Dnes je sobota 21. júna 2025, meniny má Alojz a zajtra Paulína
Autor |
Správa |
Milos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
|
Rado preco si v predoslom prispevku pisal nenahrievat a tu pises zmrazovat?sak ono ked sa to vezme princip bude podobny... stahovanie a roztahovanie latok... preco jedno ano a druhe nie? 
|
Štv, 08.02.2007, 11:42 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
pretoze nahrievanie meni strukturu a ma tendenciu zalepit a zapiect pripadne necistoty v zavite
verte mi okolo povolovania zavitov sa daju pisat cele romany postupov 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 08.02.2007, 12:21 |
|
 |
Milos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
|
ja som sa len pytal aby som bol mudrejsi.. a cim mrazis? aky skvapalneny plyn?
|
Štv, 08.02.2007, 12:22 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No ono ked to tu takto závity riešite tak skúste poradiť ja dať dole bubon z poloosy ked je tam nejako zahrdzavený, mlátenie kladivom oblievanie brzdovkou odrdzovačmi absolvované a ta jedna kur.. stale drží  koli tomu ani parkovačku nemožem spojazdniť
a včul radte
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 08.02.2007, 12:25 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Andrej mas male kladivo
EDIT: aj ja som mal male a kupil som si vacsie 
_________________Range Rover farma 
|
Štv, 08.02.2007, 12:31 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
teslo píše: Andrej mas male kladivo 
Si delej srandu kladivom to skús medzi štiftami mlátiť  skor niečo iné a nepracujem v kamenolome 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 08.02.2007, 12:36 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Já teda tak odmítavej k nahřívání nejsem. Jasně,je to kus od kusu a nevím jak je to na konkrétním náboji ale třeba ty tři šrouby s hvězdičkovou hlavou a prům. 12mm u Jeepa někdy bez nahřátí povolit nejdou. Tam je ale samotnej náboj a ložisko dál a tak mířený nahřátí jen konce šroubu neohřeje ložisko víc jak intenzivní brždění a přenos tepla s brzd.
Kdo se bojí na to šáhnout plamenem,tak pak je možnost zkusit horkovzdušnou pistoli. Ta okolí neublží ale přitom celkem hodně lokálně ohřeje. A když se to nepovolí po ohřátí,tak počkat až to vychladne.
Mrazení je dobrý ale závity,na kterých je použitý vysokopevnostní lepidlo, nepovolí. To povolí jen teplo.
Andrej,na tvůj konkrétní případ s bubnem bych bez zkrupulí použil teplo. Pokud jsi už vyčerpal všechny možnosti. Vím přesně o čem mluvíš. Na Grandu mi takhle v zadu drží jeden kotouč. Dvakrát jsem se s tím už trápil,ho sundat. Po druhým,jsem to trochu už vybrousil,aby šel s osazení poloosy volně.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 08.02.2007, 12:36 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Jo ked bude dole tak brúska bude mať prácu aby bola vôla aj tak to je to volné na štiftoch lavá strana v pohode a pravá ani zaboha. No tuším bráškovi zárodním horák 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 08.02.2007, 12:40 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
taky jsem to řešil na pravý straně. Na šteftech volný ale na tom osazení na poloose.
Dříve u aut bejval takovej hezkej zvyk,že v čele bubnu byly závity a tam si našrouboval dva šrouby a těma si naraženej buben stáhnul.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 08.02.2007, 13:06 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Harley píše: taky jsem to řešil na pravý straně. Na šteftech volný ale na tom osazení na poloose. Dříve u aut bejval takovej hezkej zvyk,že v čele bubnu byly závity a tam si našrouboval dva šrouby a těma si naraženej buben stáhnul.
Jo hold na štiftoch to ma rezervu ako prasa a na poloosu sa to zakusne  jak sa podarilo dať dole?? Vyberať poloosu s ami nechce 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 08.02.2007, 13:08 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Prvně sem sundaval poloosu,neboť jsem měnil na ní ložisko,tak musela stejně ven. Na ponku to spadlo skoro samo!
Očistil jsem to osmirkoval a namáznul ale pak jsem po pár měsících dělal lamely v samosvoru a tal to muselo opět dolů.Tak jsem WDčkoval,oťukával brzdovkoval ale ve finále pomohla až horkovzduška.
Pak už jsem to dostatečně obrousil aby to šlo hezky suvně! 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 08.02.2007, 13:22 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
A dik tak skúsim tou pištolou 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 08.02.2007, 13:28 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ja nie som plosne proti nahrievaniu ,ale v tomto pripade by som sa ho vyvaroval (myslim tie Finderove volnobezky)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 08.02.2007, 14:06 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Jasně,podle situace 8) .
Jeho koloběžky neznám. 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Štv, 08.02.2007, 14:38 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Andrej: ten bubon sa neda vobec pohnut ? Alebo sa kusok pohne a dalej nejde ? Ak sa kusok pohne tak skus vliezt pod auto, uplne povol napinak rucnej brzdy.
Jedna z metod je zdvihnut inkriminovane koleso do vzduchu nastartovat, roztocit a prudko zabrzdit. Bubon by sa mal odtrhnut od poloosi. (na Nive to fungovalo)
|
Štv, 08.02.2007, 15:03 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|