Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 21.06.2025, 11:35
Dnes je sobota 21. júna 2025, meniny má Alojz a zajtra Paulína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 13 ] 
 tesnenie pod hlavu 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41
Príspevky: 69
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
mám 3,0ddti patrola rv 2001 a pretesnujem ho.mám vymeniť aj tesnenie pod hlavou??zateka mi tade olej .


Pia, 09.10.2009, 19:54
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
dlabos píše:
mám 3,0ddti patrola rv 2001 a pretesnujem ho.mám vymeniť aj tesnenie pod hlavou??zateka mi tade olej .


Spomedzi hlavy a bloku Ti tlačí olej.

Otázka dobrá a myslím si, že by si to určite mal nechať tak ako to je....

Keď si prelistuješ manuál, tak na zadnej strane veľmi malým písmom je napísané, že výtok nad 0,01 litra oleja medzi hlavou a blokom je normálny a motory, kde to nieje patrné musia byť podrobené prísnej expertíze....

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Sob, 10.10.2009, 10:15
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41
Príspevky: 69
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to myslíš vážne karlito???ja mam celý motor zatečení a má 150000km.ja som ho neumývala predtýmmajitel neviem....len homám značne rozobratý a som si myslelže by to nebol zlý nápad.mám už nové turbo ktoré idem nahodiť tak chcem prečistiť aj sacie a výfukové potrubie.chcem ešte skontrolovať rozvody


Sob, 10.10.2009, 13:55
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vymeniť! Si videl, aby niečo vytekalo spod hlavy?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Sob, 10.10.2009, 15:16
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kazdopadne ak sa rozhodnes dat hlavu dole, tak ju nechaj prebrusit do roviny.
Robia to tak vsetci mechanici co chodia ku mne, nieje to drahe a je 100% istota, ze sa to nebude musiet rozoberat znova a kupovat dalsie tesnenie.
Ak je hlava kriva, tak olej nezvykne vytekat von ale sa tlaci do vody alebo valcov a zhori. No moze byt aj to, ze niekto tu hlavu zhodil, nedal prebrusit ale iba oskrabal stare tesnenie pricom mohol urobit ryhu a teraz ti tlaci olej von.


Sob, 10.10.2009, 19:05
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41
Príspevky: 69
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasne.a kde zbruduju tie hlavy??


Ned, 11.10.2009, 11:13
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41
Príspevky: 69
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako zakrývate valce aby tam nenapadalo pilín ked zbrusujete blok??


Ned, 11.10.2009, 11:31
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Este som sa nestretol s nerovnostou bloku, hlava sa demontuje ocisti od oleja a prebrusi na magnetke. Ak je rozmer v tolerancii 650x220 mm mozem ti to prebrusit aj ja, no som v BA a to mas trochu od ruky.
Po prebruseni to musis znova vycistit vapkou alebo poriadne prefuknut vzduchom, preto je vhodne hlavu celu rozobrat aby nic nevadilo vycisteniu.
Je pravda, ze mi vela nosia hlavy aj s vackou a ventilmi, pri bruseni to nevadi ak ventili netrcia no neviem ako to potom vycistia, no ked nosia svoje auta tak tu hlavu rozoberu do posledneho srobu.


Ned, 11.10.2009, 11:49
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41
Príspevky: 69
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aha.a kolko stahuješ ztej hlavy??0,02mm alebo kolko??


Ned, 11.10.2009, 12:05
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je to individualne od 0,03 az po 2mm, ale to bola poziadavka na prerabku do sutaze a vydrzalo to pol treningu a odpisali motor.
Vyhoda zbrusovania oproti frezovaniu je v max ubere 0,05 na jeden uber a krasne vidno kde je prehnuta a neberie sa zbytocne vela dole.
Doterajsie skusenosti:
Favorit vyzrane kanaliky 0,20 - 1,10 mm ale nezvykne byt kriva.
VW krive 0,05 - 0,20 mm
Japonci 0,03 - 0,10 mm
Je to cca ale 75% ide dole 0,05 mm teda az na ten Favorit tam je to nad 0,50mm


Ned, 11.10.2009, 12:27
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41
Príspevky: 69
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a tesnenie by som mal ake kupiť??su 0,65 a 0,7 mm.ktoré je lepšie??


Ned, 11.10.2009, 19:27
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
plechové


Ned, 11.10.2009, 19:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ja kazdemu mechanikovy poviem kolko sa zbrusilo a on az potom kupuje tesnenie. To zbrusenie netrva tak dlho a niekedy to robim na pockanie, ale najcastejsie pridu za cca 2hod. a dovtedy nakupuju ND a cez tel. sa upresni celkove zbrusenie.


Ned, 11.10.2009, 21:51
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 13 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: