Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 09.07.2025, 21:20
Dnes je streda 9. júla 2025, meniny má Lujza a zajtra Amália




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 55 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 zmena prevodov v difoch - Patrol 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2radonahradnediely
pane továrníku Vy múžete cokoliv

Filippo cislo mas na tvojej stranke ?
Ivo

_________________
OFF the ROAD


Pia, 29.05.2009, 10:48
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, čo ja viem, ja len tak sa šuchnem trochu bokom.

Určite by som sa nespoliehal len na nejaké jednoduché prepočty, lebo určite sa tam dá očakávať bulhar, o ktorom ani netušíš(parádny príklad:toyoťákov americký príbeh). Moja skúsenosť: zmena o 1,6 palca hore neovplyvnila moc krúťák, ale ohromná strata výkonu - agresívny vzorok.

Určite by som nešiel do nejakých drahých a exotických dielov, ktoré navyše v našich podmienkach jazdenia nikto neodskúšal. Verím tomu, že tie klokanské sú asi fasa, ale stať sa môže hocičo (napr.Kajo a naviják) a 30 litrov v riti a auto stojí. A čo potom? Nový, lebo to bola náhoda, alebo späť na malé kolesá, keďže to je nevhodné?
Najlepšie by boli asi prevody z PD, ale sú dosť nedostupné, takže ti ostávajú len tie 2,8T-ové.

Ja by som to riešil zábavnou formou: nájdi nejakého pacienta, čo má vagón na 35-kách, prevody také, aké chceš dať, dostatok výkonu, kúp mu bukét a požiadaj ho o povozenie.

A ak ti to bude vyhovovať, riešenie sa hneď ponúkne samé: prevody z 2,8 a lepší motor. A možno to ani nebude cenovo tak uvalené, ako to na prvý pohľad vyzerá - klokanské taniere nie sú celkom zadara a aj u ZD30 otázka asi nestojí, že či, ale skôr kedy.
A keď to takto poriešiš, si po každej stránke niekde úplne inde.


Pia, 29.05.2009, 11:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Radko Radko .... ta 4,2 ta naozaj opantal :-) , ale globalne vzato pises dobre . Lenze tu hovorime o NOMINALNE cene niekde na urovni (povedzme) okolo 5000€ !!! a toto je momentalne pre mna proste straasne moc. 35" palcove gumky ma celkovo vyjdu 5ks za 100€ a su skoro nove :-), takze mi zostane rezervicka na tie prevody (dufam) ... tolko k financnej stranke veci.

teraz k tvojej rade overit vec v praxi , ktora sa plne zhoduje z mojou filozofiou (pre co asi som testoval tie 35ky v Tisovci ???), ale pre porovnanie nemam v sirsom okoli proste nikoho . Celkovo sa najde len maalicko ludi co prehadzali prevody v roznych Patroloch , ale URCITE neviem v CR & SR s kombinaciou 3,0&AT&Y61 na 35"&zmena prevodu v dife ! Ak vies najst niekoko v PL (kde si viac doma ako ja ) budem len rad :-)

_________________
OFF the ROAD


Sob, 30.05.2009, 10:56
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skusim aj ja :
ja si uz tie pocity celkom dobre nepamatam, ale moj primarny dovod na vymenu prevodov bol rychlost na red. 1tke.
bolo viac moznosti , zmena redukcky s rubikonu kde je redukcia 4:1 ; to som zavrhol koly nedostupnosti ako kusovej tak aj cenovej. bol tu aj iny dovod a to ze po zmene redukcie zostane normalna 1tka dost rychla.

druhe riesenie bola zmena prevodov v diffoch pripadne napravy kde je reduktor - volvo;v3s;UAZ; - vsetko moooc prerabania; - zato perfect svetlost podvozku

skoncil som na zmene prevodov coz prinieslo s mojho pohladu supervysledok na redukcii... ako dobre viete , idem zvacsa vsetko bez rozbehov a bez nasilia , krokom a technicky.

kazdopadne velryba potrebuje vzhladom na hmotnost neaku tu kinetiku, takze asi nebude zrovna najjednoduhsie ulahodit ...

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 30.05.2009, 14:58
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
Radko Radko .... ta 4,2 ta naozaj opantal :-) ,


Ivošú, máš recht, že si sa nenechal nabaláchať, bolo by to predčasné.
Vzhľadom na to, že si jediný majiteľ AT a súčasne adept na výmenu motora, ktorého poznám, prezradím Ti sladké tajomstvo, ktoré Ti odteraz nedá spávať:
snáď Ti onedlho podhodím zdokumentovanú transplantáciu V8 Chevy 6.5 D Turbo do Y61.
Áno, nešáli Ťa zrak, ešte aj prítulné a čistotné Masurko bude nasucho prgĺgať.


Pia, 11.12.2009, 14:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Radko dik za ozivenie tejto sekcie ...

add V8 atd atd )
chrumkava alternativa
chrumkava iste po fsetkych strankach :-(
takze takto = ak najdes aj sponzora na takyto motor a nasledne aj na jeho prevadzku ja rad poskytnem mojho Y61
rad budem sledovat aj postupnost dalsich vymien = poloosi, homousi, diferaky ... nieco bude urcite nasledovat

add 35" & AT na Y61 + 3,0ZDTi)
na ceste sa tato zmena prejavila tak , ze 130km/h to fici pri 2400 rpm
dynamika je hodna pojmu VELRYBA ,ale akosi ma to vobec netrapi
teren uz trapi auto trosku citelnejsie , aj ked to nie je nic strasne a ako jasna cenovo najdostupnejsia varianta toto poriesit sa mi javi zmena prevodu v redukcke

nejake nazory ?

_________________
OFF the ROAD


Pia, 11.12.2009, 15:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19
Príspevky: 495
Bydlisko: Trnavá Hora
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hoď to sem na forum aj mňa to zaujíma!!! Dík.

_________________
www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.


Pia, 11.12.2009, 15:43
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no moj nazor na posun tocaku do redukcie poznas = neser sa do zmeny redukcie , posunies namahu na kardany a difi . cena sice urcite nebude rovnaka , ale urcite by som siel radsej do zmeny diffov

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 11.12.2009, 15:48
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
rad budem sledovat aj postupnost dalsich vymien = poloosi, homousi, diferaky ... nieco bude urcite nasledovat

No to je predsa jasné, nevieš také ľahké? Budúci posttransplantátor:
1.prestane používať redukciu
2.bude skoro stále, nielen niekedy, používať mozog.

Ty nepotrebuješ vízie?


Pia, 11.12.2009, 15:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
Ty nepotrebuješ vízie?


Kurna , ked okolo mojej vizie este furt treba polozit zamkovu dlazbu a urobit travniky

Kajo , skusenosti so zmenou v redukcnej tu je pomerne vela a veru neviem o poskodenych komponentoch po tejto uprave.
Mozno napr Haldir napise ako to chodi po zmene v RP...

_________________
OFF the ROAD


Pia, 11.12.2009, 17:32
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
1) ako to chodi po zmene redukcie som uz opisal pri tej zelenej 61cke
2) to Jano : chvalabohu trol ma od vyroby sice smiesne kolesa, ale brzdy na seriovy stav predimenzovane, takze vo finale je to akurat (brzdi na 35 lepsie ako niektore auta v serii) na 37 je to uz trochu citit, samozrejme je rozdiel zalozit platnicky ABS za par supov versus napr. NIPPARTS a vela chlapcov zabuda na vymenu kvapaliny, niektore auta ked vypustime staru sa cudujem, ze to vobec brzdilo...

3) vymena prevodov v difoch je jedna vec, redukcia druha, idealne aj to aj to, potom je kava ist na 2,8ke na 35kach hore vyjazdom na 3ke

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 11.12.2009, 18:26
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hups Rado ...
tu sa hovori o 3,0 ZDTi (a nie o 2,8cke) a na trojke je to sice mozne ale ak si spomenies ja vozim AT
takze by ma naozaj zaujimal tvoj odborny nazor na moju dilemu (idealne podlozeny argumentami = v diskusii s Pal ti argumenty idu jedna radost :-) )
cize
a) menil by si na mojom aute prevody v difoch ?
b) menil by si iba prevod v redukcke ?

tesim sa na odpoved
Ivo

_________________
OFF the ROAD


Pia, 11.12.2009, 21:40
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
odpovede v texte

hups Rado ... = hm

tu sa hovori o 3,0 ZDTi (a nie o 2,8cke) a na trojke je to sice mozne ale ak si spomenies ja vozim AT = obrazne Ivko, obrazne

takze by ma naozaj zaujimal tvoj odborny nazor na moju dilemu (idealne podlozeny argumentami = v diskusii s Pal ti argumenty idu jedna radost ) = aj toto mam komentovat ?
cize
a) menil by si na mojom aute prevody v difoch ? = nie
b) menil by si iba prevod v redukcke ? = ano

pri odpovedi na "a" som zohladnoval aj ceny atd atd,

zo skusenosti : to iste auto (aj ked nove) s 34" Fedima uplne v pohode dynamika, dokonca, hoci mi bude vela ludi oponovat sme mali viaceri testovaci soferi pocit, ze prevodovka akosi jemnejsie alebo plynulejsie radi prave na tychto väcsich pneu

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 12.12.2009, 9:52
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No vidis Rado ... Toto som chcel pocut od zaciatku.
Jedna sa totiz o to , ze zatial si mi NIKDY zle neporadil a rad sa priklonim k tvojmu nazoru.
Je mi trochu luto , ze ta bolo treba podj...t aby si odpovedal RELEVANTNE a nie OBRAZNE ...

Este pre uplne pochopenie : na tych Patroloch, ktore mali AT si menil prevod v pridavke ? Ak mas tuto skusenost :
1) aky je origo prevod v pridavke (niekde to mam ... som lenivy)
2) na aky prevod ste to zmenili ?

Ako sa tato zmena prejavila na sposobe radenia AT na redukovanej prevodovke = nebolo treba ju tocit prilis vysoko aby preradila ?

_________________
OFF the ROAD


Sob, 12.12.2009, 12:00
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.03.2007, 12:24
Príspevky: 115
Bydlisko: Helpa
Odpoveď s citáciou
cawte pasuje hruska so satelitom z gr na k160ku???uvazujem o zmene prevodov ale akosi sa nejdem dopracovat k difom zo 160ky...vsade nachadzam ponuky iba na grrrrrr!!! a to iste aj na zmenu v reducke!!!PS:co je na 160ku lepsie zmenit? po cestach moc nechodim a ak ano tak len po lesnych!!! dakujem


Uto, 29.12.2009, 20:14
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 55 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: