Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 19:12
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 74 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Zatuhnuta regulacia turba rd28 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Milanko to vyzera skor na vstrekovanie

_________________
Bývalý offroadak


Str, 29.06.2022, 6:04
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Tiez to tak vidim.Netahanie by mohlo byt sposobene prasknutym obtokovym kanalkom v turbe,ci zdeformovanou klapkou,ale sklbanie bude nepravidelny prisun paliva.Mozno zapchate sitko,ak dobre chyta.Ak chyta tazko,tak mozno prasknuta hadicka,ci membrana v turbokorektore.Alebo uvolneny konektor na chcipaku.
Ze da naprazdno 4k ot. nieje ziadny div a o nicom to nevypoveda.


Str, 29.06.2022, 6:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Chlapci idete na to celkom dobre :smt023 .Podarilo sa mi rozchodit banku na regulacnu klapku a nic,na 1 Atm pekne presuva.Zhodil som potrubia a turbo pekne ide aj obtokova klapka funguje ale odvzdusnil som filter,po chvili cerpadlo tak neako zmenilo zvuk a max otacky 3 200 :smt017 a to vzdy zatriaslo motorom.Mam podozrenie ze mi to niekde taha vzduch do naftoveho systemu.Asi vyjebem povodne trubky aj ked spredu po zadne dvere je ako nova a do zadu od zadnych dveri som uz daval medennu trubku.Tak som zvedavy kde je problem. :smt139

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 29.06.2022, 13:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Milanko dufam ze sa mylim ale presne toto som mal na 2 autach a vzdy to boli vstreky.

_________________
Bývalý offroadak


Str, 29.06.2022, 16:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
dindaj píše:
a vzdy to boli vstreky.

No ale to by neboli emisie motora ako nove 0.40 neakej tej hodnoty co sa mera.A zevraj do tolerancie 2.4.Ale stale to nevylucujem.Do prednej trubky som dal 4 Atm,do zadnej trubky 4 Atm,trubka do nadrze 4 Atm a skade do riti mi to tahalo vzduch ked nic nie je derave.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 29.06.2022, 17:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Skade...skade....odtial,kde je podtlak....napr.cez semering,......pricin moze byt viac.Kvapkajuci vstrek zapricinuje kaslanie len v malych otackach,keby streky sikali,tak by motor dymil....mozno ho nezavzdusnuje,mozno je niekde nieco upchate,cerpadlo ma malo nafty a preto nejde do obratok.Napojil si toho zdochliaka z bandasky?Moze to byt aj zapchate sitko na cerpadle,ak ho 2.8ma ma.Ak si si teda isty,ze bypas na turbe naozaj tesni.Ja som musel turbo rozobrat,aby som videl dieru na obtoku.Ale s netesnym bypasom by motor nesklbal,len by netahal.....(aj ked on netaha ani s tesnym bypasom :smt126 )ja to vidim na nepravidelnu dodavku paliva.
Skusanie tesnosti rurok tlakom nieje to prave orechove....ak teda nemas v nadrzi cerpadlo a v rurkach tlak..Rurky musis skusat tak,ako pracuju a v patrolovi pracuju s podtlakom.


Str, 29.06.2022, 21:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Sa mi moc nechcelo tie trubky dat naspet ale co mam medenu trubku tak bola 12 mm.A potrebujem 10 mm.Triskami to nebude,aspon si myslim.Zaujimave ze motor isiel do otacok len chvilu po odvzdusneni filtra.A to som ho odvzdusnoval ked som pokazde zastavil.Bol som v tom ze pod neakou svorkou na rame mi trubka nasava vzduch.Bol som dost prekvapeny ked som nic nenasiel.Vcera vecer som prisiel od nasich domov 7 km a nevedel som dotiahnut vo filtri naftu a to som tam daval teraz v zime vsetko nove,filter aj pumpa.Asi poprehadzujem hadice tie gumove za priesvitne.Tiez mam dojem ze sa deje nieco z naftou alebo vstrekovacim cerpadlom.Uz sa aj stalo a to som musel riesit pred stk lebo motor na neutrali nevytocil viac ako 2 000 ot.Musel som vyhodit syticove lanko.Uvidim zajtra.Uz len odvzdusnit naftu mi ostalo.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 29.06.2022, 22:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Ved ti vravim,aby si to napojil z bandasky priamo do cerpadla a to novou priesvitnou hadicou.Do bandasky namocit aj prepadovu hadicu a po odstaveni pozerat,ci z cerpadla nespadne nafta.Ak ano,je naskor netesny semering.Ak nie a motor pojde normalne,bude netesnost medzi cerpadlom a nadrzou...kludne spuchrelou hadicou od filtra,ktora sice udrzi tlak,ale nie podtlak.A to ta moze mylit.


