modely/pajero/pajero-lwb-parametre.xhtml

Pokusim sa uzavriet toto tliachanie: pochybujem ze si downsizing vymysleli automobilky lebo chcu, ale v podstate mi to je jedno, je to Tvoj nazor. Suhlasim akurat s tym, ze objem nenahradis a tieto dnesne moderne motory stoja za staru Belu.

Autor:  mk96 [ Ned, 13.09.2015, 22:39 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Ano to som videl, ale neviem, co u nich plati, cennik je aktualizovany k 15.7.2015. Z toho som vychadzal. Neviem aky nezmysel som napisal ja, iba to, co som si precital ako info na oficialnych strankach. Ked zasurfujem do inych krajin, tak vidim, ze 3.2DiD uvadzaju tiez EURO6, cize asi to bude pravda. Alebo sa tolko ludi naraz myli? Jeden z prikladov: http://www.autohaus-mommerskamp.de/mobi ... .15215.php

Autor:  Luther [ Ned, 13.09.2015, 22:42 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

mk96 píše:
Ano to som videl, ale neviem, co u nich plati, cennik je aktualizovany k 15.7.2015. Z toho som vychadzal. Neviem aky nezmysel som napisal ja, iba to, co som si precital ako info na oficialnych strankach.

Na ktorej oficialnej stranke si nasiel navod, ze ked si slovak mas si Patrol doviezt z Nemecka? :-D
A neber to ako rypanie, to bol len moj taky pihlad na to. Robim v automobilovom priemysle a vidim kolko starosti a financii stoji prechod na novsiu euronormu, tak si neviem predstavit ktora automobilka by dobrovolne downsizovala namiesto ponechania povodneho motoru a len ho upravila. Ale to ze si to neviem predstavit neznamena, ze sa to nemoze stat :-)

Autor:  mk96 [ Ned, 13.09.2015, 22:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Ziaden navod som nenasiel, videl som ich tam na predaj. A vidis, zrejme sa na EURP6 preslo, ked sa chce vacsina veci ide.

Autor:  UchoTD [ Ned, 13.09.2015, 22:58 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Je uplne jasne,ze downsizing je kvoli emisiam,preto lebo nedokazu vyrobit poriadny motor (objem) s tak nizkymi emisiami tak radsej vyrobia malicky motor s dvomi turbami. A mohli sa chvalit spotrebou(ktora sa pocita z emisii).

Autor:  mk96 [ Ned, 13.09.2015, 23:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

No len realita spotreby je potom obcas prekvapenie. Ale zivotnost 1.6 bi-t by ma v tomto renó zaujimala :D

Autor:  UchoTD [ Ned, 13.09.2015, 23:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

90 000km,tak isto ako 1.2tsi;1.4tsi. A dokonca aj niektorych 2.0,nasleduje ovalita piestov,vysoka spotreba oleja a generalka motora(priblizujeme sa ku skode 120,aj ta vydrzala viac) ale to je uz mimo temu.
Samozrejme,ze spotreba je v reale ina ,kedze do papierov je merana spotreba v uplne idealnych podmienkach a je vypocitavana z emisii.

Autor:  Medvedev [ Ned, 13.09.2015, 23:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

2007 chevrolet spark 1.0L už 200 tisíc km. Na lpg za 20e najazdím niečo cez 400 km po BA.

Autor:  Tomrs [ Pon, 14.09.2015, 6:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

UchoTD píše:
Renault sport vie robit motory,renault nie :smt018


Renault Formula 1 používa motor Infiniti = Nissan

Autor:  UchoTD [ Pon, 14.09.2015, 6:56 ]
Predmet príspevku:  Re: Renault Alaskan

Renault formula mozno ano ale ja myslim konkretne renault sport napr. Clio 1.8 a 2.0 williams bol motor renaultsport atd.
Medvedev,jasne,motoriky vydrzia ale ja som len myslel konkretne auta,nevravim,ze vsetky malo objemne su zle,ja som skor myslel to,ze tie motory maju vykon a nizku spotrebu,ale zivotnostou sa vracaju naspat

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/