Dúfam že táto vychytávka majitelom 2,8TD motorov Nissan Patrol
pomôže dostat sa domov s autom po vlastnej ose aj ked bohužial praskne hlava motora a tlačí vzduch do chladiacej kvapaliny nasledne na to prestane chladit motor kedže vysoký tlak vzduchu v okruhu vytlaťí preč vatšinu vody cez expanzku a motor sa začne prehrievat . Asi by to mala byt zakladna vybava pri dlhšej expedičke
a samozrejme pre frézarov
mne to pomohlo dostat auto z nemecka po vlastnej ose a este dalej jazdilo na SVK.
odvzdusnovak PATROL 2,8TD
Copyright by Pneukaktus Myjava
nádržku umiestnit na dekel hlavy motora a pripevnit proti posunu.
bod 1 prepojenie 1-1 odvzdusnovak na hadici nahradený prevrtanou skrutkou na odvod vzduchu / najvyššie miesto okruhu kde sa zbiera vatsina vzduchu /
bod 3 prepojenie hadicou s vývodom na chladiči určeného pre pripojenie TD42 motoru.
bod 2 hadička von nad kapotu pre kontrolu,
pri tomto beztlakom okruhu sa ucpe vývod do vyrovnávacej nádržky
odporúčam otáčky v kopcoch podla závažnosti poruchy do 2300 v kopcoch inak držať pod hranicou tlačenia turba. kedže pri beztlakom okruhu voda vrie pri 100 stupnoch a nie pri 120 ako pri tlakovom,
okruh naliat vodou po spodok nádržky, pri zohriati motora sa naplni asi dopoly
ak by vytlačilo viac bude vidno nad kapotou že to čúri z hadice ale to sa mi osobne nestalo.
Copyright by Pneukaktus Myjava
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net