Str, 29.06.2022, 22:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
No tak bol som mierne prekvapeny.Ponapajal som priesvitne hadice aj z nadrze do filtra aj z filtra do cerpadla.Vysledok?Do filtra vzduch ziaden a z filtra fungl noveho aj novej pumpicky od tejto zimy isli bublinky asi kazdeho 2 cm.Tak som vymenil novy filter a bublinka sem tam ako spendlikova hlavicka.Na to ze som pri odvzdusneni odpustil cca pol litra,dajme tomu ze volaaky vzduch este moze byt.Otacky maximalne 2 800.Potom zacne motor akosik dusit a dalej nejde.Turbo uz mozem vylucit,to zavyja aj tu banku mam este odpojenu aj bez potrubia.Takze sa nieco deje v cerpadle.Netusim na co do neho ide hadicka a zvrchu kable.Ale nejde ci je to zapojene alebo poodpajane.Idem nahodit hadice na turbo a uvidim.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 30.06.2022, 15:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
dindaj píše:
Milanko to vyzera skor na vstrekovanie

Motor do 2 800 ot ide tak ako má ist.Som to poskladal a previezol,do 2 800 ot motor ide vytrhnut z auta a este po pridani po 2 800 ot ako keby som stupil na brzdu.Ten bazmek na boku co je napojene syticove lanko by problem robit nemohlo?Mam to odpojene a aj pri prestavovavi to viac ako 2 800 ot nedalo.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 30.06.2022, 17:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Hadicku myslis zvrchu do korektora a kable vedla nej?Tie kable su tam nahOffno :wink: ...ovladaju len egr a ten mas dufam zablendovany.
hadicka privadza vzduch do korektora,aby cerpadlo pridavalo davku,ked zacne tlacit turbo.
Ten ''bazmeg'' na boku mechanicky ovlada presuvnik pri starte.Treaz z hlavy neviem presne,ci najprv zacne pridavat plyn a potom tlacit na presuvnik,alebo naopak.Skratka,mechanicky robis to,co za behu motora robi za teba tlak.Ten vznika zvysenymi otackami,tym padom dopravne cerpadlo tlaci viac paliva,ako dokaze uniknut dierkou v piestiku,tym padom piestik zacne tlacit na protidosku vacky a pootacat ju proti smeru tocenia vacky a tym padom zvysuje predvstrek a tym padom otacky.Ked toto nefunguje,palivo vstrekuje neskoro a motor do otacok nejde.Nejde ti teraz v max. otackach vplyvom neskorsieho predstriku tak akoby meksie?Myslim,ze som uz pisal,ze musis skontrolovat,ci sa ti da protidoska vacky pohybuje...teda pootaca sa o par stupnov v telese cerpadla.
Este by mohla byt chyba v mechanizme ktory ovladaju zavazicka odstrediveho regulatora...ale to som si nie isty....to je primitivny mechanizmus a nema sa tam velmi co posrat.Skor mozno vydrate podavacie cerpadlo,zadrety,ci zodraty piestik regulacie predstriku.....
...ten for,ze do 2.8k.ot ide toho zdochliaka vytrhnut sa ti podaril :smt133 :smt126 :smt023 !


Štv, 30.06.2022, 22:01
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
to Bahno z toho co si napisal som jelen
to Milan uz ti motorom netrha ?

_________________
Bývalý offroadak


Štv, 30.06.2022, 22:07
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Co si nepochopil?
Mozno som ja zle pochopil to,ze /motor ide vytrhnut/.....ma to znamenat,ze sa tak klepe,alebo ze tak ''taha''?


Štv, 30.06.2022, 22:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
dindaj píše:
to Milan uz ti motorom netrha ?

Ak prekrocim 2800 ot a pridavam plyn tak motor zacne v tej rychlosti tak brzdit ze auto spomali akoby si slapol na brzdu a na 2 700 ot zacne tahat zas po 2 800 ot.A to som isiel na trojke tu po bocnej asfaltke.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 30.06.2022, 22:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
ze tak ''taha''?

Mne tahal aj pred tym ako som prekrocil 2 000 ot.Potial to vzdy vyzeralo akoby motor umrel :-D Ale na to som si zvykol.A to ostalo na 33 kolesach este lenivsie.Ako som pisal,do 2 800 ot ten motor ide ako má ist alebo ako som bol zvyknuty.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 30.06.2022, 22:58
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 74 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: